Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати .

Про матеріал
Мовленнєва розминка Вправи на вимову звуків ― Діти, уявіть похід у поле, відтворіть звуки, які чуються звідусіль: Шумить вітерець у полі – ш-ш-ш-ш. Заспівав комарик – дз-дз-дз-дз. Забриніла бджілка – дж-дж-дж-дж. Десь далеко закувала зозуля – ку-ку-ку-ку. Вправи на розвиток дихання 1) вдих-видих (3 рази)на видих – Ми любимо читати 2) «Задування свічки» 3) вправа «Трубочка, посмішка» ― Проартикулюйте голосні звуки без голосу: а, о, у, е, и, і
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сонце – джерело світла,а книга – знань. Дмитро Павличко«Соняшник»

Номер слайду 2

Мовленнєва розминка Вправи на вимову звуків ― Діти, уявіть похід у поле, відтворіть звуки, які чуються звідусіль: Шумить вітерець у полі – ш-ш-ш-ш. Заспівав комарик – дз-дз-дз-дз. Забриніла бджілка – дж-дж-дж-дж. Десь далеко закувала зозуля – ку-ку-ку-ку. Вправи на розвиток дихання1) вдих-видих (3 рази)на видих – Ми любимо читати2) «Задування свічки»3) вправа «Трубочка, посмішка» ― Проартикулюйте голосні звуки без голосу: а, о, у, е, и, і

Номер слайду 3

Чистомовка Книжечку читаю – аю – аю – аю. Виглянуло сонце – онце – онце – онце. Книга ця цікава – ава – ава – ава. Сонечко сміється – ється – ється ється

Номер слайду 4

Я – малесенька Марина,Посадила кущ малини. Я росту і він росте – Хто кого переросте!РОБОТА НАД СКОРОМОВКОЮ

Номер слайду 5

Робота зі словами – анаграмами. Анаграма – це перестановка букв, за допомогою якої з одного слова можна скласти інше.

Номер слайду 6

Читання анаграм. ВІРБАКОНАКЛАНИ ТРІВЕБЕВАР

Номер слайду 7

Відгадайте загадку. На горі в нас росте. Сонце ясне, золоте. Жовте око, жовті віїТа чомусь воно не гріє

Номер слайду 8

Бесіда ― Я запитала вас про соняшник тому, що сьогодні на уроці ми будемо працювати над віршем Дмитра Павличка «Соняшник». ― А ви знаєте, хто такий Дмитро Павличко? Давайте пригадаємо.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Опрацювання вірша Д. Павличка «Соняшник» (с. 36–37)

Номер слайду 11

Словникова робота Сотидрібниціпомерклозасоромленопрохатиперепочиньперевестидивапооглядавсянавкругижартувалопідкрався

Номер слайду 12

Руханка

Номер слайду 13

Гра «Дослідник» ― Підрахуйте, скільки разів у тексті зустрічається слово «сонце» і «соняшник» Зачитайте уривок.— Який уривок із тексту проілюстровано в книзі?— Що ви помітили в очах дівчинки та сонечка?— А чому соняшник опустив свою голівку?— Як саме він потрапив до віконця?

Номер слайду 14

— З яким проханням дівчинка звернулася до соняшника?— Чому соняшника образило прохання дівчинки?— Чому соняшник здивувався?— З чим порівнював себе соняшник?— Що побачив соняшник у вікно?

Номер слайду 15

Гра «Так чи не так». А соняшник мовив: — Я швидко прийду до хати Вийшла дівчинка з хати і стала Сонце прохати: — Зайди до нашої хати! Сонце зайшло. І все навкруг ожило. Дівчинка книжку читає, а Сонце перегортає сторінки.

Номер слайду 16

Гра «Так чи не так». А соняшник мовив: — Я швидко прийду до хати (Ні)Вийшла дівчинка з хати і стала Сонце прохати: — Зайди до нашої хати! (Так)Сонце зайшло. І все навкруг ожило. (Ні)Дівчинка книжку читає, а Сонце перегортає сторінки. (Так)

Номер слайду 17

Поміркуй― Діти, а що поет пише про Сонце, як Джерело світла? ― Чи може на Землі існувати життя без Сонця? Чому? ― Чому книга є для дівчинки джерелом знань?

Номер слайду 18

Перевір свої міркування― Діти, а що поет пише про Сонце, як Джерело світла? (що тільки Сонце зайшло до хати, все навкруги померкло.) ― Чи може на Землі існувати життя без Сонця? Чому? (завдяки Сонцю ростуть рослини; живуть тварини і люди. Сонце дає нам світло і тепло.) ― Чому книга є для дівчинки джерелом знань? (з книги дівчинка черпає нові знання; дізнається про щось нове.)

Номер слайду 19

Гра “Доповни речення”Книги – мов …, які наповнюють собою увесь світ, це … мудрості, у книгах – … глибина, ми ними втішаємось у …, у книгах – світло …

Номер слайду 20

Складання речень зі слівкористь від людининавчання бо Велика ж книжного

Номер слайду 21

Прохання книжки: Щоб книжки не бруднити – треба вчасно руки мити. Зроби закладку – буде все тоді в порядку. Ручку в книжку не клади – а її ти обклади. Не читай під час їди, бо забрудниш сторінки.

Номер слайду 22

Підсумок уроку. Гра “Закінчи речення”Сьогодні ні уроці я вчився…Найбільше мені сподобалось…Я дізнався…

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Виразно читати вірш ст. 36-37 Намалювати ілюстрацію до нього(завантаж в класрум).

pptx
Додано
10 жовтня 2022
Переглядів
1679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку