Діагностувальна робота з літературного читання. Перевірка навички читання мовчки (письмово).

Про матеріал
Діагностувальна робота вміщує в собі текст Марії Пономаренко «Павучкові рушнички» та тестові завдання до нього. Учні читають запропонований текст мовчки протягом 3 хвилин. Лічать кількість прочитаних слів за цей час і записують на аркуші. Дочитують текст до кінця та виконують запропоновані завдання за змістом прочитаного.
Перегляд файлу

ПАВУЧКОВІ РУШНИЧКИ (Марія Пономаренко).

  Жив собі в лісі павучок. Над усе він любив ткати рушники. І виходили вони в нього на диво гарні, м’якенькі. Та, на жаль, ніхто з лісових мешканців про це не знав.

   Колись хутенько він виткав собі звичайнісінького рушника, а ті, гарні, сховав у скриню. Тільки от біда — рушників стало так багато, що вже й скриня не зачиняється. Доведеться шукати майстра — жука-рогача — нову скриню замовляти. Але незручно отак, з порожніми руками, на очі жукові з’являтися. Доведеться з одним рушником розпрощатись.

   Довго вагався павучок, якого взяти. А рушники — один кращий другого... Нарешті вибрав, замкнув майстерню на здоровенний замок і вирушив у дорогу. На головній лісовій галявині побачив павучок веселе товариство. Взявшись за лапки, комахи водили танок. Посередині кола було видно золотокрилу бджілку. Вона щасливо усміхалась. Тут був і майстер — жук-рогач. Павучок підійшов ближче і зрозумів: товариство відзначало день народження бджілки!

 — Іди до нас! — гукнула до павучка іменинниця. — Хутчій! 

— Я зайнятий, — спробував був відмовитись павучок. 

 Але до нього підбіг завзятий мураш, ухопив за лапку — і всі знову полинули в танок.  За хвилину павучок забув про все на світі. Правда, трішки паморочилась голова, проте йому було дуже весело. Коли ж танок закінчився, біля бджілки з’явилася ціла купка подарунків: прозора парасолька, лозяний кошик, різьблена скринька, полив’яний горщик, золотавий шнурочок... 

— Чого ти? — легенько підштовхував павучка жук. — Давай і свій подарунок. 

— Ось візьми, — страшенно ніяковіючи, павучок подав бджілці пакуночка. Та розгорнула й радісно вигукнула: 

— Ой, спасибі! Такого гарного рушничка зроду ще не мала! 

— Ай справді! — погладив подарунок мураш. — Немов з туману зітканий! 

— Ти справжній майстер! — сказав метелик. — Рушник пречудовий! 

Зніяковілий павучок стояв і усміхався, а потім тихо мовив: 

— У мене ще кращі є... 

— То похвалися! — озвався жук.  Павучок першим помчав до майстерні, за ним його нові друзі. Відімкнув скриню та й заходився дарувати: 

— Це тобі, метелику! А це — мурашеві. Це тобі, жуче! 

 Відтоді всі комахи почали вмиватися тричі на день, бо втиратися павучковими рушничками було напрочуд приємно.

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я учня___________________________Дата____________________

Діагностувальна робота з літературного читання.

Перевірка навички читання мовчки (письмово).

Кількість прочитаних слів за хв  ____

1.Визнач жанр твору: 

а)байка;

б) авторська казка;

в) вірш;

г) легенда.

 

2. Павучок любив:

а) вишивати рушники;

б) купувати рушники;

в) ткати рушники;

г) дарувати рушники.

 

3. На галявині комашки святкували:

а) день народження бджілки;

б) початок літа;

в) закінчення тижня;

г) чудовий літній день.

 

4. Яке з наведених прислів’їв виражає головну думку твору?

 а) Бджола мала, а й та працює

 б) Посієш вчинок, виросте звичка.

 в) Добре роби - добре й буде.

 г) Діло майстра величає..

 

5. Запиши риси характеру павучка:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Запиши, що вчить тебе цей текст?

.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінювання

Легко

Важко

Не знаю

 

 

 

 

docx
Додано
27 жовтня
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку