«Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок)»

Про матеріал
Тема:«Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок)»
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Тема:«Додавання одноцифрового числа до двоцифрового

(загальний випадок)»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель:

початковиx класів

Рубан Катерина Вікторівна


Мета:формувати в учнів предметні компетентності:

  •                 навчити дітей прийомам додавання одноцифрового числа до двоцифрового

( порозрядного, частинами) з переходом через розряд;

  •                 вчити коментувати свої дії під час виконання обчислень;
  •                 удосконалювати володіння обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100;
  •                 сприяти вихованню інтересу до вивчення математики.

формування ключових компетентностей:

  •                 математичної ( вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти її важливість);
  •                 вміння вчитися (формувати вміння самостійно визначати, ставити перед собою мету та приймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, вміння контролювати та оцінювати свої результати та результати інших);
  •                 соціальну (розвивати здатність особистості продуктивно співпрацювати з  партнерами у групі та команді,).

Обладнання:презентація до уроку, підручник В.Г.Бевз, Д.В.Васильєва Математика, робочий зошит, зошит з друкованою основою.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Привітання з учнями та створення сприятливого психологічного комфорту.

- Добрий день. Діти, давайте сьогоднішню зустріч розпочнемо з побажань.

images.jpg

- Доброго ранку, Анечко, я бажаю тобі веселого дня!

- Доброго ранку, Назарчику, я дуже радий тебе бачити!

- Вітаю тебе, Тетянко, я хочу щоб день у тебе був щасливим!

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  1.               Вправа «Збери валізу».
  •                   Давайте з вами пригадаємо та закріпимо наші знання та наповнимо ними ось цю валізу, яку візьмемо на наш урок.17.jpg
  •              Як називаються числа при відніманні?
  •              А як називаються числа при додаванні?
  •              Назвіть складові частини задачі.
  •              Як знайти невідомий від’ємник?

2.Усний рахунок. Ой, погляньте xто тут у нас?  так це ж "Розумниця Сова".

unnamed (1).jpg

Виконання вправи підручника № 2, с.54


3. Усна лічба

Гра «Набери число 20».

Діти , а згадайте чий це будиночок?Щоб потрапити до цього будинку потрібно назвати як найбільше двоцифровиx чисел.

 

image84

 

Виконання вправи №1ст54. Прочитати тільки істинні нерівності.

009.jpg

- Які бувають нерівності?

9.jpg

 

4.Хвилинка каліграфії.

  •                   Отже, давайте проведемо хвилинку каліграфії, тож відкриємо свої зошити.

Зошит свій я відкриваю,

Навскоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

  •                   Запишіть сьогоднішню дату:

                                       2 6 листопада

                                   Класна    робота

00a.jpg

 

  •                   Каліграфічно пропишіть ряд чисел 3 5 6 9 35 53 69 96(за зразком на дошці)

5.Математичний диктант із самоперевіркою.

  •                   Запишіть число, яке складається з 4 дес. І 8 од.
  •                   Запишіть число, яке є наступним числа 29.
  •                   Запишіть число, яке є попереднім числа 50.
  •                   Зменшіть 7 дес. на 3 дес.

6.Виконання вправи підручника № 4, с.54 (усно).

Перевірка: 48, 30, 49, 40.

Фізкультхвилинка

11.jpg

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ УЧНЯМИ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.

  1.               Пояснення матеріалу за вправою № 5 (може пояснити один із учнів).
  2.               Обчислити значення виразів вправа № 6, с.54.
  3.               Завдання для хлопчиків та дівчаток, вправа № 7. Виконати дії (самостійно).

Фізкультхвилинка для очей

slide-17.jpg

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.

      1. Виконання завдань в зошиті з друкованою основою, с.41.

      2. Практичне завдання № 8, с.54.

- Молодці!  Давайте, любі другокласники, покажемо Лисичці відповідь, з’єднавши по дві цеглинки LEGO, щоб сума цих чисел була круглим числом. Попрацюйте в парах.3,51,67,5,9,15

00e.jpg

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

Інтерактивна вправа ,,Закінчи речення”

  •                   Я дізнався…
  •                   Мені було важко…
  •                   Я хочу навчитися…

- Хто добре попрацював на уроці?

 - Що найбільше сподобалося на уроці?

- Всі, на уроці були молодці!

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку