Тема: Додовання способом округлення. Обчислення значень виразів зі змінними. Розв’язування задач.
Мета: Ознайомити учнів з новим способом додавання, вправляти вміння учнів в усному обчисленні; розвивати мислення , увагу, вміння слухати і чути; виховувати вміння працювати в групах, співпрацювати.
Обладнання: картки із завданнями для роботи в групах, парах; малюнки бджіл, сот (для позначення виконаного завдання), квіток., підручник.
Перебіг уроку
Організаційний момент.
Актуалізація знань, вмінь, навичок.
46, 32, 20, 56, 38, 12.
Написання числа 10 за зразком. Завдання: записати стільки разів, скільки вам років.
Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.
У саду малий Микитка
Захотів зірвати квітку.
А вона його вкусила,
Загула та й полетіла.
Що за квітка це була?
То не квітка, а… (Бджола).
- За кожне виконане завдання ви будите зафарбовувати соти – збирати мед. Цікаво, хто назбирає найбільше?
2. Гра «Посади бджілку на квітку».
( На кожній бджілці записане число. На квітці – «кругле» число. Завдання: приклеїти бджілку на ту квітку, на якій найближче «круглее» число).
3.Робота за підручником.
№ 302 «Повітряні кульки» - робота в группах.
4.Завдання на мислення.
- Розгляньте запропоноване обчислення. Спробуйте його пояснити.
36 + 7 = 36 + 10 – 3 = 46 – 3 = 43
5.Колективна робота. Сильніші діти біля дошки.
№ 303
6. Робота в групах.
Завдання: використовуючи спосіб округлення обчислити вирази.
43 + 7= 66 + 9= 23 + 6 =
7. Задача №304 – колективно.
8. Робота в групах. Пізнавальні задачі.
1) За день бджоли зібрали 46 кг меду, а джміль – 8 кг. Скільки меду вони зібрали разом.
2) Бджола має 5 очей, а павук – 12. Скільки очей у павука і бджоли разом?
Підсумок уроку
На уроці ми сьогодні вчилися…..
Мені на уроці сподобалося працювати…..