Діагностувальна контрольна робота № 4    Тема: «Числові та буквені вирази. Рівняння. Текстові задачі»

Про матеріал
Діагностувальна контрольна робота № 4    Тема: «Числові та буквені вирази. Рівняння. Текстові задачі»
Перегляд файлу

Діагностувальна контрольна робота № 4    Тема: «Числові та буквені вирази. Рівняння. Текстові задачі»

C:\Users\User\Desktop\OIP.jfifВаріант 1

Початковий і середній рівень

  1. ( 1 б) Записати різницю чисел m і 7.

          А) m+7;           Б) m-7;             В) m:7;                Г) m*7.

  1. ( 1 б) У якому з наведених випадків записано рівняння?

           А)  4х + 7;      Б) 5х – 97;    В) ( 19 - 5 ) = 70;       Г) 6х+8 = 2.

  1. ( 1 б) Обчисліть значення виразу 24 +11х  при х = 6.

           А) 70;            Б) 210;             В) 140;              Г) 90.

  1. ( 1 б) Турист їхав на велосипеді 4 год зі швидкістю v  км/год і 7 км ішов пішки. Складіть формулу для обчислення відстані S, яку подолав турист.

           А)  S = 4v+7;    Б) S = 3:v-7;     В) S  = 4v-7;      Г) S = 4:v+7.

  1. ( 1 б) Петрик задумав число. Якщо від цього числа відняти 21 і до отриманої різниці додати 15, то одержимо число  44. Яке число задумав Петрик?

           А) 68;          Б) 55;          В) 50;            Г) 54.

  1. ( 1 б) Оля придбала 7 ручок за ціною 9 грн і 6 олівців за ціною 4 грн. На скільки більше заплатили за ручки, ніж за олівці?

           А) 63;        Б) 39;        В) 50;            Г) 24. 

Достатній рівень

  1. ( 0.5 б) Спростити  і розв’язати рівняння 
  2. ( 1 б) Розв’язати рівняння:      
  3. ( 1.5 б) Учень придбав 8 зошитів  по х грн. і ще 113  грн. у нього залишилось. Скласти вираз для обчислення кількості грошей, які були в учня, та обчислити його значення при х = 13.

Високий рівень

  1.                    ( 1 б) Яке число треба підставити замість , щоб коренем рівняння

            було число 13?  

  1.                    ( 2 б) З одного пункту одночасно в одному напрямі вирушили велосипедист і легковий автомобіль. Велосипедист їхав зі швидкістю  12 км/год, а автомобіль – зі швидкістю в 6 разів більшою. Якою буде відстань між ними через 5 год після початку руху?

 

Діагностувальна контрольна робота № 4    Тема: «Числові та буквені вирази. Рівняння. Текстові задачі»

C:\Users\User\Desktop\OIP.jfifВаріант 2

Початковий і середній рівень

  1. ( 1 б)  Записати добуток чисел n і 9.

        А) n + 9;        Б) n – 9;            В) n:9;          Г) n*9;

  1. ( 1 б) У якому з наведених випадків записано рівняння?

         А)  5х + 7;         Б) 6х – 12;         В) ( 23 - 5 ) = 50;     Г) 4х+9 = 2.

  1. ( 1 б) Обчисліть значення виразу 111 + 15х  при х = 5.

         А) 170;         Б) 535;                В) 186;             Г) 505.

  1. ( 1 б) Турист їхав на велосипеді 5 год зі швидкістю v  км/год і 2 км ішов пішки. Складіть формулу для обчислення відстані S, яку подолав турист.

         А)  S = 5v+2;         Б) S = 5:v-2;         В) S  = 5v-2;    Г) S = 5:v+2.

  1. ( 1 б) Петрик задумав число. Якщо від цього числа відняти 34  і до отриманої різниці додати 15, то одержимо число  31. Яке число задумав Петрик?

         А) 98;        Б) 15;        В) 60;            Г) 40.

  1. ( 1 б) Оля придбала 10 ручок за ціною 6 грн і 7 олівців за ціною 4 грн. На скільки більше заплатили за ручки, ніж за олівці?

        А) 32;        Б) 39;        В) 60;            Г) 34;

Достатній рівень

  1. ( 0.5 б) Спростити  і розв’язати рівняння
  2. ( 1 б) Розв’язати рівняння:     
  3. ( 1.5 б) Учень придбав 5 зошитів по х грн. і ще 87 гривень у нього залишилось. Скласти вираз для обчислення кількості грошей, які були в учня, та обчислити його значення при х = 12.

Високий рівень

  1. ( 1 б) Яке число треба підставити замість , щоб коренем рівняння

             було число 11?

  1.  ( 2 б) З одного пункту одночасно в протилежних напрямах вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю  2 км/год, а велосипедист – зі швидкістю в 5 рази більшою. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

 

docx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку