25 червня о 18:00Вебінар: Компетентнісні завдання з природничої грамотності: від документів PISA до розширеного світогляду

Дизайн, оформлення та оздоблення виробів . Трудове навчання в 4 класі.

Про матеріал
Ознайомити із загальними відомостями про дизайн, оформлення та оздоблення виробів . Розвивати дрібну моторику рук ,акуратність . Виховувати бережливе ставлення до природи . Удосконалювати навички роботи з папером .
Перегляд файлу

Тема: Дизайн, оформлення та оздоблення виробів . Загальні відомості про дизайн ,оформлення та оздоблення виробів . Практична робота: оформлення та оздоблення виробів раніше застосованими техніками та відомими матеріалами

Мета: Ознайомити із загальними відомостями про дизайн, оформлення та оздоблення виробів . Розвивати дрібну моторику рук ,акуратність . Виховувати  бережливе ставлення до природи . Удосконалювати навички роботи з папером .

Обладнання : правила техніки безпеки, кольоровий картон , двухсторонній кольоровій папір , клей, ножиці, шаблони , відео.

 

                                     Хід уроку

  1. Оганізаційна частина

      Сьогодні у нас незвичайний урок

      У казку сьогодні ми зробимо крок

      Із казкою ми зустрічались не раз

      І знову вона завітає до нас.

  • Добрий  день, діти . Мене звати Олександра Андріївна . Сьогоднішній урок проведу у вас я .
  • Давайте перевіримо чи все у нас готове до уроку .

Я буду називати предмет , а ви ,у разі його відсутності підніміть руку.  

Кольоровий картон , двосторонній кольоровий папір , клей, ножиці.

  1. Повідомлення теми і мети уроку

1. Повідомлення теми та мети уроку

— Що ми сьогодні будемо робити на уроці? Ми перетворимось на дизайнерів одягу!

А ось для кого , ми дізнаємось переглянувши уривок з мультфільму .

  • Отже, для кого ми сьогодні будемо виготовляти одяг? (для Незнайка )
  • Так , ви праві , сьогодні ми виготовимо одяг для Незнайка .

2. Вступна бесіда

— Взагалі, що таке одяг? Розгадайте кросворд

 

1. Комірець і рукави,

Більш для хлопчиків вони. (Сорочка)

2. Не вдягають їх хлоп’ята.

Мов принцеси, в них дівчата. (Плаття)

3. Що за сорочка —

Рукави ніврочку?

І чомусь на ноги

Вбрали ту сорочку... (Штани).

4. Нас від холоду ховає,

Часто капюшона має... (Куртка)

5. Наголову вдягаємо,

Вушка захищаємо. (Шапка)

  • Добре , а зараз оберіть одяг який потрібен Незнайкові .
  • Що ми знаємо про одяг?

Одяг, одежа— сукупність предметів, виробів (із тканини, хутра, шкіри) створених людьми, якими покривають тіло. Найчастіше одяг буває тканинний, синтетичний та вовняний. Історія одягу з найдавніших часів до наших днів є наче дзеркалом, в якому відбивається вся історія людства. Кожна країна, кожен народ в окремі періоди свого розвитку накладають свій відбиток, свої специфічні риси на одяг людей. Історія моди майже так само стара, як й історія костюма. З того моменту, коли людина відкрила значення одягу як засобу захисту від несприятливих впливів природи, залишалося небагато доти, поки вона не почала міркувати про його естетичні функції.

 Цілі одягу :

Прикриття тіла,

Захист від спеки й холоду

Гігієна,

Прикраса (мода).

Комунікативна функція.

Одяг — здобуток культури. Одяг не тільки прикриває тіло і виконує захисну функцію, а також є показником культури й виконує комунікаційну функцію. Одяг вказує на рід (чоловічий/жіночий), рід занять, професію, положення в суспільстві і соціальний статус, належність до певної групи (напр. любителі рок музики), вік людини, певну подію в житті (напр. чорний одяг на похороні), гріхопадіння.

  1. Аналіз зразка виробу
  • В мене є готовий виріб . Давайте ми його розглянемо і скажемо з яких частин він складається ( обличчя , капелюх, волосся , сорочка, штани ,  чобітки , краватка,долоні )
  1. Конструювання виробу
  1. Вступний інструктаж

-Давайте згадаємо правила поводження з клеєм і ножицями . Погляньте на дошку

          2. Послідовність виконання

1. Виріж з кольорового паперу волосся , обличчя ,капелюх , штанці , сорочку, чобітки та долоньки хлопчика (всі шаблони на парті )

2. Приклейте капелюх, потім - волосся та обличчя .

3. Намалюйте риси обличчя .

4.Приклейте сорочку, долоньки та штанці . В останню чергу наклей чобітки та краватку .

Весь інструктаж є у вашому зошиті .

  1. Проведення технологічної операції , або самостійна робота учнів
  1. Самостійна робота учнів (поточний інструктаж)

Діти виконують роботу самостійно .

  1. Заключний інструктаж
  1. Підсумок уроку

Виставка робіт учнів

  1. Прибирання робочих місць

-А зараз приберіть робочі місця .

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чеснокова Валерія
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 квітня
Переглядів
233
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку