Курс «Зарубіжна література 10 клас (екстернат)»
Розділ |
Тема заняття |
Зміст заняття |
Підручник |
Розділ 1. ВСТУП. |
Тема 1. Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації. |
сторінка 6-9 https://naurok.com.ua/hmarki-sliv-kniga-u-zhitti-lyudini-201480.html |
|
Розділ 2. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ. |
Тема 2. Стародавня Греція. Етапи й шедеври античності (огляд). |
сторінка 11-18 https://naurok.com.ua/test/etapi-y-shedevri-antichnosti-554281.html |
|
Тема 3. Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея. |
сторінка 20-28 |
||
Тема 4. Італія. Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. |
сторінка 31-33 |
||
Тема 5. Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія» (Пекло, І, V). |
https://bit.ly/10зарубіжнаурок5, |
сторінка 34-48
|
|
Тема 6. Англія |
https://bit.ly/10зарубіжнаурок6 |
сторінка 54-67 |
|
Розділ 3. ПРОЗА Й ПОЕЗІЯ |
Тема 7. Німеччина |
сторінка 78-83
|
|
Тема 8. Протиставлення філістерів (Цахес) та ентузіастів (Бальтазар) як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». |
сторінка 84-89 https://naurok.com.ua/test/e-t-a-gofman-krihitka-cahes-na-prizvisko-cinnober-15707.html |
||
Тема 9. Росія |
сторінка 93-97 https://naurok.com.ua/test/shkola-chistogo-mistectva-v-rosiyskiy-poezi-23376.html |
||
Тема 10. США. Розвиток романтизму в США, видатні представники. |
сторінка 98-108
|
||
Тема 11. Образ ліричного героя. Символи. |
сторінка 108-113 https://naurok.com.ua/test/volt-vitmen-listya-travi-588661.html |
||
Розділ 4. РОМАН XIX СТ. |
Тема 12. Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність. ТЛ. Роман та його різновиди, індивідуальний стиль. |
сторінка 120-124, 142-145
|
|
Тема 13. Сюжет роману «Злочин і кара», зумовлений рухом свідомості головного героя. «Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність. |
сторінка 146-150 |
||
Тема 14. Система персонажів. Зіставлення образів персонажів («двійники» і антиподи Раскольнікова). |
сторінка 146-150 |
||
Тема 15. Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору. Екранізації романів XIX ст. |
сторінка 146-150 https://naurok.com.ua/test/fedir-dostoevskiy-roman-zlochin-i-kara-154369.html
|
||
Тема 16. Англія. Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея». |
сторінка 151-156 |
||
Тема 17. Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману. |
сторінка 156-160 https://naurok.com.ua/test/oskar-uayld-portret-doriana-greya-992.html |
||
Розділ 5. ПЕРЕХІД ДО |
Тема 18. Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. |
сторінка 166-171 |
|
Тема 19. Франція: Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). |
сторінка 172-181 https://naurok.com.ua/test/modernizm-sharl-bodler-kviti-zla-848850.html
|
||
Тема 20. Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. |
сторінка 183-195 |
||
Тема 21. Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». |
сторінка 197-204 https://naurok.com.ua/test/artyur-rembo-golosivki-moya-ciganeriya-110258.html |
||
Розділ 6. ДРАМАТУРГІЯ |
Тема 22. Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. |
сторінка 207-214 https://naurok.com.ua/test/moris-meterlink-siniy-ptah-148173.html |
|
Тема 23. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії Моріса Метерлінка «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. |
сторінка 215-217 https://naurok.com.ua/test/moris-meterlink-siniy-ptah-319283.html |
||
Тема 24. Аналіз феєрії «Синій птах» Моріса Метерлінка. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. |
сторінка 218-220 |
||
Розділ 7. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА |
Тема 25. Й. Яґелло «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці). |
https://naurok.com.ua/test/yoanna-yagello-kava-z-kardamonom-356266.html |
|
Тема 26. Швеція. Тумас Йоста Транстремер. Лірика (1-2 твори за вибором учителя). Тумас Йоста Транстремер - лауреат Нобелівської премії, поет, перекладач, прозаїк. Розмаїття тем і жанрів його лірики. Актуальні проблеми сьогодення та образ сучасної людини в його поезії. |
https://naurok.com.ua/test/t-y-transtremer-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-384004.html |
||
Тема 27. ПІДСУМКИ |
|
|