Діагностична робота №2
Нумерація чисел у межах мільйона. Величини.
I варіант
1. Записати цифрами і визначити скільки всього десятків і сотень у числах: двісті двадцять одиниць класу тисяч і п’ятнадцять одиниць класу одиниць; дев’ять одиниць класу тисяч і 4 одиниці класу одиниць; сто сорок дві одиниці класу тисяч і сімнадцять одиниць класу одиниць.
2. Розкласти на розрядні доданки числа: 209.106; 850.073
3. Розв’яжи рівняння.
456+ х= 609 903 : х= 7
4. Обчисли значення виразу.
с : 8 + с , якщо с= 184
5. Запиши, скільки:
1) кілограмів у 5ц; 4т 6ц; 7ц 4кг.
2) сантиметрах 2м 4дм; 4дм 5см.
3) арів у 7га; 700м.
6. Розв’яжи задачу.
На швейну фабрику завезли 50м водонепроникної тканини. На пошиття наплічників витратили 32м тканини, а з решти пошили 3 однакові намети. Ск. метрів тканини витрачали на один намет?
7. Знайди площу.
Обчисли площу волейбольного майданчика, якщо його довжина 16м, а ширина - удвічі менша.
Діагностична робота №2
Нумерація чисел у межах мільйона. Величини.
II варіант
1. Записати цифрами і визначити скільки всього десятків і сотень у числах: триста сорок одиниць класу тисяч і двадцять чотири одиниці класу одиниць; сім одиниць класу тисяч і три одиниці класу одиниць; сто п’ятдесят сім одиниць класу тисяч і шістнадцять класу одиниць.
2. Запиши як одне число:
30.000 + 5.000+ 400+ 80+ 3
100.000+ 80.000+ 3.000+ 700+ 40+ 3
3. Розв’яжи рівняння.
х+ 278=806 144 : х = 6
4. Обчислити значення виразу.
5 * х – 327, якщо х= 75
5. Запиши , скільки:
1)кілограмів у 7ц; 5ц 23кг; 8т 4ц.
2) сантиметрах 2м 47см, 7дм 5см.
3) гектарів 500а; 70.000м
6. Розв’яжи задачу.
На пасіці зібрали 67л меду. У бідон налили 40 л, а решту – у трилітрові банки. Скільки банок наповнили медом?
7. Знайти площу.
Знайди площу городу, якщо ширина 9м, а довжина - удвічі більша.