Дидактичні картки для занять при порушенні письма. Букви Б-Д.

Про матеріал
Даний матеріал стане у нагоді в роботі при подоланні проблем письмового мовлення у дітей молодшого шкільного віку. Дисграфія в більшості випадків корегується, для її подолання необхідно побудувати правильну корекцію та дотримуватися принципам системності у роботі.
Перегляд файлу

 

1. Подивись уважно на букви, та обведи різними кольорами букви Б та Д          

 

ПЬБДНКДБСЧБЦФЛТИДВТСБЗБ

ББЛНУТРДРДФМНБАЛДДМСРД

ББЛНУДБСЧТРЦФДРДФДМСР

ББЛНУТРДРДФМНБАЛДДМ

 

 

2. Прочитай складові рядки, запиши прописними буквами.

 

 ДА—ДА—БА             ДО—ДО—БО               ДУ—ДУ—БУ

 ДЕ—ДЕ—БЕ             БИ—ДИ—ДИ                БЯ—ДЯ—ДЯ

 БО—ДЬО—ДЬО       БЮ—ДЮ—ДЮ            БЕ—ДЕ—БЕ

 

1. У дітей — картки з прописаними кружечками (два рядки). У верхньому рядку учні дописують верхній елемент (дописують букву Б), в нижньому — нижній елемент (дописують букву Д). Писати, промовляючи звуки.

Дописати елемент, орієнтуючись на крапку.

 

 

 

 

 

2. Звуко-буквений диктант. Записуючи букви, діти контролюють себе, піднімаючи чи опускаючи вільну руку.

 

Д  Д  Д  Б  Д  Б  Б  Б  Д  Б  Д  Б  Б  Б  Д  Б  Д 

Б  Б  Б  Д  Б  Б  Б  Д  Д  Д  Б  Д  Б  Д  Б…

 

1. Подивись уважно на букви, та обведи різними кольорами букви Б та Д

 

ББЛНУТРДРДФМНБАЛДДМСРД

ПЬБДНКДБСЧБЦФЛТИДВТСБЗБ

ДПЬБДНКМНБАЛДБЛТИДВТСБЗБ

ДКДБСЧБЦФЛТИДВТСБЗБ

 

 

2. Прочитай складові рядки, запиши прописними буквами.

 

ДЄ—БЄ—БЄ

ДІ—БІ—ДІ

ДА—БА—ДА

ДО—БО—ДО

БУ—БУ—ДУ

БЕ—БЕ—ДЕ

БИ—БИ—ДИ

БЯ—БЯ—ДЯ

ДЬО—БО—БО

 

1. Прочитати слова, орієнтуючись на крапку відносно кружечка.

 

 

2. Дописати елемент літери. Прочитати слова:

 

ОУОИЛЬНИК             ОООРИ              ОУОУ

ЗОООИЧ                      ОУОЛИК           ОООРИЙ

 

 

3. Дописати елемент за змістом.

 

ПООАРУНОК  ОАОУСІ

ЗАБАВЛЯТИСЯ  В  САОКУ

ОРАВ  З  СОООЮ

БІГАВ  НА  ПООВІР’Ї.

 

1. Запиши слова у 2 стовпчика: перший з буквою Б, другий з Д

 

КОБРА

БИНТ

ДИКТАНТ

РУБАХА

ПОРАДА

САДИ

РОБОТА

ГОРОД

КОМАНДИР

ПРОДУКТИ

СТОВБУР

ОБЛИЧЧЯ

ДЕРЕВО

ПОСУД

ЗУБ

ДУБ

 

 

2. Переписати тексти, вставляючи букви, орієнтуючись на напрямок стрілки.

 

МИТРИК   УВ   У   УОВОМУ   ГАЮ.

ПІ   ЕРЕВАМИ   ВІН   ЗНАЙШОВ   ГРИИ.

ЦЕ   УЛИ   ОРОВИКИ.

ПОТІМ   ВІН   НАЗИРАВ   ЯГІ.

ВЖЕ   О   ОІУ   МИТРИК   УВ   ОМА  З   АРУНКАМИ   ЛІСУ.

 

1. Вгадай букви:

 

 Д  Д  Б  Д  Б  Б  Б  Д

 

 

2. Переписати тексти, вставляючи букви, орієнтуючись на напрямок стрілки.

 

У   ІТЕЙ В  САОЧКУ В  НАЙІЛЬШІЙ  КЛІТЦІ   УЛА 

ІЛОЧКА.  ЇЙ   АЛИ ІМ’Я  ЗААВА.  ІЛЬШЕ  ЗА ВСІХ  

ІЛОЧКУ ЛЮИВ  ВОЛОЯ.  ВІН  ЩОНЯ ВІВІУВАВ  ЇЇ

І   АВАВ   РОЛЕНІ ГОРІХИ  І  ЯЛУКА. 

 

1. Записати слова із словосполучень у три стовпчика, підписані стрілками:

,                       або         .

 

 

БІЛІ, ЛЕБІДІ, ПЕРЕДОВА, БРИГАДА, ДИКИЙ, СОБАКА

 

 

2. Прочитай починаючи з великих літер:

 

ИкБ ИДМ

БЗУ БУД

ОББ ДІЛ

 

1. Вставити літери Д або Б

Усно змінити дієслова за особами: я, ти, він, вона, ми, ви, вони.

 

_О_АВИТИ           __АТИ              _РО_ИТИ           _У_УВАТИ                      

 

 

2. Вставити Д—Б.

 

__АЙЛИВИЙ ГОСПО_АР

_ІЛІ ЛЕ_Е_І

 _ЕРЕВ’ЯНИЙ _У_ИНОК

_О_РА _А_УСЯ

_ОРО_АТИЙ _І_УСЬ

 _У_ОВІ МЕ_ЛІ

 

1. Графічний диктант: писати букви Д—Б та рисочки, якщо в слові цих букв немає.

 

 ВІДВІДАВ ДУБ ВЕДМІДЬ. (ДД ДБ ДД.)

 ДУМАВ БУРИЙ ЗДОБУТИ В ДУПЛІ МЕДУ ДИКИХ БДЖІЛ.

 (Д Б ДБ — Д Д Д БД.)

АЛЕ В ДУПЛІ ВЖЕ ДАВНО РУДА БІЛОЧКА ПОБУДУВАЛА СОБІ КУБЛО. (— — Д — Д Д Б БД Б Б.)

ПРИБІГАВ ДО ДУБА-БОГАТИРЯ ДИКИЙ КАБАН.

(Б Д ДБ — Б Д Б.)

ПОВИЗБИРУВАВ ПІД НИМ ОПАЛІ ЖОЛУДІ. (Б Д — Б Д.)

ПРИХОДИЛИ ЛЮДИ — ГРИБНИКИ. (Д Д — Б.)

 ПОДАРУВАВ ЇМ ДУБ БАДЬОРИХ БОРОВИЧКІВ.

 (Д — ДБ БД Б.)

 

1. Прочитай починаючи з маленької літери:

 

БААБ

ОДИВ

АБКН

УДРГ

АБРС

АРДК

РИБГ

ДЛЮИ

 

2.  Підняти букву Д або Б, на пальцях показати порядковий номер звука в слові.

 

БУКЕТ , ДОЛОНІ,  ПІДВАЛ , ЯБЛУНЯ , ПОДРУГА,  КОРОБОЧКА, ЗУБР,  МОРДОЧКА,  ТВЕРДИЙ , СПРОБА,  БАГАТТЯ,  ПІДЛОГА,  БРОВИ , КЛАД.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Skryabina Elena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мовчан Олена Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
1265
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку