Тема : Їжа
Мета: закріпити лексику по темі, активізувати конструкції Can I have…? , Do you have …?, ознайомити з конструкцією I would like …; розвивати навички діалогічного мовлення у ситуації «У магазині»; розвивати пам'ять, увагу, уяву, мовленнєву реакцію; розвивати навички роботи в парі; виховувати культуру спілкування та інтерес до вивчення предмету.
Тип заняття: комбіноване
Обладнання: м’яч, флеш-картки «Їжа», дидактичний матеріал для парної роботи , дидактичний матеріал для діалогічного мовлення у ситуації «У продуктовому магазині», дидактичний матеріал (меню) для усного мовлення у ситуації «У кафе», запис анімованої пісні «The Wheels on the Bus Go Round and Round».
План заняття
І. Уведення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання .
2. Мовленнєва розминка.
3. Ознайомлення з темою та метою заняття. Гра «Зіпсований телефон».
ІІ. Основна частина заняття.
Робота з флеш-картками.
Робота в парах.
ІІІ. Заключна частина заняття.
Хід заняття
І. Уведення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання .
П: Good afternoon!
Д: Good afternoon!
2. Мовленнєва розминка.
Діти передають м’яч і розпитують один одного про настрій : How are you ? (Відповіді дітей).
3. Ознайомлення з темою та метою заняття.
П: Почнемо з гри «Зіпсований телефон»
(Діти передають слово «Food» один одному на вушко).
П: Що означає слово Food?
(Відповіді дітей).
П: Тож ми продовжуємо тему «Їжа». Сьогодні згадаємо те, що вивчили, і дізнаємося щось нове.
ІІ. Основна частина заняття.
Робота з флеш-картками.
П : Пригадуємо слова, які ми вже вивчили.
(Діти дивляться на флеш-картки і повторюють за педагогом слова).
Робота в парах.
П: Діти поділяються на пари. Кожна пара отримує картку з зображеннями їжі. Одна дитина в парі називає слово, інша показує на картці. Потім діти міняються ролями.
П: Я зовсім забула, що не встигла купити продукти додому. Допоможете мені?
(Діти стають у чергу. Одна дитина – продавець.
Розігруючи діалог, діти купують продукти (картки) і складають у корзину).
П: Щось в мене немає ніякого настрою готувати. Може підемо в кафе?
Поїдемо автобусом.
(Діти повторюють рухи під музику «The Wheels on the Bus Go Round and Round»)
https://www.youtube.com/watch?v=zFHBfFAmcbc
П: Ось ми і потрапили у чудове кафе. Виберіть у меню, щоб ви хотіли заказати.
Робимо заказ так: I would like some salad and juice.
(Діти роблять заказ офіціанту).
Гра “Hungry Bear”.
(Діти сідають у коло і отримують флеш-картки з продуктами. «Ведмедик» сидить у центрі кола).
П: Ведмедик голодний і буде намагатися вгадати, яка їжа є у дітей, задаючи запитання Do you have (some sugar)? Якщо «ведмедик» вгадав, то ведучі змінюються, а діти міняються картками.
ІІІ. Заключна частина заняття.
П: Що ми сьогодні вивчили?
(Відповіді дітей).
П: Що вам сподобалося найбільше?
(Відповіді дітей).
П: Good bye!
Діти: Good bye!