1. Подивись уважно на букви, та обведи різними кольорами букви Б та Д
ПЬБДНКДБСЧБЦФЛТИДВТСБЗБ ББЛНУТРДРДФМНБАЛДДМСРД ББЛНУДБСЧТРЦФДРДФДМСР ББЛНУТРДРДФМНБАЛДДМ
2. Прочитай складові рядки, запиши прописними буквами.
ДА—ДА—БА ДО—ДО—БО ДУ—ДУ—БУ ДЕ—ДЕ—БЕ БИ—ДИ—ДИ БЯ—ДЯ—ДЯ БО—ДЬО—ДЬО БЮ—ДЮ—ДЮ БЕ—ДЕ—БЕ |
||||||||
1. У дітей — картки з прописаними кружечками (два рядки). У верхньому рядку учні дописують верхній елемент (дописують букву Б), в нижньому — нижній елемент (дописують букву Д). Писати, промовляючи звуки. Дописати елемент, орієнтуючись на крапку.
2. Звуко-буквений диктант. Записуючи букви, діти контролюють себе, піднімаючи чи опускаючи вільну руку.
Д Д Д Б Д Б Б Б Д Б Д Б Б Б Д Б Д Б Б Б Д Б Б Б Д Д Д Б Д Б Д Б… |
||||||||
1. Подивись уважно на букви, та обведи різними кольорами букви Б та Д
ББЛНУТРДРДФМНБАЛДДМСРД ПЬБДНКДБСЧБЦФЛТИДВТСБЗБ ДПЬБДНКМНБАЛДБЛТИДВТСБЗБ ДКДБСЧБЦФЛТИДВТСБЗБ
2. Прочитай складові рядки, запиши прописними буквами.
|
||||||||
1. Прочитати слова, орієнтуючись на крапку відносно кружечка.
2. Дописати елемент літери. Прочитати слова:
ОУОИЛЬНИК ОООРИ ОУОУ ЗОООИЧ ОУОЛИК ОООРИЙ
3. Дописати елемент за змістом.
ПООАРУНОК ОАОУСІ ЗАБАВЛЯТИСЯ В САОКУ ОРАВ З СОООЮ БІГАВ НА ПООВІР’Ї. |
||||||||
1. Запиши слова у 2 стовпчика: перший з буквою Б, другий з Д
2. Переписати тексти, вставляючи букви, орієнтуючись на напрямок стрілки.
МИТРИК УВ У УОВОМУ ГАЮ. ПІ ЕРЕВАМИ ВІН ЗНАЙШОВ ГРИИ. ЦЕ УЛИ ОРОВИКИ. ПОТІМ ВІН НАЗИРАВ ЯГІ. ВЖЕ О ОІУ МИТРИК УВ ОМА З АРУНКАМИ ЛІСУ. |
||||||||
1. Вгадай букви:
Д Д Б Д Б Б Б Д
2. Переписати тексти, вставляючи букви, орієнтуючись на напрямок стрілки.
У ІТЕЙ В САОЧКУ В НАЙІЛЬШІЙ КЛІТЦІ УЛА ІЛОЧКА. ЇЙ АЛИ ІМ’Я ЗААВА. ІЛЬШЕ ЗА ВСІХ ІЛОЧКУ ЛЮИВ ВОЛОЯ. ВІН ЩОНЯ ВІВІУВАВ ЇЇ І АВАВ РОЛЕНІ ГОРІХИ І ЯЛУКА. |
||||||||
1. Записати слова із словосполучень у три стовпчика, підписані стрілками: , або .
БІЛІ, ЛЕБІДІ, ПЕРЕДОВА, БРИГАДА, ДИКИЙ, СОБАКА
2. Прочитай починаючи з великих літер:
ИкБ ИДМ БЗУ БУД ОББ ДІЛ |
||||||||
1. Вставити літери Д або Б Усно змінити дієслова за особами: я, ти, він, вона, ми, ви, вони.
_О_АВИТИ __АТИ _РО_ИТИ _У_УВАТИ
2. Вставити Д—Б.
__АЙЛИВИЙ ГОСПО_АР _ІЛІ ЛЕ_Е_І _ЕРЕВ’ЯНИЙ _У_ИНОК _О_РА _А_УСЯ _ОРО_АТИЙ _І_УСЬ _У_ОВІ МЕ_ЛІ |
||||||||
1. Графічний диктант: писати букви Д—Б та рисочки, якщо в слові цих букв немає.
ВІДВІДАВ ДУБ ВЕДМІДЬ. (ДД ДБ ДД.) ДУМАВ БУРИЙ ЗДОБУТИ В ДУПЛІ МЕДУ ДИКИХ БДЖІЛ. (Д Б ДБ — Д Д Д БД.) АЛЕ В ДУПЛІ ВЖЕ ДАВНО РУДА БІЛОЧКА ПОБУДУВАЛА СОБІ КУБЛО. (— — Д — Д Д Б БД Б Б.) ПРИБІГАВ ДО ДУБА-БОГАТИРЯ ДИКИЙ КАБАН. (Б Д ДБ — Б Д Б.) ПОВИЗБИРУВАВ ПІД НИМ ОПАЛІ ЖОЛУДІ. (Б Д — Б Д.) ПРИХОДИЛИ ЛЮДИ — ГРИБНИКИ. (Д Д — Б.) ПОДАРУВАВ ЇМ ДУБ БАДЬОРИХ БОРОВИЧКІВ. (Д — ДБ БД Б.) |
||||||||
1. Прочитай починаючи з маленької літери:
2. Підняти букву Д або Б, на пальцях показати порядковий номер звука в слові.
БУКЕТ , ДОЛОНІ, ПІДВАЛ , ЯБЛУНЯ , ПОДРУГА, КОРОБОЧКА, ЗУБР, МОРДОЧКА, ТВЕРДИЙ , СПРОБА, БАГАТТЯ, ПІДЛОГА, БРОВИ , КЛАД. |