Додовання способом округлення. Обчислення значень виразів зі змінними. Розв’язування задач.

Про матеріал
Розробка уроку розрахована на вміння дітей вчитися самостійно встановлювати алгоритми обчислення.
Перегляд файлу

Тема: Додовання способом округлення. Обчислення значень виразів зі змінними. Розв’язування задач.

Мета: Ознайомити учнів з новим способом додавання, вправляти вміння учнів в усному обчисленні; розвивати мислення , увагу, вміння слухати і чути; виховувати вміння працювати в групах, співпрацювати.

Обладнання: картки із завданнями для роботи в групах, парах; малюнки бджіл, сот (для позначення виконаного завдання), квіток., підручник.

                                            Перебіг уроку

Організаційний момент.

Актуалізація знань, вмінь, навичок.

  1. Гра «Зайве число»

   46, 32, 20, 56, 38, 12.

  • Поясніть свій вибір.
  • Які ще ви знаєте числа, які закінчуються нулем? Яке із них є найменшим?
  1. Хвилинка каліграфії.

Написання числа 10 за зразком. Завдання: записати стільки разів, скільки вам років.

Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

  1. Бесіда
  • Як одним словом можна назвати всі ці числа? («Круглі»)
  • Сьогодні саме з цими числами ми і будемо працювати на уроці. А допомагатимуть нам …. Відгадайте загадку.

У саду малий Микитка

Захотів зірвати квітку.

А вона його вкусила,

Загула та й полетіла.

Що за квітка це була?

То не квітка, а… (Бджола).

- За кожне виконане завдання ви будите зафарбовувати соти – збирати мед. Цікаво, хто назбирає найбільше?

Результат пошуку зображень за запитом "бджолині соти малюнок"

    2. Гра «Посади бджілку на квітку».

 ( На кожній бджілці записане число. На квітці – «кругле» число. Завдання: приклеїти бджілку на ту квітку, на якій найближче «круглее» число).

C:\Users\packard bell\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\P81211-115954.jpg                       C:\Users\packard bell\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\P81211-120018.jpg

 

                                  C:\Users\packard bell\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\P81211-120005.jpg

3.Робота за підручником.

        № 302 «Повітряні кульки» - робота в группах.

4.Завдання на мислення.

- Розгляньте запропоноване обчислення. Спробуйте його пояснити.

36 + 7 = 36 + 10 – 3 = 46 – 3 = 43

5.Колективна робота. Сильніші діти біля дошки.

  № 303

6. Робота в групах.

Завдання: використовуючи спосіб округлення обчислити вирази.

43 + 7=                      66 + 9=                 23 + 6 =

7. Задача №304 – колективно.

8. Робота в групах. Пізнавальні задачі.

        1) За день бджоли зібрали 46 кг меду, а джміль – 8 кг. Скільки меду вони зібрали разом.

        2) Бджола має 5 очей, а павук – 12. Скільки очей у павука і бджоли разом?

Підсумок уроку

  1. Гра «Продовж речення».

На уроці ми сьогодні вчилися…..

Мені на уроці сподобалося працювати…..

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
22 січня 2019
Переглядів
2037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку