Діагностувальна робота з української мови на тему "Будова слова", 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 3 класу. Тема "Будова слова". Розроблена у 2 варіантах. Містить запитання відкритого типу та закритого типу.
Перегляд файлу

_______________________________________________________________________ 

Діагностувальна робота

«Будова слова»

Варіант 1

1. Спільнокореневі слова – це   … .     

  а) слова, що мають один і той же корінь із спільним значенням.

  б) слова, що мають різні закінчення.

  в) близькі за значенням слова.

 

2. 3 яких частин складається слово:

   а) основи, кореня, букв, складів;

   б) закінчення, основи, кореня, суфікса, префікса;

   в) наголосу, слів, букв, суфікса, закінчення.

 

3. Префікс – це … .  

    а) частина слова, що стоїть після кореня.

    б) частина слова, що стоїть перед коренем.

    в) змінна частина слова.

 

4. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі (споріднені) слова.
    а) дерево, дерева, на дереві
    б) дерево, рослина , яблуня
    в) дерево, деревце, дерев’яний

 

5. Розбери слова за будовою.

 

Підводний           дубовий             білочка          гриб

 

6.  Встав пропущений префікс з- (с-). Виділи префікс

___летіти

___фотографувати

___робити

___казати

___малювати

 

7. За допомогою суфіксів утвори зменшувально-пестливу форму слова

 

Риба – ___________________________________________________

Береза – _________________________________________________

Син -  ___________________________________________________

 

_________________________________________________________________

 

  Діагностувальна робота

«Будова слова»

Варіант 2

1. Спільнокореневі слова – це   … .     

  а) слова, що мають один і той же корінь із спільним значенням.

  б) слова, що мають різні закінчення.

  в) близькі за значенням слова.

 

2. 3 яких частин складається слово:

   а) основи, кореня, букв, складів;

   б) закінчення, основи, кореня, суфікса, префікса;

   в) наголосу, слів, букв, суфікса, закінчення.

 

3. Суфікс – це … .  

    а) частина слова, що стоїть після кореня.

    б) частина слова, що стоїть перед коренем.

    в) змінна частина слова.

 

4. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі (споріднені)слова.
    а) ліс, лісник, лісовий
    б) рослина, ромашка, росте
    в) син, синій, синочок

 

5. Розбери слова за будовою.

 

Підземний           рибонька       красивий         сир

 

6.  Встав пропущений префікс з- (с-). Виділи префікс

___питати

___шити

___бити

___фотографувати

___ліпити

 

7. За допомогою суфіксів утвори зменшувально-пестливу форму слова

 

Білка – _____________________________________________

Сад – ______________________________________________

Сніг -  _____________________________________________

docx
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку