Рівність трикутників

Про матеріал

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання учнів х теми, підготувати учнів до тематичного контролю.


Для того, щоб побачити всі зображення які містить конспект потрібно його завантажити!

Перегляд файлу

Урок з геометрії у 7 класі на тему: «Рівність трикутників»

Вчитель: Ніколенко Віра Василівна

Тема: Ознаки рівності трикутників

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання учнів х теми, підготувати учнів до тематичного контролю.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Засоби навчання: таблиці з умовами задач, таблиці по даній темі, роздатковий матеріал: міні-таблиці для індивідуальної роботи, пакет знань у кожного учня, дидактичні матеріали.

План уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Систематизування і узагальнення теоретичного матеріалу

ІІІ. Розв’язування нестандартних завдань

IV. Хвилина здоров’я

V. Виконання тестових завдань

VI. Підсумок уроку

VIII. Домашнє завдання

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  1. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети уроку
  2. Домашнє завдання: повторити теоретичний матеріал «Рівність трикутників»

А-1 №1 с. 58

Б-1 №2 с.59

В-1 №2 с.59 (для «сильних» учнів)

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. До дошки – 2-3 учні для розв’язування нестандартних завдань.

Задача 1. На прямій СД вибраний відрізок ВА. Від кінців відрізка відкладені ВМ=AN(точки M і N – внутрішні точки відрізка ВА). Поза прямою СД вибрана точка К так, щоб ВК=АК і └СВК=└ДАК. Довести, що ∆KMN – рівнобедрений.

Задача 2. Дано: ∟1=∟2; ∟3=∟4

Довести: АВ=ДС

Доведення:

Розглянемо ВАД іСДА.

В ВАД: ∟А=∟1+∟3

В СДА: ∟Д=∟2+∟4

Але ∟1=∟2 і∟3=∟4 – за умовою, тому ∟А=∟Д.

∟ВАД = ∟САД, АД – спільна сторона, тому ВАД = СДА.

З рівності трикутників АВ=ДС.

Задача 3. Дано: АС:ВС = 3:4.

Р=55см.

Знайти: АВ, ВС, АС.

 

 

  1. За готовими малюнками пропоную довести рівність трикутників.

Дано: АД ∩ ВС= 0

АО=ДО

∟А=∟Д

Довести: ВАО = СДО

 

 

 

Дано: ∟1=∟2

АВ=СВ

Довести АВД=СВД

 

 

 

Дано: АВ=СД

АД=СВ

Довести:

АВД = СДВ

 

  1. За готовими малюнками скласти кілька варіантів задач.

Дано: АВ=СВ

АК=СМ

Довести: (діти пропонують свої варіанти)

 

 

 

Дано: АВ – СД

∟АВК = ∟СВЬ

Довести: (діти пропонують свої варіанти)

 

  1. Домашнє завдання: перевірити за готовими малюнками

ІІІ. Систематизувати і узагальнення теоретичного матеріалу

  1. Фронтально опрошую учнів (метод «мікрофона»), включаю повторення матеріалу.
  • Значення суміжних кутів
  • Значення вертикальних кутів
  • Ознаки рівності трикутників
  • Означення рівнобедреного трикутника
  • Властивості його кутів
  • Ознака рівнобедреного трикутника
  • Властивість медіани
  • Означення медіани, бісектриси і висоти (або які функції вони виконують) демонстрацією з «пакета знань».

Хвилина відпочинку (для очей)

IV. Розв’язування нестандартних задач

Учні, які розв’язували задачі біля дошки, пояснюють їх розв’язанн. Клас записує.

V. Відомості про трикутник

1. Слово вчителя

2. Учні пригадують всі факти, відомі про трикутник (інтерактивна форма)

VII. Розв’язання тестових задач

  1. За готовими малюнками побудувати висоту, медіану і бісектрису та записати їх функції.
  2. Кросворд (якщо залишиться час)

 

VII. Підсумок уроку

  1. Властивості яких кутів використовують для доведення рівності трикутників АВС и ДВN вертикальних кутів.

Довести ANB = CMB

Використовуємо властивість суміжних кутів.

  1. Який трикутник зображений на малюнку?

 

 

 

  1. Відрізок, що сполучає вершину трикутника з серединою протилежної сторони … (меридіана)
  2. Відрізок пів прямої, що  виходить з вершини кута та ділить його на дві рівні частини, називають… (бісектриса)
  3. У рівнобедреному трикутнику медіана проведена до …, основи є бісектрисою і висотою.
  4. Предмет що почали вивчати – геометрія

 

 

 

 

г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

в

е

р

т

и

к

а

л

ь

н

і

 

 

 

 

 

 

6

о

с

н

о

в

а

 

 

 

 

 

 

 

 

2

с

у

м

і

ж

н

і

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

м

е

д

і

а

н

а

 

 

 

 

 

 

 

в

и

с

о

т

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

р

і

в

н

о

б

е

д

р

е

н

н

а

 

 

5

б

і

с

е

к

т

р

и

с

а

 

 

 

 

 

 

 

 

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIІІ. Домашнє завдання

  1. З пари рівних трикутників і вказати рівні елементи за трьома ознаками рівності трикутників
  2. Зробити необхідні виміри і знайти периметри трикутників.
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
23 лютого 2019
Переглядів
800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку