19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

"Додавання і віднімання в межах 10"

Про матеріал
Даний урок розроблений на закріплення теми "Додавання і віднімання в межах 10". Використання різних видів і методів роботи дає можливість учням засвоювати матеріал легко і цікаво.
Перегляд файлу

 

Додавання і віднімання в межах 10

 

Мета: створити умови для активної співпраці учнів та вчителя на уроці;закріплювати вміння та навички учнів виконувати завдання на додавання і віднімання чисел в межах10,вдосконалювати обчислювальні навички. Розв’язувати задачі на знаходження суми і різниці. Розвивати вміння розрізняти та класифікувати геометричні фігури, розвивати логічне мислення, увагу,моторику пам'ять; формувати у дітей прийоми розумової та пізнавальної діяльності. Розвивати спостережливість,кмітливість; виховувати зацікавлення, допитливість, інтерес до математики. Виховувати любов до казок, повагу один до одного,взаємодопомогу та слухатися батьків.

 

Тип уроку:закріплення знань, умінь і навичок. Урок – казка.

 

Обладнання: ілюстрації до казки «Гуси-лебеді», матеріал для  роботи біля дошки,цеглинки lego, роздатковий матеріал ,  ноутбук,проектор.

 

Перебіг уроку

І. Організація учнів до уроку.

                                                      Продзвенів уже дзвінок

                                                      Починається урок

                                                      Він незвичайний і цікавий

                                                      До нас гості завітали.

                                                      Повернімось до гостей,

                                                      Привітаймось: «Добрий день!»

                                                      Всі сідайте діти тихо,

                                                      Домовляймось не шуміти.

                                                      Руку гарно підіймати,

                                                      На уроці не дрімати.

2.Позитивний настрій на сприйняття теми.

Закрийте очі, покладіть праву руку на серце. Відчуйте як воно б’ється. Серце посилає нам імпульси добра,щастя. Давайте візьмемося за руки і ці імпульси пошлемо один одному. Побажаємо гарного настрою і вдалого дня.(взятися за руки).

ІІ. Актуалізація знань учнів

Слайд1.урок Математики

Вступне слово вчителя.

— Сьогоднi ми завітаємо у світ казки.

А щоб дізнатися, до якої, треба дослідити,як ми розташуємо цифри у порядку зростання від одного до десяти(1-10) 

(до дошки виходять учні, які отримали картки з номерами).

 

Слайд 2  гра»Шифрувальник»                                                           

                                   C:\Users\yulya\Desktop\золотий диск\Числовий вираз\Числовий вираз\Слайд1.JPG   

 

           И   У    Г   С

    І     Е   Д    Л    Е   Б

(Гуси-лебеді)

4    2    1    3

  10    6    9    5    8    7

1 2 3 4        5 6 7 8 9 10

 

Слайд 3Тема уроку.

Молодці, ми потрапимо в народну казку «Гуси-лебеді», але будемо її не просто слухати,а будемо її учасниками.

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Слайд 4

Любі діти!

Ви відправляєтесь в казкову подорож, де закріпите свої знання з додавання та віднімання в межах 10. Ваша задача допомогти героїні казки «Гуси – лебеді» врятувати свого брата. А допоможуть вам це зробити різноманітні завдання. Будемо вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати свою пам’ять,увагу,кмітливість,вдосконалювати роботу з геометричними  фігурами.

Слайд 5                          

Всі памятають казочку?

(так!)

Слайд 6

 --Давайте згадаємо,чому гуси забрали хлопчика?

(тому що дівчинка не догледіла свого братика)

--Кого першого зустріла дівчинка?

(пічку)

Слайд 7

Пічка приготувала нам завдання

— Дiти, допоможемо дiвчинцi виконати завдання?           

Усний рахунок Слайд 8

Діти піднімають руки називають правильну відповідь.

(можна  деякі приклади відповісти оплесками)

10 - 1 = 9         5+ 3 = 8     

 5 - 2 = 3          6 - 2=4

 7 -1 = 6           7+3=10

Молодці,справилися з завданням.

Пiчка сказала, що гуси-лебеді полетіли до яблунi. Але чому ж їх не видно,де ж вони заховались ми з вами дізнаємося коли виконаємо завдання в зошиті.

Сядьте рівненько. Візьміть правильно ручку.

Робота в зошиті. Відступіть 4к.=л.від попередньої роботи.

Каліграфічна хвилинка.

В назві нашої казки заховалося 10 букв.

Завдання.

Пропишіть число 10 в зошитах один рядок.

(показ вчителя на дошці).

Слайд 9

Фізкультхвилинка.

Один,два,три,чотири,пять

Час прийшов відпочивать!

Раз-піднесли руки вгору,

Ніби глянули на зорі.

А тепер всі руки в боки

Як зайчата-скоки,скоки.

Десять,девять,вісім,сім

Час за парти нам усім!

Бiжить дiвчинка далі — стоїтъ яблуня.

— Яблунько,скажи куди гуси-лебеді полетіли?

— Виконай моє завдання — тоді скажу!

__Діти, давайте знову допоможемо дівчинці.

Слайд 10 Робота над задачами.      

Робота в парах з використанням цеглинок lego та магнітних планшеток і маркера.

На партах разом(12)цеглинок.

За допомогою цеглинок треба розвязати задачу.

3)Перевіряємо вираз на екрані.

Слайд 11,12,13,14

(Молодці. Ми повторили задачі на знаходження суми і різниці.)

V.Узагальнення та систематизація знань учнів.

Слайд 15

Яблунька підготувала нам завдання на яблучках, гуси летіли і розсипали їх.

Треба допомогти дівчинці. Дослідіть,де знаходяться потрібні яблучка з числами.

3+…=5                                           

5-…=4                                              

 (діти знаходять  яблука з правильними відповідями).

Я бачу, ви трохи втомилися, давайте дамо оченятам відпочити.

Гімнастика для очей

Слайд 16

                             C:\Users\yulya\Desktop\золотий диск\Числовий вираз\Числовий вираз\Слайд13.JPG

Слайд 17

На зустріч дівчинці тече молочна ріка з кісельними берігами.

— Рiчко, скажи, куда гуси полетiли?

— Виконай моє завдання, скажу!

— Дiти, знову потрiбно допомогти дiвчинцi.

Слайд 18

Назви сусідів чисел.

 

Слайд 19                      

Рiчка сказала, що гуси-лебедi полетiли до хатинки Баби Яги.

Коли дiвчинка знайшла братика,хто їй допоміг?

(мишка)

-Як ви гадаєте чи правильно вчинила мишка? Що ми можемо сказати про мишку? (вона справжній друг)

VІ.Закріплення вивченого матеріалу

Слайд 20

          Біжать вони до яблуньки.

  • Яблунька, матінко, врятуй нас!
  • Виконайте моє завдання.

 Порівняння двох чисел.(рішення біля дошки)

Дослідіть,яке з двох чисел більше або менше від іншого.

5…2               4…8

А зараз давайте пригадаємо назву казки?(гуси-лебеді)

Слайд 21     

Робота з геометричним матеріалом

1)За допомогою геометричних фігур викласти гуся.

Скільки всього фігур на малюнку?Які фігури застосували?

 VIІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Слайд22                                                               

  Гра «Мікрофон»                     

А  ми закінчуємо наш урок.

Сподобалася наша казкова  подорож ?

Діти,чи вдалося нам врятувати хлопчика?

Що для вирішення  завдань нам допомагало?(наші знання,сумісна робота).

Продовж речення:

Було цікаво…

Тепер я знаю…

Тепер я можу…

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам,друзі!

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Супрун Наталья
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку