Тема. Додавання натуральних чисел.
Мета: повторити і систематизувати знання учнів про правила додавання натуральних чисел; відпрацювати навички додавання багатоцифрових натуральних чисел і використання додавання натуральних чисел до розв'язання задач.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань учнів.
Хід уроку
I. Актуалізація опорних знань
Усні вправи
II. Повторення і систематизація знань учнів
Запитання до класу
Після отримання відповідей на запитання вчитель на дошці, а учні в зошитах роблять запис:
а + b = с а, b — доданки, а + b, с — сума.
а + 0 = а
0 + 0 = 0
Далі вчитель нагадує правило додавання багатоцифрових чисел та його застосування для додавання величин (у зошитах учні запишуть приклади 1 і 2, які вчитель розбирає біля дошки).
Приклад 1 |
|
|
|
Приклад 2 |
|
або |
|
III. Відпрацювання навичок
Усні вправи
Письмові вправи
На цьому уроці бажано запропонувати різноманітні завдання на додавання натуральних чисел як обов'язкового рівня (№ 179 (1, 3, 5)), так і достатнього (№ 185, 187, 194 (1, 3, 5, 7)), і підвищеного рівня № 196, 198.
Додатково
Логічні вправи. Встановити пропущені числа, слова чи малюнки.
а) А С Т Р О Ї Д А VIII математик ? [IX] |
б) Розгадайте анаграму і знайдіть зайве слово: мюйд, туф, тіколь, адоб [дюйм, фут, лікоть; доба — зайве слово] |
IV. Домашнє завдання
п. 7, №№ 180 (1-3); 182; 188; 195 (1,4, 5); 197 (а).