Дистанційний курс із зарубіжної літератури для учнів 10 класу, які здобувають ПЗСО шляхом ектернату

Про матеріал
Дані матеріали розроблено відповідно до вимог Державного стандарту, чинної програми «Зарубіжна література. Програма для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Рівень стандарту (наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407). Систематизована та узагальнена інформація з активними покликаннями на відеоуроки та відеоматеріали, тренувальні тестування до кожної окремої теми, методичні рекомендації щодо їх опрацювання дають змогу користувачеві переглядати презентації, конспекти лекцій певних тематик з мультимедійним супроводом в різних форматах. Зміст, структура і методичний апарат роботи відповідають вимогам. Представлені матеріали можуть бути використані на допомогу вчителям зарубіжної літератури та здобувачам ПЗСО.
Перегляд файлу

Курс «Зарубіжна література 10 клас (екстернат)»

Розділ

Тема заняття

Зміст заняття

Підручник

Розділ 1. ВСТУП.
ОРИГІНАЛЬНА І ПЕРЕКЛАДНА ЛІТЕРАТУРА В СУЧАСНОМУ СВІТІ.

Тема 1. Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації.


https://bit.ly/10зарубіжнаурок1

сторінка 6-9

https://naurok.com.ua/hmarki-sliv-kniga-u-zhitti-lyudini-201480.html

Розділ 2. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ.

Тема 2. Стародавня Греція. Етапи й шедеври античності (огляд).
Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.). «Одіссея» (1-2 уривки за вибором учителя). Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї». ТЛ Міф, епічна поема.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок2
 

сторінка 11-18

https://naurok.com.ua/test/etapi-y-shedevri-antichnosti-554281.html

Тема 3. Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок3

сторінка 20-28

Тема 4. Італія. Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок4

сторінка 31-33

Тема 5. Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія» (Пекло, І, V).
Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури. Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми. Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок5,
https://bit.ly/10зарубіжнаДанте

сторінка 34-48

https://naurok.com.ua/test/osoblivosti-italiyskogo-vidrodzhennya-yogo-etapi-i-predstavniki-548771.html 

 

Тема 6. Англія
Ренесанс в Англії. Здобутки й представники.
Вільям Шекспір (1564 – 1616) «Гамлет». Здобутки драматургії В. Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору.
(ТЛ) Вічний образ, трагедія.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок6
https://bit.ly/10зарубіжнаурок6Гамлет

сторінка 54-67

https://naurok.com.ua/test/v-shekspir-gamlet-16173.html

Розділ 3. ПРОЗА Й ПОЕЗІЯ
ПІЗНЬОГО РОМАНТИЗМУ ТА ПЕРЕХОДУ ДО РЕАЛІЗМУ XIX СТ.

Тема 7. Німеччина
Романтизм у Німеччині.
Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822). «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».
Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок7

сторінка 78-83

 

Тема 8. Протиставлення філістерів (Цахес) та ентузіастів (Бальтазар) як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».

https://bit.ly/10зарубіжнаурок8

сторінка 84-89

https://naurok.com.ua/test/e-t-a-gofman-krihitka-cahes-na-prizvisko-cinnober-15707.html

Тема 9. Росія
Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. М. Тютчева (1803 – 1873) й А. А. Фета (1820 – 1892) (огляд). Художня довершеність творів. 

https://bit.ly/10зарубіжнаурок9

сторінка 93-97

https://naurok.com.ua/test/shkola-chistogo-mistectva-v-rosiyskiy-poezi-23376.html

Тема 10. США. Розвиток романтизму в США, видатні представники.
Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» (1-2 уривки за вибором учителя).
Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки «Листя трави».
ТЛ Верлібр. УС Майстерність українських перекладачів ліричних творів. Уплив В. Вітмена на українську поезію.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок10

сторінка 98-108

https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-do-vivchennya-tvorchosti-volta-vitmena-u-10-klasi-120344.html

 

Тема 11.  Образ ліричного героя. Символи.
Традиції й художнє новаторство В. Вітмена.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок11

сторінка 108-113

https://naurok.com.ua/test/volt-vitmen-listya-travi-588661.html

Розділ 4. РОМАН XIX СТ.

Тема 12. Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність. ТЛ. Роман та його різновиди, індивідуальний стиль.
Росія. Федір Михайлович Достоєвський (1821 – 1881). «Злочин і кара».
Значення Ф. М. Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману. Наслідування митцем традицій М. В. Гоголя.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок12

сторінка 120-124, 142-145

 

 

Тема 13. Сюжет роману «Злочин і кара», зумовлений рухом свідомості головного героя. «Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок13

сторінка 146-150

Тема 14. Система персонажів. Зіставлення образів персонажів («двійники» і антиподи Раскольнікова).

https://bit.ly/10зарубіжнаурок14

сторінка 146-150

Тема 15. Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору. Екранізації романів XIX ст.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок15

сторінка 146-150

https://naurok.com.ua/test/fedir-dostoevskiy-roman-zlochin-i-kara-154369.html 

 

Тема 16. Англія. Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея».
Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок16

сторінка 151-156

Тема 17. Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок17

сторінка 156-160

https://naurok.com.ua/test/oskar-uayld-portret-doriana-greya-992.html 

Розділ 5. ПЕРЕХІД ДО
МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗ-МУ В ЛІРИЦІ .

Тема 18. Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок18

сторінка 166-171

Тема 19. Франція: Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).
Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш.Бодлера.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок19

сторінка 172-181

https://naurok.com.ua/test/modernizm-sharl-bodler-kviti-zla-848850.html

 

 

Тема 20. Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.
Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».
Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.   

https://bit.ly/10зарубіжнаурок20

сторінка 183-195

https://naurok.com.ua/test/pol-verlen-52808.html

Тема 21. Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

https://bit.ly/10зарубіжнаурок21

сторінка 197-204

https://naurok.com.ua/test/artyur-rembo-golosivki-moya-ciganeriya-110258.html

Розділ 6. ДРАМАТУРГІЯ
КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.

Тема 22. Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.
Бельгія: Моріс Метерлінк (1862 – 1949). «Синій птах».
М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок22

сторінка 207-214

https://naurok.com.ua/test/moris-meterlink-siniy-ptah-148173.html

Тема 23. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії Моріса Метерлінка «Синій птах». Особливості розвитку сюжету.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок23

сторінка 215-217

https://naurok.com.ua/test/moris-meterlink-siniy-ptah-319283.html

Тема 24. Аналіз феєрії «Синій птах» Моріса Метерлінка. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок24

сторінка 218-220

Розділ 7. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ.

Тема 25.  Й. Яґелло «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).

https://bit.ly/10зарубіжнаурок25

https://naurok.com.ua/test/yoanna-yagello-kava-z-kardamonom-356266.html

Тема 26. Швеція. Тумас Йоста Транстремер. Лірика (1-2 твори за вибором учителя). Тумас Йоста Транстремер - лауреат Нобелівської премії, поет, перекладач, прозаїк. Розмаїття тем і жанрів його лірики. Актуальні проблеми сьогодення та образ сучасної людини в його поезії.

https://bit.ly/10зарубіжнаурок26

https://naurok.com.ua/test/t-y-transtremer-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-384004.html

Тема 27. ПІДСУМКИ
Написання річної контрольної роботи за курс 10 класу.

 

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку