Дистанційний курс «Прикметник» предмет: українська мова клас: 2
Даний курс створений для дітей, які з різних причин не мають змогу відвідувати школу, для дітей, які знаходяться на індивідуальному навчанні, або хочуть повторити навчальний матеріал з теми "Прикметник".
Дистанційний курс "Прикметник" розроблений для учнів другого класу відповідно до Типової освітньої навчальної програми для початкової школи, розробленої під керівництвом О. Я.Савченко за підручником
К. Пономарьової, Л. Гайової.
Курс розбитий на шість занять, кожне з яких містить такі обов'язкові розділи: теоретичний блок, практичні вправи, презентації та тести. Всього до курсу входять три тести для самоконтролю і один контрольний тест до всього дистанційного курсу . Курс розбитий на заняття з таких тем:
1. Розпізнаю слова-назви ознак. Доповнення речень.
2. Добираю слова-назви ознак. Складення речень.
3. Утворюю прикметники.
4. Поєднання прикметників з іменниками.
5. Зміна прикметників за числами.
6. Близькі і протилежні за значенням прикметники.
Урок №1
Тема уроку. Розпізнаю слова-назви ознак. Доповнення речень.
Мета уроку. Навчитися розпізнавати слова-назви ознак , доповнювати речення ними, розвивати творчість.
-Перевір себе, змінивши порядок складів в словах:
1) воне-чер, 2) те-жов, 3) чеве-помаран, 4) кове-буз, 5) китне-бла, 6) лене-зе.
-Як ти вважаєш, що це за слова? (Це назви ознак).
-Покажи Ойці, яка забула літери і плаче через це, як каліграфічно ти вмієш писати.
Запиши число, класна робота, пропиши хвилинку каліграфії прописом:
О о (до кінця рядка)
ознака (до кінця рядка)
Фізкультхвилинка.
Виконай танцювальні вправи за посиланням (наведи курсор на інтернет-адресу ы нажми rkfdsie CTRL):
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
-Молодець, ну ось, Ойка перестала плакати і почала малювати. Обери із поданих кольорів, пір’ячком якого кольору Ойка намалює :
небо сонце траву квітку
Вправа № 1
Завдання від Маші.
Доповни речення, використавши кольори пір’ячка. Запиши.
Небо (яке?)….. з сонечком (яким?) … травку(яку?) ….. й квітку (яку?)….лагідно бережуть.
Виконай усно завдання за презентацією до уроку №1.
Домашнє завдання. Намалюй кольоровими олівцями малюнок до вправи. Згадай ще 5 слів-назв ознак. З одним з них придумай і запиши речення, підкресли слово-ознаку.
Якщо захочеш, можеш послухати пригоди Маші та Ойки за цим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=r7-GPmB9Iv4