Диференційовані завдання з математики 4(3) клас

Про матеріал
Диференційовані завдання з математики для учнів 4(3)класів на допомогу вчителям початкової школи
Перегляд файлу

 

 

Житомирський міський методкабінет

 

 

 

 

 

Диференційовані завдання з математики 4 (3) клас

 

 

 

 

 

На допомогу вчителям початкових класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Матеріали

 вчителя поч. класів

 ЗОШ № 36

 Потапової Т. І.

 

 

 

 

 

 

 Житомир 2019р.

  1.        Усна і письмова нумерація багатоцифрових чисел.

1 – й варіант.

№1. «Сусідами» числа 350 701 э числа:

а) 350 700 і 350 800;  б) 350 702 і 350 703;

в) 350 699 і 350 700; г) 350 700 і 350 702;

№2. Якщо число 359 909 збільшити на 1, то дістанемо:

а) 360 000; в) 359 910;

б) 359 900; г) 359 990.

№3. Число сімсот сорок тисяч сімдесят чотири записується так:

а) 7 474; в) 740 074;

б) 740 740; г) 74 074.

 2 – й варіант.

№1. Записати число, у якому:

а) чотириста шістнадцять тисяч і шістдесят;

б) вісімсот п’ятдесят тисяч і вісім одиниць;

в) чотириста тисяч і шістдесят одиниць;

г) вісімсот п’ятдесят тисяч і п’ятсот одиниць.

№2. Записати число за його розкладом на розрядні доданки:

а) 700 000 + 70 000 + 70;

б) 400 000 + 4 000 + 40;

в) 500 000 + 5 000 + 5;

г) 600 000 + 60 000 + 6.

№3. Розкласти на розрядні доданки число:

а) 407 200; в) 205 205;

б) 146 408; г) 900 099.

 3 – й варіант.

№1. Записати найменше п’ятицифрове і найбільше  шестицифрове числа.

№2.  Записати число, яке передує:

а) найменшому шестицифровому числу;

б) найбільшому шестицифровому числу.

№3. Збільшити найменше шестицифрове число на 1. Зменшити найбільше шестицифрове число на 90 000.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел. 

 1 – й варіант.

№1. 7 000 – (1 500 + 2 400) =

а)7 900; б) 3 100; в) 4 100; г) 4 000.

№2. 5 577 + 105 203 =

а) 160 280; б) 110 780; в) 159 280; г) 160 270.

№3. 2 000 – 19 809 =

а) 180 291; б) 180 191; в) 180 201; г) 189 191.

2 – й варіант.

№1. Виконати додавання:

а) 702 356 + 117 752;         в) 406 249 + 128 780;

б) 408 818 + 75 968; г) 35 809 + 72 624.

№2. Обчислити різницю:

а) 51 120 – 1 229; в) 82 330 – 23 351;

б)154 552 – 4 557;  г) 729 111 – 9 233.

№3. Порівняти числа:

а) 48 003 і 101 003; в) 703 819 і 703 891

б) 50 705 і 50 507;   г) 9 999 і 10 011.

3 – й варіант.

№1. Знайти значення виразу:

а) 714 279 – (452 145 + 74 939);

б) 659 311 – ( 59 745 + 185 365).

№2. Розв’язати рівняння:

а) 47 219 – х = 2 988;

б) 54 126 – х = 17 928.

№3. Першого тижня машина проїхала а км, а другого і третього тижня – по б км. Весь шлях становить а, якщо б = 1 178 км.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Множення і ділення

1 – й варіант.

№1. Який приклад розв’язано правильно?

а) 2 603 * 8 = 17 804;            в) 25 000 * 7 175 000

б) 2 483 * 6 = 12 888;  г) 13 802 * 3 = 40 406.

№2. 76 000 : 4 =

а) 190; б) 19 0004; в) 19; г) 1 900.

№3. 48 180 : 100 =

а) 481 (ост. 8); в) 48 (ост. 180);

б) 481; г) 481 (ост. 80).

2 – й варіант.

№1. Обчислити:

а) 3 087 * 5; в) 86 000 * 4;

б) 3 809 : 3; г) 9 300 * 6.

№2.

а) 60 000 : 4 =; в) 16 205 : 5 =;

б) 2 721 : 3 =; г) 48 540 : 6 =.

№3. Знайти значення виразу:

а) 8 * а, якщо а = 4 206;

б) б * 5, якщо б = 93 235;

в) м * 5, якщо м = 141 207;

г) 6 * н, якщо н = 24 935. 

3 – й варіант.

№1. Знайти значення виразу:

а) 41 260 * 7 + 87 329;

б) 267 008 + 45 790 * 7;

в) 24 370 * 8 – 15 689;

г) 460 809 – 27 180 * 9.

№2. Розв’язати рівняння:

а) м : 4 = 2 860;  в) б : 8 = 6 910;

б)н : 8 = 6 910;   г) а : 7 = 5 340.

№3. Знайти значення виразу:

а) 303 701 * б – 199 801, якщо б = 3;

б) н * 271 804 – 397 824, якщо н = 2;

в) 9 * с + 486 024. якщо с = 27 800;

г) д * 109 806 – 209 807, якщо д = 6.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Дроби.

1 – й варіант.

№1. 2/3 від 96 дорівнює:

а) 48;  б) 32; в) 144; г) 64.

№2. Знайди число, якщо 1/6 його дорівнює 360:

а) 60; б) 216; в) 600; г) 2 160.

№3. 1 г становить яку частину від 1 ц:

а) 1/100 000;  в) 1/10 000;

б) 1/100;   г) 1/1000.

2 – й варіант.

№1. Записати дроби в порядку зростання:

а) 8/70; б) 24/ 70; в) 3/70; г)61/70; д)49/70.

№2. Знайти дріб від числа:

а) 2/5 від 95;  в)4/7 від 490;

б)5/8 від 6 400;   г)3/4 від 720.

№3. У коморі було 350 кг цукру. З зиму витратили 6/7 усього цукру. Скільки кілограмів цукру витратили за зиму?

3 – й варіант. 

№1. На скільки 60 * 48 більше, ніж ¾ від 1 052? 

№2. В одному зерносховищі зберігалося 1 т 800 кг пшениці, а в другому – 3/6цієї маси. У скільки разів більше пшениці зберігалося в першому зерносховищі, ніж у другому?

№3. Маса бика 4/5 ц і ще 4/5 своєї маси. Визначити масу бика.              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Вирази

1 –й варіант.

№1. 60 725 – 2 580 + 1 705

4 ц 08 кг * 5  12 240 : 4

1 450 * 8            13 м : 2

24 000 : 100

№2. Знайти значення виразу:

90 000 – 24 080 : 4 + 750 * 6.

№3. Розв’яжи рівняння:

280 : (х – 10) = 7.

2 – й варіант.

№1. 258 + 7 555 – 870  210 140 :7

3 т 072 кг * 6 12 030 * 8

 15 дм : 32             36 000 : 100   

№2. Знайти значення виразу:

2 766 : 3 – 750 + 3 148 : 4.

№3. Розв’яжи рівняння

(120 – х) * 3 = 60.

3 –й варіант.

№1. 24 804 : 39 1 080 * 502   370 – 70 : 5

82 м 81 см : 13 400 * (2 + 200)

5 кг : 2

№2.

а) Знайди 5/6 числа 22 680.

б) Обчисли значення виразу с – к : 2, якщо с = 12 і к = 2.

№3. Розв’яжи рівняння:

1 000 – (х – 285) = 820

36 – 6 : х = 20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Рівняння і нерівності

1 – й варіант.

№1. Користуйся підказками

      (-) (:) (+)

Х + 3 = 7 х * 3 = 12  х – 8 = 10

     (*) (-) (:)

Х : 5 = 3 9 – х = 4  18 : х = 3

№2. Розв’яжи рівняння

Х + 25 = 50 х – 31 = 19 80 – х = 60

Х * 9 = 27 х : 9 = 2  63 : х = 7

№3. Склади і розв’яжи рівняння:

а) число 7 помножили на невідоме число і дістали 21. Знайди невідоме число;

б) невідоме число помножили на 6 і дістали 42. Знайди невідоме число;

в) 80 відняли від невідомого числа і дістали 20. Знайди невідоме число;

г)до 50 додали невідоме число і дістали 90. знайди невідоме число.

2 – й варіант.

№1. Розв’яжи рівняння

Х – 23 = 40  х – 71 = 20 х – 14 = 6

40 + х = 50 х + 70 = 90  70 – х = 30

№2. Склади і розв’яжи рівняння:

а) невідоме число зменшили на 30 і дістали 60. Знайди невідоме число;

б) невідоме число зменшили на 25 дістали 45. Знайди невідоме число;

в) невідоме число зменшили на 54 і дістали 42. Знайди невідоме число.

№3. Склади два рівняння на знаходження невідомого від’ємника.

3 – й варіант.

№1. Розв’яжи тільки ті рівняння, в яких треба знайти невідомий від’ємник.

18 + х = 20   х + 26 = 40                48 + х = 60

17 – х = 11 23 – х = 13 89 – х = 41

№2. Склади і розв’яжи рівняння:

а) невідоме число поділили на 9і дістали 5. Знайди невідоме число;

б) невідоме число поділили на 8 і дістали 6. Знайди невідоме число;

в) невідомого число поділили на 5 і дістали 7. Знайди невідоме число;

г) невідоме число поділили на 3 і дістали 12. Знайди невідоме число.

№3. Склади два рівняння на знаходження невідомого дільника.

 

1 – й варіант.

№1. Яка з нерівностей є правильною?

а) 25 мм < 2 см 4 мм;

б)7 км 080 м > 7 км ;

в) 5 т > 50 000 кг;

г) 5 кг 050 г < 6кг 050 г.

№2. Який знак потрібно поставити замість крапок між числами 40 031 …. 40 310?

а) <;  в) >;

б) =;   г) не знаю.

№3. При якому значенні p сума 27 543 + p дорівнює 30 000.

а) 0;   в) 3 057;

б) 2 457;   г) 2 467.

2 – й варіант.

№1.  Вибери, яка з нерівностей правильна

а) 4 : 1 > 4 * 0;   

б) 30 + 60 : 3 > (30 + 60) : 3.

№2. Яке найменше значення можна надати букві х, щоб нерівність 56 + х > 66 була правильною?

а) 10;  в) 9;

б) 12;   г) 11.

№3. У якій з наведених пар чисел замість крапок слід поставити знак >?

а) 9 990 … 9 909;                 в) 7 171 … 7 172;

б) 5 550 … 5 5555;        г) 8 989 … 8 998.

3 – й варіант.

№1. Яке з поданих чисел потрібно поставити замість х, щоб нерівність 10 + х > 15 була правильною?

а) 10;  в) 1;

б) 5;   г) 2.

№2. У якій з наведених пар замість крапок слід поставити знак <?

а) 2 304 … 2 303;                 в) 1 032 … 1 320;

б) 4 004 … 1 909;        г) 550 … 505.

№3.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцова Ганна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
5425
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку