Початковий і середній рівень
-
( 1 б) Записати різницю чисел m і 7.
А) m+7; Б) m-7; В) m:7; Г) m*7.
-
( 1 б) У якому з наведених випадків записано рівняння?
А) 4х + 7; Б) 5х – 97; В) ( 19 - 5 ) = 70; Г) 6х+8 = 2.
-
( 1 б) Обчисліть значення виразу 24 +11х при х = 6.
А) 70; Б) 210; В) 140; Г) 90.
-
( 1 б) Турист їхав на велосипеді 4 год зі швидкістю v км/год і 7 км ішов пішки. Складіть формулу для обчислення відстані S, яку подолав турист.
А) S = 4v+7; Б) S = 3:v-7; В) S = 4v-7; Г) S = 4:v+7.
-
( 1 б) Петрик задумав число. Якщо від цього числа відняти 21 і до отриманої різниці додати 15, то одержимо число 44. Яке число задумав Петрик?
А) 68; Б) 55; В) 50; Г) 54.
-
( 1 б) Оля придбала 7 ручок за ціною 9 грн і 6 олівців за ціною 4 грн. На скільки більше заплатили за ручки, ніж за олівці?
А) 63; Б) 39; В) 50; Г) 24.
Достатній рівень
-
( 0.5 б) Спростити і розв’язати рівняння
-
( 1 б) Розв’язати рівняння:
-
( 1.5 б) Учень придбав 8 зошитів по х грн. і ще 113 грн. у нього залишилось. Скласти вираз для обчислення кількості грошей, які були в учня, та обчислити його значення при х = 13.
Високий рівень
-
( 1 б) Яке число треба підставити замість , щоб коренем рівняння
було число 13?
-
( 2 б) З одного пункту одночасно в одному напрямі вирушили велосипедист і легковий автомобіль. Велосипедист їхав зі швидкістю 12 км/год, а автомобіль – зі швидкістю в 6 разів більшою. Якою буде відстань між ними через 5 год після початку руху?
Діагностувальна контрольна робота № 4 Тема: «Числові та буквені вирази. Рівняння. Текстові задачі»
Початковий і середній рівень
-
( 1 б) Записати добуток чисел n і 9.
А) n + 9; Б) n – 9; В) n:9; Г) n*9;
-
( 1 б) У якому з наведених випадків записано рівняння?
А) 5х + 7; Б) 6х – 12; В) ( 23 - 5 ) = 50; Г) 4х+9 = 2.
-
( 1 б) Обчисліть значення виразу 111 + 15х при х = 5.
А) 170; Б) 535; В) 186; Г) 505.
-
( 1 б) Турист їхав на велосипеді 5 год зі швидкістю v км/год і 2 км ішов пішки. Складіть формулу для обчислення відстані S, яку подолав турист.
А) S = 5v+2; Б) S = 5:v-2; В) S = 5v-2; Г) S = 5:v+2.
-
( 1 б) Петрик задумав число. Якщо від цього числа відняти 34 і до отриманої різниці додати 15, то одержимо число 31. Яке число задумав Петрик?
А) 98; Б) 15; В) 60; Г) 40.
-
( 1 б) Оля придбала 10 ручок за ціною 6 грн і 7 олівців за ціною 4 грн. На скільки більше заплатили за ручки, ніж за олівці?
А) 32; Б) 39; В) 60; Г) 34;
Достатній рівень
-
( 0.5 б) Спростити і розв’язати рівняння
-
( 1 б) Розв’язати рівняння:
-
( 1.5 б) Учень придбав 5 зошитів по х грн. і ще 87 гривень у нього залишилось. Скласти вираз для обчислення кількості грошей, які були в учня, та обчислити його значення при х = 12.
Високий рівень
-
( 1 б) Яке число треба підставити замість , щоб коренем рівняння
було число 11?
-
( 2 б) З одного пункту одночасно в протилежних напрямах вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю 2 км/год, а велосипедист – зі швидкістю в 5 рази більшою. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?