Картка-опора допоможе в підготовці до творчої роботи учнів - написанні твору-опису пам'ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
Дидактичний матеріал (картка-опора)
до уроку розвитку зв’язного мовлення у 8 класі «Твір-опис па пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень та вражень»
Твір-опис пам’ятки історії та культури
на основі особистих спостережень та вражень
Картка-опора
1. Коли відкрито пам’ятник Кобзарю в Харкові?
2. Хто є авторами цього пам’ятника?
3. Де встановлено скульптуру?
4. Яка висота пам’ятника, постаті поета?
5. З яких матеріалів зроблено монумент?
6. Як зображено центральну фігуру пам’ятки історії та культури?
7. Що символізують 16 постатей, розміщених навколо постаменту?
8. Яка основна думка монумента?
Словник
1. СКУЛЬПТУ́РА. Вид образотворчого мистецтва, твори якого мають об'ємну або рельєфну форму і виконуються способом витісування, виливання, різьблення, ліплення тощо з твердих чи пластичних матеріалів (каменю, металу, дерева, глини і т. ін.).
2. МОНУМЕ́НТ. Архітектурна або скульптурна споруда на честь видатної події або особи; пам'ятник.
3. ЛАБРАДОРИТ. Гірська порода, що складається переважно з лабрадору; сірувато-білого, темно-сірого або майже чорного кольору. Використовують як будівельний та облицьовувальний матеріал.
4. ПІЛОН. Масивна споруда у формі зрізаної піраміди, що зводилася перед давньоєгипетськими храмами або обабіч порталу.