Добро добром згадують

Про матеріал
Урок для закріплення знань учнів про особливості чарівних казок, для розвитку вміння визначати головну дійову особу й характеризувати її. В учнів формується розуміння про важливість творення добра.
Перегляд файлу

РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ.

ТЕМА: Добро добром згадують

1гор Калинець (казка)

<<Про що image незабудки»

imageМЕТА: image знання про imageвизначати головну       особу й характеризувати П. Вдосконалювати навички виразного читання,      читати в особах, розвивати мовлення, мислення,         почуття, виховання справжньоТ людськоТ     — творення добра для imageбажання творити добро, любов, про красу нашоТ природи.

imageОБЛАДНАННЯ: карта УкраТни, <<незабудки>>, тести, пелюстки kBiT0k, з позначенням для плану казки, легенди про незабудки, 1горя Калинця, його

image

Казка - це CBiT image та незвичний, imageКазка - це диво сповнене краси.

Поринуть у казку - це ж бо такimage

Це           свято,       для imageх 1 д УРОКУ

I. imageмомент

Що ж таке казка?

Вчитель ( це      про подй', яких не може бути в реальному для   казки складав народ, тобто i казка називаеться народною. Але € казки, складае одна людина, € Тх автором., i називаються вони -      на ми 3aBiTa€M0 в    казки 1горя Калинця « Про що   незабудки».

imageimageimageТема уроку: Добро згадують добром. 1гор Калинець — живе i працюе у JIbB0Bi. З раннього дитинства        поет imageсвоеТ        культурою           народу. перебуваючи далеко      УкраТни, йому було важко, але в нього була лише едина — невеличка грядка kBiTiB. А ще вижити i писати твори допомагала донечка вона вже доросла, а читаете ви твори поета.

II. Опрацювання казки

1.        Вправи на вдосконалення навичок читання

2.        Гра Переплутанка» ( читання анаграм)

                                (                        кам (мак); нятролда ( троянда); пан тюль

( тюльпан); азканебуд ( незабудка); шокам ар ( ромашка).

Вчитель Яким одним словом можна узагальнити слова? (image

3.        <<Мозковий штурм»

Вчитель      ростуть      ( на полях, у         на луках, в imageхати).

Вчитель.         садять   хати, школи називаються image Тх imageсаджати,доглядати, а на зиму викопувати.

4.        Словникова робота

image- тепла вода

Гайовик -image

image- засоромилася

Хутко - швидко.

5.        Читання казки учнями ( «ланцюжком»)

6.        image первинного сприймання

Тести «Чи уважний ти читач>>

           1 «Автор казки мав едину                 вimage

а) свою донечку;

б)image

в) невеличку грядку kBiTiB.

             imageдопомагали               тому щоimage

а) була справедлива;

б) була працелюбна;

в) була image

З image допомагала бабуся тому, щоimage

а) була добра;

б) була скромна;

в) любила природу.

2

4Ким була старенька бабуся?

а)image

б) доброюimage

в) перехожою.

      5, Чому                 сумувала?

а) Тй було шкода kBiTiB;

б) вона не мала image

в) вона все забувала.

6. Чого навчае нас казка'?

а) милуватися природою;image

б) любити i зриватиimage

              в) бути                другом.

imageimage     III.                                                                                  читання ( зачитують)...

image Хто image Як

Чи любилиimage

2.»Передбачення>> ( для image спробуйте передбачити, як розвивалися дальше)

Вчитель читае,    продовжують читати дальше, уважно слухаючи текст.

Вчитель : Та була в одна вона (плутала назви kBiTiB i а то й 30BciM забула, як вони називалися); imageвиглядала у BikH0 ( а в саду kBiTiB бабуся);

image Винесла вона для ( незнайомоТ 6a6yci молока з коржиком); image Глянула вона на а ... (вони мовчать, й не виростали на очах i не розмовляли щойно).

З.РОБОТА В ПАРАХ ( на пелюстках    записаний план казки, imageрозташуйте пелюстки        в порядку, в якому розгортаеться план)


         Заблукала в                                                           4) правильно

    2, Розмова                    з                                             3)

   З.                   приТхала в село                                    1)

4.                                                                                                                                                                                                        Незабудки допомагають 5)

5.                                                                                                                                                                                                        2)

4.РОБОТА В ГРУПАХ ( image легенд про незабудки)

5.Складання Сенкану ( робота в групах, кожна мае окрему kBiTkY)

1.    Назва    (image

2.    Опис ( який? яка?) —2 слова З. ( що робить?) - З слова

4. Скласти речення.

( зв'язок, imageкажи по групах ( уривки з казки).

IV Доманјн€ завдання

image Скласти 3-4 image правила imageприроди.

V. РЕФЛЕКСШ

Вчитель. —е це один i3 imageлюдськоТ I виражаеться воно у нашому ставлення до людей i до навколишнього CBiTY, до тваринок, рослин, до всього живого. Мабуть, немае такого дня, щоб ви не робили добро. В YkpaTHi йде треба допомагати людям, залишилися без хати, одягу, тому ми можемо проявити кожного дня. Тож давайте позбираемо невеличку частину добра, яку творить людину в для наших image все роблять для того, щоб були

На    карта УкраТни,     в руках мають      — незабудки, наперед   на карту, називаючи слова, е до слова «Добро» ( турбота, взаемодопомога, imageлюбов, теплота).

        Вчитель.              вам         заimage

Старайтесь робити добро

День i i кожну хвилину, Щоб серденько, як сонцеimage

Це хорошою робить людину.

4