Презентація за твором Івана Андрусяка допоможе педагогу організувати роботу учнів на уроці, застосовуючи елементи критичного мислення, вчить дітей мислити, аналізувати прочитане, робити висновки.
Робота з дитячою книжкою3 клас. Підготувала вчитель початкових класів Балаклійського ліцею №1 ім. О. А. Тризни. Попова Ольга Григогівна
Номер слайду 2
Пам’ятайте, милі діти,І хлоп’ята, і дівчата!Щоби успіх у навчанні мати,Треба гарно всім читати!
Номер слайду 3
Робота над скоромовкою. Для синків-молодців. Мати напекла млинців.І хвалили молодці ці млинці на молоці.
Номер слайду 4
Складаємо міркування. Якщо книжка «зачитана до дірок», то ... Якщо книгу часто читають, то ... Якщо книга цікава, то ... Якщо дітям подобається читати книжки, то ...
Номер слайду 5
Хрестоматія, с.20-31
Номер слайду 6
Іван Андрусяк – справжнісінький дитячий письменник! Розбишацький і позитивний, веселий і кумедний! Він любить дітей і пише для них неймовірні вірші, які згодом цитує на пам’ять не лише дитя, але й уся родина! Він вигадує чудовезні історії, з таємницями і втечами, викраденнями і страшилками, усмішками і реготаннями! Саме він придумав Чакалку! Саме він насмілився написати про Чупакабру (і вона у нього, до слова, геть не страшна!). Він дарує маленьким Читачам добрі книжки та історії.
Номер слайду 7
Знайомство з дійовими особами,коротким змістом першої та початку другої дії
Номер слайду 8
Стефа Орина. Чакалка. Сіяр. Казкове страшило. Кандитат педагогічних наук. Добрий розбишака. Ходить із Стефою в садочок. Татова мазунка. Дівчина розбишака
Номер слайду 9
Встановлення послідовностіУсі в сім’ї зайняті своїми справами. Стефа нудиться. Стефа вередує. Чакалка забирає у мішок Стефу.ppt_xppt_xppt_xppt_x
Номер слайду 10
Робота за змістом ІІ дії
Номер слайду 11
- Назвіть головну героїню повісті.- Що ви дізналися про її сім’ю?- Чого боїться весела та кмітлива дівчинка Стефа?- Хто така Чакалка? Як вона виховує дітей?- Чому Орина назвала школу Чакалки «банальною»?- Чому Чакалка була впевнена, о ніхто нікуди тікати не захоче?- Навіщо Чакалці були потрібні неслухняні діти?- Як думаєте, чи вдалося Стефі втекти зі школи?
Номер слайду 12
Творча робота. Складаємо таблиці.
Номер слайду 13
Цитатник Чиї це слова, і як вони характеризують дійову особу. Ні, це недобре. Тоді і ми захворіємо, і Чакалка захворіє. І ніякої від цього не буде користі. Не школа, а лазарет. Тю! Маєш тобі! Я гадала, що потраплю в справжню пригоду, а потрапила в банальну школу!Батькам такі діти все одно не потрібні — з ними лише клопіт, морока. Із казкою можна боротися тільки так, як борються в казках!Як ви не розумієте: це ж пригода! Справжня пригода! У мене такої ніколи в житті не було. І, може, ніколи й не буде більше. То хіба я випущу з рук таку нагоду? А треба тікати не просто прямо, а в якомусь певному напрямку, в якусь сторону світу.
Номер слайду 14
Я хотів би (не хотів би) потрапити в школу Чакалки, тому що… . Негативних рис можна (не можна) позбавитися… . Що б ви порадили героям твору?Ця казка нас вчить ... Метод «Відкритий мікрофон».
Номер слайду 15
Придумайте«казковий» спосіб втечі Стефи з Чакалчиної школи. Домашнє завдання
Номер слайду 16
Рефлексія Чи сподобалась вам казка? Чим саме? Хто з дійових осіб найбільше запам'ятався?Чому вчить нас цей твір? Якими новими знаннями ви збагатились? Вправа «Шість дієслів про урок»(над чим працювали)