Конспект заняття з англійської мови для дітей 6-7 років на тему "Їжа"

Про матеріал
Мета: закріпити лексику по темі, активізувати конструкції Can I have…? , Do you have …?, ознайомити з конструкцією I would like …; розвивати навички діалогічного мовлення у ситуації «У магазині»; розвивати пам'ять, увагу, уяву, мовленнєву реакцію; розвивати навички роботи в парі; виховувати культуру спілкування та інтерес до вивчення предмету. Тип заняття: комбіноване
Перегляд файлу

Тема : Їжа

Мета: закріпити лексику по темі, активізувати конструкції Can I have…? , Do you have …?, ознайомити з конструкцією I would like …; розвивати навички діалогічного мовлення у ситуації «У магазині»; розвивати пам'ять, увагу, уяву, мовленнєву реакцію; розвивати навички роботи в парі; виховувати культуру спілкування та інтерес до вивчення предмету.

Тип заняття: комбіноване

Обладнання: м’яч, флеш-картки «Їжа», дидактичний матеріал для парної роботи , дидактичний матеріал для діалогічного мовлення у ситуації «У продуктовому магазині», дидактичний матеріал (меню) для усного мовлення у ситуації «У кафе», запис анімованої пісні «The Wheels on the Bus Go Round and Round».

План заняття

І. Уведення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання .

2. Мовленнєва розминка.

3. Ознайомлення з темою та метою заняття. Гра «Зіпсований телефон».

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Актуалізація вивченої лексики.

Робота з флеш-картками.

Робота в парах.

  1. Актуалізація структури Can I have...? Діалогічне мовлення у ситуації «У продуктовому магазині».
  2. Фізкультхвилинка. Пісня «The Wheels on the Bus Go Round and Round».
  3. Ознайомлення із структурою «I would like…». Ситуація «У кафе».
  4. Актуалізація структури «Do you have …?». Гра “Hungry Bear”.

ІІІ. Заключна частина заняття.

  1. Підведення підсумку.
  2. Рефлексія.
  3. Прощання.

Хід заняття

І. Уведення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання .

П: Good afternoon!

Д: Good afternoon!

2. Мовленнєва розминка.

Діти передають м’яч і розпитують один одного про настрій : How are you ? (Відповіді дітей).

3. Ознайомлення з темою та метою заняття.

П: Почнемо з гри «Зіпсований телефон»

(Діти передають слово «Food» один одному на вушко).

П: Що означає слово Food?

(Відповіді дітей).

П: Тож ми продовжуємо тему «Їжа». Сьогодні згадаємо те, що вивчили, і дізнаємося щось нове.

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Актуалізація вивченої лексики.

Робота з флеш-картками.

П : Пригадуємо слова, які ми вже вивчили.

(Діти дивляться на флеш-картки і повторюють за педагогом слова).

Робота в парах.

П: Діти поділяються на пари. Кожна пара отримує картку з зображеннями їжі. Одна дитина в парі називає слово, інша показує на картці. Потім діти міняються ролями.

 

 

  1. Актуалізація структури Can I have...? Діалогічне мовлення у ситуації «У продуктовому магазині».

П: Я зовсім забула, що не встигла купити продукти додому. Допоможете мені?

(Діти стають у чергу. Одна дитина – продавець.

Розігруючи діалог, діти купують продукти (картки) і складають у корзину).

  • Hello
  • Hello
  • Can I have (some sugar), please.
  • Here you are.
  • Thank you.
  1. Фізкультхвилинка.

П: Щось в мене немає ніякого настрою готувати. Може підемо в кафе?

Поїдемо автобусом.

(Діти повторюють рухи під музику «The Wheels on the Bus Go Round and Round»)

https://www.youtube.com/watch?v=zFHBfFAmcbc

  1. Ознайомлення із структурою «I would like…».

П: Ось ми і потрапили у чудове кафе. Виберіть у меню, щоб ви хотіли заказати.

Робимо заказ так: I would like some salad and juice.

(Діти роблять заказ офіціанту).

  1. Актуалізація структури «Do you have …?».

Гра “Hungry Bear”.

(Діти сідають у коло і отримують флеш-картки з продуктами. «Ведмедик» сидить у центрі кола).

П: Ведмедик голодний і буде намагатися вгадати, яка їжа є у дітей, задаючи запитання Do you have (some sugar)? Якщо «ведмедик» вгадав, то ведучі змінюються, а діти міняються картками.

ІІІ. Заключна частина заняття.

  1. Підведення підсумку.

П: Що ми сьогодні вивчили?

(Відповіді дітей).

  1. Рефлексія.

П: Що вам сподобалося найбільше?

(Відповіді дітей).

  1. Прощання.

П: Good bye!

Діти: Good bye!

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
2912
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку