Діагностувальна робота. Читання вголос
«Мед для мами» 3 клас
Мати послала Олега і Романа до дідуся. Він у сусідньому селі живе.
Зраділи хлопці: давно не були в дідуся. У нього в садку яблука смачні, ото вже поласуємо, думають.
Принесли дідусеві нову вишиту сорочку, що мати передала. Подякував дідусь і каже:
Ідіть, діти, в садок, ласуйте яблуками.
Побігли хлопці у садок, наїлися яблук. Дідусь поставив на столі тарілку меду. Взяли вони по ложці й не можуть більше. Зібралися хлопці додому. Дав дідусь баночку меду й каже:
Хай і мама покуштує.
Пішли хлопці. Дорога далека. Захотілося їсти. Сіли під вербою, з’їли трохи меду. Та й знову йдуть. Захотілося їсти ще дужче. Ще сіли, наче й небагато з’їли, а меду лишилося тільки на денці.
Ще раз сіли… Баночка стала порожня. Підійшли до хати, сіли під явором та й думають: “Що ж мама скаже?”
Вийшла мама з хати, дивиться – хлопці плачуть.
Чого це ви плачете? – стривожилася мати.
Розповіли сини, як мед поїли. Мама зраділа, сміється. Хлопці дивуються, питають:
Мамо, чого ви радієте?
Того, що ви плачете… (163 слова)
Василь Сухомлинський
Завдання для перевірки розуміння прочитаного
1. Мама послала синів до
А) тітки;
Б) сусідів;
В) дідуся.
2. Дідусь передав мамі
А) букет квітів;
Б) баночку меду;
В) гарну хустку.
3. Хлопці плакали, тому що
А) стомилися;
Б) мед поїли;
В) злякалися.
4. Обери заголовок, який найкраще підходить до тексту.
А) Банка меду
Б) Як хлопці мед поїли
В) Олег і Роман
5. Добери синоніми до слів.
Ласували – ________________________________________________________
Розповіли – _______________________________________________________
Сміється – ________________________________________________________
6. Поміркуйте. Чому плакали хлопці?
Чому мама зраділа ?
Оцінювання тестової роботи з перевірки навички читання вголос.
1.Читання вголос: спосіб ______(б.) темп ______(б.)
2. Розуміння прочитаного: ______ (б.)