Діагностувальна робота №1 з української мови. 5 клас. НУШ. Вступ. Повторення та узагальнення вивченого в початкових класах

Про матеріал
Діагностувальна робота №1 з української мови. 5 клас. Вступ. Повторення та узагальнення вивченого в початкових класах Очікувані результати: учні виявляють достатній рівень засвоєння теми «Вступ. Повторення та узагальнення вивченого в початкових класах», сформованість умінь і навичок складати речення, діалог, визначати тип мовлення та вид речення; показують навички аналізу мовних явищ та наполегливість у навчанні.
Перегляд файлу

Тема: Діагностувальна робота №1 з української мови. 5 клас. Вступ. Повторення та узагальнення вивченого в початкових класах

Очікувані результати: учні виявляють достатній рівень засвоєння теми «Вступ. Повторення та узагальнення вивченого в початкових класах», сформованість умінь і навичок складати речення, діалог, визначати тип мовлення та вид речення; показують навички аналізу мовних явищ та наполегливість у навчанні.

Перебіг уроку

І. Організація класу

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Пояснення вчителя щодо виконання діагностувальної роботи
  2. Виконання завдань

І варіант

Початковий рівень

  1. Діалог – це …

а) розмова двох або кількох осіб;

б) висловлення однієї особи;

в) засіб спілкування.

 

  1. Як називається кожна фраза окремої людини в діалозі?

а) вигук;

б) репліка;

в) рима.

 

  1. Які розділові знаки ставлять ПЕРЕД кожною реплікою в діалозі?

а)  знак оклику;

б) крапка;

в) тире.

 

  1. Текст – це…

а) група речень, об’єднаних спільною темою, основною думкою та граматично;

б) одне або кілька слів, поєднаних за змістом;

в) частина загальної теми.

 

  1. Основна думка тексту – це…

а) те, що автор хоче нам сказати, порадити, до чого закликає;

б) те, про що в ньому йдеться;

в) ключові слова.

 

  1. Якщо в тексті описано людей, тварин, предмети, явища, то це текст-…

а) розповідь;

б) опис;

в роздум.

 

Середній рівень

  1. Складіть і запишіть речення, розташувавши подані слова в потрібній послідовності:

Життя, без, уявити, книжка, неможливо.

  1. Виправіть орфографічні помилки і запишіть речення правильно:

Ридну мову діти засвоюют від батків.

  1. Записати діалог, правильно оформивши репліки:

Привіт, як твої справи? Чудово! Хочеш з нами сьогодні пограти у футбол? Із задоволенням. Домовились.

 

Достатній рівень

10-11. Перебудувати розповідне речення в запитальне та спонукальне:

Діти уважно дивляться на учителя.

Олена поспішає на урок.

Прийшла золотокоса осінь.

 

Високий рівень

12.  Складіть речення: розповідне, питальне, спонукальне.

 

ІІ варіант

Початковий рівень

  1. Монолог– це …

а) розмова двох або кількох осіб;

б) висловлення однієї особи;

в) засіб спілкування.

 

  1. Як називається кожна фраза окремої людини в діалозі?

а) вигук;

б) репліка;

в) рима.

 

  1. Які розділові знаки ставлять ПЕРЕД кожною реплікою в діалозі?

а) знак оклику;

б) крапка;

в) тире.

 

  1. Речення – це…

а) група речень, об’єднаних спільною темою, основною думкою та граматично;

б) одне або кілька слів, поєднаних за змістом і граматично та виражають закінчену думку;

в) частина загальної теми.

 

  1. Тема тексту – це…

а) те, що автор хоче нам сказати, порадити, до чого закликає;

б) те, про що в ньому йдеться;

в) ключові слова.

 

  1. Якщо в тексті розповідається про певні події, то це текст-…

а) розповідь;

б) опис;

в роздум.

 

Середній рівень

  1. Складіть і запишіть речення, розташувавши подані слова в потрібній послідовності:

Дарує, книжка, радість, відкриттів, нам.

  1. Виправіть орфографічні помилки і запишіть речення правильно:

Від слова і льод росмерзає.

  1. Записати діалог, правильно оформивши репліки:

Привіт, ти зголоднів? Дуже! Пропоную разом пообідати в їдальні? Із задоволенням. Домовились.

 

Достатній рівень

10-11. Перебудувати розповідне речення в запитальне та спонукальне:

Сашко дуже хотів пограти у футбол.

Зразку пішов дощ.

Ми всі дуже очікуємо перемоги.

 

Високий рівень

12.  Складіть речення: розповідне, питальне, спонукальне.

ВІДПОВІДІ

І варіант

Початковий рівень

  1. Діалог – це …

а) розмова двох або кількох осіб;

б) висловлення однієї особи;

в) засіб спілкування.

 

  1. Як називається кожна фраза окремої людини в діалозі?

а) вигук;

б) репліка;

в) рима.

 

  1. Які розділові знаки ставлять ПЕРЕД кожною реплікою в діалозі?

а)  знак оклику;

б) крапка;

в) тире.

 

  1. Текст – це…

а) група речень, об’єднаних спільною темою, основною думкою та граматично;

б) одне або кілька слів, поєднаних за змістом;

в) частина загальної теми.

 

  1. Основна думка тексту – це…

а) те, що автор хоче нам сказати, порадити, до чого закликає;

б) те, про що в ньому йдеться;

в) ключові слова.

 

  1. Якщо в тексті описано людей, тварин, предмети, явища, то це текст-…

а) розповідь;

б) опис;

в роздум.

 

Середній рівень

  1. Складіть і запишіть речення, розташувавши подані слова в потрібній послідовності:

Життя, без, уявити, книжка, неможливо.

Життя без книжки неможливо уявити.

  1. Виправіть орфографічні помилки і запишіть речення правильно:

Ридну мову діти засвоюют від батків.

Рідну мову діти засвоюють від батьків.

  1. Записати діалог, правильно оформивши репліки:

Привіт, як твої справи? Чудово! Хочеш з нами сьогодні пограти у футбол? Із задоволенням. Домовились.

-          Привіт, як твої справи?

-          Чудово!

-          Хочеш з нами сьогодні пограти у футбол?

-          Із задоволенням.

-          Домовились.

 

Достатній рівень

10-11. Перебудувати розповідне речення в запитальне та спонукальне:

Діти уважно дивляться на учителя.

Діти уважно дивляться на вчителя?

Діти, уважно дивіться на вчителя!

Олена поспішає на урок.

Олена поспішає на урок?

Олено, поспіши на урок!

Прийшла золотокоса осінь.

Чи прийшла золотокоса осінь?

Прийди, золотокоса осінь!

 

Високий рівень

12.  Складіть речення: розповідне, питальне, спонукальне.

 

ІІ варіант

Початковий рівень

  1. Монолог– це …

а) розмова двох або кількох осіб;

б) висловлення однієї особи;

в) засіб спілкування.

 

  1. Як називається кожна фраза окремої людини в діалозі?

а) вигук;

б) репліка;

в) рима.

 

  1. Які розділові знаки ставлять ПЕРЕД кожною реплікою в діалозі?

а) знак оклику;

б) крапка;

в) тире.

 

  1. Речення – це…

а) група речень, об’єднаних спільною темою, основною думкою та граматично;

б) одне або кілька слів, поєднаних за змістом і граматично та виражають закінчену думку;

в) частина загальної теми.

 

  1. Тема тексту – це…

а) те, що автор хоче нам сказати, порадити, до чого закликає;

б) те, про що в ньому йдеться;

в) ключові слова.

 

  1. Якщо в тексті розповідається про певні події, то це текст-…

а) розповідь;

б) опис;

в роздум.

 

Середній рівень

  1. Складіть і запишіть речення, розташувавши подані слова в потрібній послідовності:

Дарує, книжка, радість, відкриттів, нам.

  1. Виправіть орфографічні помилки і запишіть речення правильно:

Від слова і льод росмерзає.

  1. Записати діалог, правильно оформивши репліки:

Привіт, ти зголоднів? Дуже! Пропоную разом пообідати в їдальні? Із задоволенням. Домовились.

 

Достатній рівень

10-11. Перебудувати розповідне речення в запитальне та спонукальне:

Сашко дуже хотів пограти у футбол.

Зразку пішов дощ.

Ми всі дуже очікуємо перемоги.

 

Високий рівень

12.  Складіть речення: розповідне, питальне, спонукальне.

 

 

 

 

docx
Додано
11 червня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку