Бєльська Т. Г., ЗОШ № 6
Профілактика низької успішності учнів
Доповідь на ШМО вчителя математики Бєльської Т. Г.
Етапи уроку |
Акценти в навчанні |
1. У процесі контролю за підготовленістю учнів |
Спеціально контролювати засвоєння питань, що викликають найбільші трудності в учнів Ретельно аналізувати та систематизувати помилки, яких припустили учні в усних, письмових роботах, концентрувати увагу на їх усуненні. Контролювати засвоєння матеріалу учнями, які пропустили попередні уроки. По закінченні вивчення теми чи розділу узагальнити підсумки засвоєння учнями основних понять, законів, правил, умінь і навичок, виявляти причини відставання. |
2. Під час викладання нового матеріалу |
Обов’язково перевіряти в процесі ypoку міру розуміння учнями основних елементів матеріалу. Стимулювати запитання з боку учнів за умови утруднень при засвоєнні нового навчального матеріалу. Застосовувати засоби для підтримки інтересу до засвоєння знань Забезпечувати різноманітність методів навчання |
3. Під час проведення самостійної роботи учнів на уроці |
Підбирати для самостійної роботи завдання з найсуттєвіших, складних розділів навчального матеріалу, прагнучи меншим числом вправ, але поданих у певній системі, досягти результату. Вводити до змісту самостійної роботи вправи на усунення помилок. Провести роз’яснювальну роботу про порядок виконання роботи. Стимулювати запитання до вчителя. Вміло надавати допомогу учням при виконанні роботи, але всіляко розвивати пеню самостійність. Навчати вмінню планувати роботу, виконувати її в потрібному темпі та здійснювати контроль. |
4. Під час організації позакласної самостійної роботи |
При виконанні домашньої роботи забезпечити повторення пройденого матеріалу, сконцентрувати увагу на найсуттєвіших елементах програми, які викликають найбільші труднощі. Систематично давати, як домашнє завдання, роботу над типовими помилками. Чітко проводити пояснювальну роботу серед учнів про порядок виконання домашньої роботи, перевіряти степінь розуміння цих пояснень учнями, які не встигають. |