Діалог 2 клас. Обсяги утворених усних діалогів: у 2 класі – 3-4 репліки одного
учасника/учасниці розмови, в 3 класі – 4-5 реплік одного учасника/учасниці
розмови, у 4 класі –5-6 реплік одного учасника/учасниці розмови (з
урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул). Обсяги письмових
діалогів: у 2 класі – 3 репліки одного учасника/учасниці розмови, в 3 класі –
4 репліки одного учасника/учасниці розмови, у 4 класі – 5 реплік одного
учасника/учасниці розмови (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних
формул)
ДІАЛОГ
2 клас
В.
І рівень
Тема 1. У БІБЛІОТЕЦІ
Ти прийшов до бібліотеки повернути книжку і попросити іншу. Як ти це зробиш ?
Опорні слова: «Лисичка і Журавель», згодом , чемно, запросив , «Пан Коцький».
Приклад діалогу
- Яку книжку ти здаєш ?
- Казку «Лисичка і Журавель» .
- Чи сподобалася тобі Лисичка?
- Ні. Лисичка хитра, улеслива.
- Як повівся Журавель?
- Чемно подякував і запросив Лисичку в гості. А згодом провчив її.
–Яку книжку ти хочеж взяти прочитати ?
- Казку «Пан Коцький».
Склади діалог, використовуючи зразок і опорні слова.
Тема 2. БІЛЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ КАСИ
Ти прийшов у театр дізнатися про те, яка вистава буде, і купити квитки. Як це зробити? Про що запитаєш?
Опорні слова: прем'єра казки, придбати, неодмінно, будемо раді.
Приклад діалогу
- Скажіть, будь ласка, яку виставу можна подивитись у вівторок?
- У вівторок відбудеться прем'єра казки «Попелюшка».
- Чи є ще квитки на цю виставу?
- Так, квитки ще можна придбати.
- Я попрошу два квитки.
- Будь ласка, чекаємо вас у нашому театрі.
- До побачення! Неодмінно прийдемо.
- Будемо раді вам.
Скласти діалог, використовуючи зразок і опорні слова.
Тема 3. РОЗМОВА БІЛЯ ГОДІВНИЧКИ
Уявіть, що ви - пташки, горобчик і синичка, яка прилетіли до годівнички. Про що б вони розмовляли?
Опорні слова: смачний, дозволь, приєднатися, пригощайся.
Приклад діалогу
- Добрий день, горобчику!
- Добрий день, синичко, синя птичко!
- Бажаю смачного обіду.
- Дякую.
- Будь ласка, дозволь приєднатися до тебе.
- Сідай на край годівнички і пригощайся.
- Дякую. З великою радістю пообідаю.
Склади діалог, використовуючи зразок і опорні слова.
ІІ рівень
Тема1. РОЗМОВА ПО ТЕЛЕФОНУ
Уяви, що ти телефонуєш своєму другові. Трубку знімає мама друга. Поміркуй, як ти привітаєшся. Про що запитаєш у неї? Зясувавши, що друга немає вдома, як закінчиш розмову?
Опорні слова: добрий день, будь ласка, запросіть, перекажіть, до побачення.
Склади діалог, використовуючи опорні слова.
Тема2. СПОРТИВНА СЕКЦІЯ
Уяви, що твій друг займається в спортивній секції і тобі хочеться дізнатися, що це за секція, як вона працює, що треба, щоб записатися до секції.
Опорні слова: футбол, теніс, плавання, тиждень, тренер, тренування, заняття.
Склади діалог, використовуючи опорні слова.
Тема 3. ЗНАЙОМСТВО
Уяви, що на прогулянці, у дворі, ти побачив незнайомого хлопчика (незнайому дівчинку) і тобі захотілося з ним (з нею) познайомитися.
Орієнтовний план діалогу
Склади діалог, використовуючи опорні слова.
ІІІ рівень
Тема1. КИМ Я ХОЧУ БУТИ
Уяви, що ти з другом розмовляєш про те, ким хочеш бути, коли виростеш. Що б ви один одному розповіли і про що запитали?
Склади діалог на задану тему.
Тема2. РОЗМОВА З МЕДСЕСТРОЮ
Уяви, що тобі довелося звернутися до медсестри по допомогу. Яка розмова між вами відбудеться?
Склади діалог на задану тему.
Тема3. ЛІТНІ КАНІКУЛИ
Уяви, що ви з другом зустрілися після літніх канікул. Яка розмова між вами відбудеться?
Склади діалог на задану тему.
ІV рівень
Тема1. РОЗМОВА ПО ТЕЛЕФОНУ
Уяви, що ти не записав домашнього завдання. Тобі потрібно зателефонувати до одноклассника і запитати, що було задано додому.
Склади діалог на задану тему.
Тема 2. У МАГАЗИНІ ІГРАШОК
Склади діалог на задану тему.
Тема3. УЛЮБЛЕНИЙ МУЛЬТФІЛЬМ
Склади діалог на задану тему.