Класифікація трикутників

Про матеріал

Мета уроку: вчити учнів розрізняти трикутники за сторонами і кутами, виконувати побудову трикутників.


Для того, щоб побачити всі зображення які містить конспект потрібно його завантажити!

Перегляд файлу

Урок з геометрії у 7 класі на тему: «Класифікація трикутників»

Учитель: Ніколенко Віра Василівна

Тема уроку: Класифікація трикутників за сторонами і кутами

Мета уроку: вчити учнів розрізняти трикутники за сторонами і кутами, виконувати побудову трикутників.

Засоби навчання: таблиці для усних вправ; транспортир, циркуль.

Хід уроку:

І. Перевірка домашнього завдання.

1) За готовими малюнками трикутника, чотирикутника, п’ятикутника пояснити і показати: а) замкнену ламану; б) внутрішню область; в)зовнішню область;
г) межу многокутника; д) сторони, вершини, діагоналі; е) периметр записати.

2) Накреслити многокутники, позначити, виміряти сторони (довжини) і знайти периметри.

3)Відповісти на питання 32-36

4) Усно:

- Що таке ламана?

- Означення многокутника;

- Дати означення вершин, сторін, діагоналей многокутника;

- Яку найменшу кількість сторін має многокутник?

- Як називається многокутник з найменшою кількістю сторін?

- Які ви знаєте кути?

- Означення гострого, прямого, тупого кута.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. На дошці таблиці. Як називати фігури, зображені на таблиці.

 

 

 

 

  1. На малюнку зображені трикутники, але вони мають спеціальну назву.

ІІІ. Сприймання нового матеріалу.

  1. Бесіда
  • Найменша кількість ланок ламаної? (три)
  • Найпростіший многокутник? (три)
  • Класифікація трикутників за кутами:

Результат пошуку зображень за запитом "тупий кут" 

 

 

А) гострий (усі кути гострі): ∆3

Б) прямий: ∆1 I ∆2

В) тупий: ∆4

2) Практична робота №174

А) Учні повинні встановити, що сума кутів трикутника дорівнює 180.

Б) З’ясувати, чи може трикутник мати два прямі кути? Два тупі кути?

3) Класифікація трикутників за сторонами.

 

 

 

 

  • Рівнобедрений ∆АВС (1)
  • Різносторонній ∆MNP (2)
  • Рівносторонній ∆KSO (3)

4) Завдання учням

А) Зобразити різносторонній ∆АВС.

Б) Порівняти:

- АВ+ВС і АС

- АВ+ВС>АС

- АС+ВС і АВ: АС+ВС >АВ

- АВ+АС і ВС: АВ+АС > ВС

5) №181 – колективно

а,г – так

б, в – ні

IV. Усвідомлення вивченого

  1. №165 – колективно
  2. №169 і №170 – з коментуванням.

V. Підсумок уроку

1) Виставлення оцінок

2) Повторити, що вивчили на уроці.

VI. Завдання додому

П.2.7, №166, 167, 175* питання 36-39.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
23 лютого
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку