РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ.
ТЕМА: Добро добром згадують
<<Про що незабудки»
МЕТА: знання про визначати головну особу й характеризувати П. Вдосконалювати навички виразного читання, читати в особах, розвивати мовлення, мислення, почуття, виховання справжньоТ людськоТ — творення добра для бажання творити добро, любов, про красу нашоТ природи.
ОБЛАДНАННЯ: карта УкраТни, <<незабудки>>, тести, пелюстки kBiT0k, з позначенням для плану казки, легенди про незабудки, 1горя Калинця, його
Казка - це CBiT та незвичний, Казка - це диво сповнене краси.
Поринуть у казку - це ж бо так
Це свято, для х 1 д УРОКУ
Що ж таке казка?
Вчитель ( це про подй', яких не може бути в реальному для казки складав народ, тобто i казка називаеться народною. Але € казки, складае одна людина, € Тх автором., i називаються вони - на ми 3aBiTa€M0 в казки 1горя Калинця « Про що незабудки».
Тема уроку: Добро згадують добром. 1гор Калинець — живе i працюе у JIbB0Bi. З раннього дитинства поет своеТ культурою народу. перебуваючи далеко УкраТни, йому було важко, але в нього була лише едина — невеличка грядка kBiTiB. А ще вижити i писати твори допомагала донечка вона вже доросла, а читаете ви твори поета.
1. Вправи на вдосконалення навичок читання
2. Гра Переплутанка» ( читання анаграм)
( кам (мак); нятролда ( троянда); пан тюль
( тюльпан); азканебуд ( незабудка); шокам ар ( ромашка).
Вчитель Яким одним словом можна узагальнити слова? (
3. <<Мозковий штурм»
Вчитель ростуть ( на полях, у на луках, в хати).
Вчитель. садять хати, школи називаються Тх саджати,доглядати, а на зиму викопувати.
4. Словникова робота
- тепла вода
Гайовик -
- засоромилася
Хутко - швидко.
5. Читання казки учнями ( «ланцюжком»)
6. первинного сприймання
Тести «Чи уважний ти читач>>
1 «Автор казки мав едину в
а) свою донечку;
б)
в) невеличку грядку kBiTiB.
допомагали тому що
а) була справедлива;
б) була працелюбна;
в) була
З допомагала бабуся тому, що
а) була добра;
б) була скромна;
в) любила природу.
2
4Ким була старенька бабуся?
а)
б) доброю
в) перехожою.
5, Чому сумувала?
а) Тй було шкода kBiTiB;
б) вона не мала
в) вона все забувала.
6. Чого навчае нас казка'?
а) милуватися природою;
б) любити i зривати
в) бути другом.
III. читання ( зачитують)...
Хто Як
Чи любили
2.»Передбачення>> ( для спробуйте передбачити, як розвивалися дальше)
Вчитель читае, продовжують читати дальше, уважно слухаючи текст.
Вчитель : Та була в одна вона (плутала назви kBiTiB i а то й 30BciM забула, як вони називалися); виглядала у BikH0 ( а в саду kBiTiB бабуся);
Винесла вона для ( незнайомоТ 6a6yci молока з коржиком); Глянула вона на а ... (вони мовчать, й не виростали на очах i не розмовляли щойно).
З.РОБОТА В ПАРАХ ( на пелюстках записаний план казки, розташуйте пелюстки в порядку, в якому розгортаеться план)
Заблукала в 4) правильно
2, Розмова з 3)
З. приТхала в село 1)
4. Незабудки допомагають 5)
5. 2)
4.РОБОТА В ГРУПАХ ( легенд про незабудки)
5.Складання Сенкану ( робота в групах, кожна мае окрему kBiTkY)
1. Назва (
2. Опис ( який? яка?) —2 слова З. ( що робить?) - З слова
4. Скласти речення.
( зв'язок, кажи по групах ( уривки з казки).
Скласти 3-4 правила природи.
Вчитель. —е це один i3 людськоТ I виражаеться воно у нашому ставлення до людей i до навколишнього CBiTY, до тваринок, рослин, до всього живого. Мабуть, немае такого дня, щоб ви не робили добро. В YkpaTHi йде треба допомагати людям, залишилися без хати, одягу, тому ми можемо проявити кожного дня. Тож давайте позбираемо невеличку частину добра, яку творить людину в для наших все роблять для того, щоб були
На карта УкраТни, в руках мають — незабудки, наперед на карту, називаючи слова, е до слова «Добро» ( турбота, взаемодопомога, любов, теплота).
Старайтесь робити добро
День i i кожну хвилину, Щоб серденько, як сонце
Це хорошою робить людину.
4