Дистанційний урок з фізики в 9 класі по темі: «Лінзи. Оптична сила і фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи»

Про матеріал
Конспект дистанційного уроку з інтерактивними вправами. Урок передбачає перевірку вивченого матеріалу, вивчення нового матеріалу, закріплення вивченого. Вчитель відразу може бачити виконанні учнями завдання.
Перегляд файлу

Комунальний заклад Сумської обласної ради

«Шосткинський ліцей спортивного профілю»

 

 

 

 

 

 

Конспект дистанційного уроку

 з фізики в 9 класі

по темі:

«Лінзи. Оптична сила і фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи»

                               

 

                                     Підготувала

вчитель фізики

вищої кваліфікаційної категорії,

 старший вчитель

Дудукова В.А.

 

 

 

 

Шостка – 2022

 

Тема: Лінзи. Оптична сила і фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи

Тип уроку: комбінований

Обладнання уроку: комп’ютер.

Мета і завдання уроку:

  • сформувати уявлення про ланзи, фізичні величини, які характеризують лінзи, одиниці їх вимі­рювання; формувати й розвива­ти уміння розв'язувати задачі на застосування формули тонкої лінзи, будувати хід променів після заломлення в лінзі;
  • розвивати критичне мислення, логічне мислення учнів та показати практичну значущість отриманих знань, культуру мовлення і записів;
  • виховувати інтерес до фізики; забезпечити реалізацію наскрізної лінії – громадянська відповідальність.

Очікувані результати:

Учні зможуть:

  • записати умову задачі, за потреби, фізичні величини перевести в системні, підібрати потрібні формули, вивести невідому величину, робити побудови тощо.

Компетентності, що формуються:

ключові (вміння вчитися -  спостерігати, аналізувати, робити висновки); інформаційні - вміння осмислювати й використовувати інформацію з різних джерел (мовлення вчителя, однокласників,  результати спостережень);  комунікативні – вміння вільно висловлюватися, оптимально використовувати власні знання та навчальну  інформацію уроку для результативної комунікації;

 соціальні – вміння продуктивно співпрацювати  з однокласниками, вчителем;

міжпредметні  .

 

Інновації уроку:

Використання різних платформ в інтернет просторі:

 

Хід уроку

  1. Актуалізація опорних знань.

За допомогою тестових завдань здійснюється перевірка знань.

(В особистому чаті ZOOM учні записують обрану  відповідь)

 

 

 

 

 

 

Самоперевірка

  1. Вивчення нового матеріалу

Використовуємо презентацію Canva

Відповідно до теми, разом з учнями, визначаємо мету уроку і очікуваний результат.

 

 

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Підсумок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 9 клас (Бар'яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О. (за редакцією Баряхтара В.Г., Довгого С.О.))
Додано
14 грудня 2022
Переглядів
378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку