Житомирський міський методкабінет
Диференційовані завдання з математики 4 (3) клас
На допомогу вчителям початкових класів
Матеріали
вчителя поч. класів
ЗОШ № 36
Потапової Т. І.
Житомир 2019р.
1 – й варіант.
№1. «Сусідами» числа 350 701 э числа:
а) 350 700 і 350 800; б) 350 702 і 350 703;
в) 350 699 і 350 700; г) 350 700 і 350 702;
№2. Якщо число 359 909 збільшити на 1, то дістанемо:
а) 360 000; в) 359 910;
б) 359 900; г) 359 990.
№3. Число сімсот сорок тисяч сімдесят чотири записується так:
а) 7 474; в) 740 074;
б) 740 740; г) 74 074.
2 – й варіант.
№1. Записати число, у якому:
а) чотириста шістнадцять тисяч і шістдесят;
б) вісімсот п’ятдесят тисяч і вісім одиниць;
в) чотириста тисяч і шістдесят одиниць;
г) вісімсот п’ятдесят тисяч і п’ятсот одиниць.
№2. Записати число за його розкладом на розрядні доданки:
а) 700 000 + 70 000 + 70;
б) 400 000 + 4 000 + 40;
в) 500 000 + 5 000 + 5;
г) 600 000 + 60 000 + 6.
№3. Розкласти на розрядні доданки число:
а) 407 200; в) 205 205;
б) 146 408; г) 900 099.
3 – й варіант.
№1. Записати найменше п’ятицифрове і найбільше шестицифрове числа.
№2. Записати число, яке передує:
а) найменшому шестицифровому числу;
б) найбільшому шестицифровому числу.
№3. Збільшити найменше шестицифрове число на 1. Зменшити найбільше шестицифрове число на 90 000.
2. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
1 – й варіант.
№1. 7 000 – (1 500 + 2 400) =
а)7 900; б) 3 100; в) 4 100; г) 4 000.
№2. 5 577 + 105 203 =
а) 160 280; б) 110 780; в) 159 280; г) 160 270.
№3. 2 000 – 19 809 =
а) 180 291; б) 180 191; в) 180 201; г) 189 191.
2 – й варіант.
№1. Виконати додавання:
а) 702 356 + 117 752; в) 406 249 + 128 780;
б) 408 818 + 75 968; г) 35 809 + 72 624.
№2. Обчислити різницю:
а) 51 120 – 1 229; в) 82 330 – 23 351;
б)154 552 – 4 557; г) 729 111 – 9 233.
№3. Порівняти числа:
а) 48 003 і 101 003; в) 703 819 і 703 891
б) 50 705 і 50 507; г) 9 999 і 10 011.
3 – й варіант.
№1. Знайти значення виразу:
а) 714 279 – (452 145 + 74 939);
б) 659 311 – ( 59 745 + 185 365).
№2. Розв’язати рівняння:
а) 47 219 – х = 2 988;
б) 54 126 – х = 17 928.
№3. Першого тижня машина проїхала а км, а другого і третього тижня – по б км. Весь шлях становить а, якщо б = 1 178 км.
1 – й варіант.
№1. Який приклад розв’язано правильно?
а) 2 603 * 8 = 17 804; в) 25 000 * 7 175 000
б) 2 483 * 6 = 12 888; г) 13 802 * 3 = 40 406.
№2. 76 000 : 4 =
а) 190; б) 19 0004; в) 19; г) 1 900.
№3. 48 180 : 100 =
а) 481 (ост. 8); в) 48 (ост. 180);
б) 481; г) 481 (ост. 80).
2 – й варіант.
№1. Обчислити:
а) 3 087 * 5; в) 86 000 * 4;
б) 3 809 : 3; г) 9 300 * 6.
№2.
а) 60 000 : 4 =; в) 16 205 : 5 =;
б) 2 721 : 3 =; г) 48 540 : 6 =.
№3. Знайти значення виразу:
а) 8 * а, якщо а = 4 206;
б) б * 5, якщо б = 93 235;
в) м * 5, якщо м = 141 207;
г) 6 * н, якщо н = 24 935.
3 – й варіант.
№1. Знайти значення виразу:
а) 41 260 * 7 + 87 329;
б) 267 008 + 45 790 * 7;
в) 24 370 * 8 – 15 689;
г) 460 809 – 27 180 * 9.
№2. Розв’язати рівняння:
а) м : 4 = 2 860; в) б : 8 = 6 910;
б)н : 8 = 6 910; г) а : 7 = 5 340.
№3. Знайти значення виразу:
а) 303 701 * б – 199 801, якщо б = 3;
б) н * 271 804 – 397 824, якщо н = 2;
в) 9 * с + 486 024. якщо с = 27 800;
г) д * 109 806 – 209 807, якщо д = 6.
1 – й варіант.
№1. 2/3 від 96 дорівнює:
а) 48; б) 32; в) 144; г) 64.
№2. Знайди число, якщо 1/6 його дорівнює 360:
а) 60; б) 216; в) 600; г) 2 160.
№3. 1 г становить яку частину від 1 ц:
а) 1/100 000; в) 1/10 000;
б) 1/100; г) 1/1000.
2 – й варіант.
№1. Записати дроби в порядку зростання:
а) 8/70; б) 24/ 70; в) 3/70; г)61/70; д)49/70.
№2. Знайти дріб від числа:
а) 2/5 від 95; в)4/7 від 490;
б)5/8 від 6 400; г)3/4 від 720.
№3. У коморі було 350 кг цукру. З зиму витратили 6/7 усього цукру. Скільки кілограмів цукру витратили за зиму?
3 – й варіант.
№1. На скільки 60 * 48 більше, ніж ¾ від 1 052?
№2. В одному зерносховищі зберігалося 1 т 800 кг пшениці, а в другому – 3/6цієї маси. У скільки разів більше пшениці зберігалося в першому зерносховищі, ніж у другому?
№3. Маса бика 4/5 ц і ще 4/5 своєї маси. Визначити масу бика.
5. Вирази
1 –й варіант.
№1. 60 725 – 2 580 + 1 705
4 ц 08 кг * 5 12 240 : 4
1 450 * 8 13 м : 2
24 000 : 100
№2. Знайти значення виразу:
90 000 – 24 080 : 4 + 750 * 6.
№3. Розв’яжи рівняння:
280 : (х – 10) = 7.
2 – й варіант.
№1. 258 + 7 555 – 870 210 140 :7
3 т 072 кг * 6 12 030 * 8
15 дм : 32 36 000 : 100
№2. Знайти значення виразу:
2 766 : 3 – 750 + 3 148 : 4.
№3. Розв’яжи рівняння
(120 – х) * 3 = 60.
3 –й варіант.
№1. 24 804 : 39 1 080 * 502 370 – 70 : 5
82 м 81 см : 13 400 * (2 + 200)
5 кг : 2
№2.
а) Знайди 5/6 числа 22 680.
б) Обчисли значення виразу с – к : 2, якщо с = 12 і к = 2.
№3. Розв’яжи рівняння:
1 000 – (х – 285) = 820
36 – 6 : х = 20.
6. Рівняння і нерівності
1 – й варіант.
№1. Користуйся підказками
(-) (:) (+)
Х + 3 = 7 х * 3 = 12 х – 8 = 10
(*) (-) (:)
Х : 5 = 3 9 – х = 4 18 : х = 3
№2. Розв’яжи рівняння
Х + 25 = 50 х – 31 = 19 80 – х = 60
Х * 9 = 27 х : 9 = 2 63 : х = 7
№3. Склади і розв’яжи рівняння:
а) число 7 помножили на невідоме число і дістали 21. Знайди невідоме число;
б) невідоме число помножили на 6 і дістали 42. Знайди невідоме число;
в) 80 відняли від невідомого числа і дістали 20. Знайди невідоме число;
г)до 50 додали невідоме число і дістали 90. знайди невідоме число.
2 – й варіант.
№1. Розв’яжи рівняння
Х – 23 = 40 х – 71 = 20 х – 14 = 6
40 + х = 50 х + 70 = 90 70 – х = 30
№2. Склади і розв’яжи рівняння:
а) невідоме число зменшили на 30 і дістали 60. Знайди невідоме число;
б) невідоме число зменшили на 25 дістали 45. Знайди невідоме число;
в) невідоме число зменшили на 54 і дістали 42. Знайди невідоме число.
№3. Склади два рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
3 – й варіант.
№1. Розв’яжи тільки ті рівняння, в яких треба знайти невідомий від’ємник.
18 + х = 20 х + 26 = 40 48 + х = 60
17 – х = 11 23 – х = 13 89 – х = 41
№2. Склади і розв’яжи рівняння:
а) невідоме число поділили на 9і дістали 5. Знайди невідоме число;
б) невідоме число поділили на 8 і дістали 6. Знайди невідоме число;
в) невідомого число поділили на 5 і дістали 7. Знайди невідоме число;
г) невідоме число поділили на 3 і дістали 12. Знайди невідоме число.
№3. Склади два рівняння на знаходження невідомого дільника.
1 – й варіант.
№1. Яка з нерівностей є правильною?
а) 25 мм < 2 см 4 мм;
б)7 км 080 м > 7 км ;
в) 5 т > 50 000 кг;
г) 5 кг 050 г < 6кг 050 г.
№2. Який знак потрібно поставити замість крапок між числами 40 031 …. 40 310?
а) <; в) >;
б) =; г) не знаю.
№3. При якому значенні p сума 27 543 + p дорівнює 30 000.
а) 0; в) 3 057;
б) 2 457; г) 2 467.
2 – й варіант.
№1. Вибери, яка з нерівностей правильна
а) 4 : 1 > 4 * 0;
б) 30 + 60 : 3 > (30 + 60) : 3.
№2. Яке найменше значення можна надати букві х, щоб нерівність 56 + х > 66 була правильною?
а) 10; в) 9;
б) 12; г) 11.
№3. У якій з наведених пар чисел замість крапок слід поставити знак >?
а) 9 990 … 9 909; в) 7 171 … 7 172;
б) 5 550 … 5 5555; г) 8 989 … 8 998.
3 – й варіант.
№1. Яке з поданих чисел потрібно поставити замість х, щоб нерівність 10 + х > 15 була правильною?
а) 10; в) 1;
б) 5; г) 2.
№2. У якій з наведених пар замість крапок слід поставити знак <?
а) 2 304 … 2 303; в) 1 032 … 1 320;
б) 4 004 … 1 909; г) 550 … 505.
№3.