“Змішане” навчання – інноваційна освітня технологія
Стрімкий розвиток комп'ютерної техніки, застосування її в усіх галузях, повсякденному житті, можливість сучасного комп'ютера зберігати, представляти та обробляти будь-яку інформацію зумовило їх використання в освітній діяльності.
Широкомасштабний розвиток педагогіки співпраці, активізація та індивідуалізація навчання, використання креативних технологій навчання змінили роль і місце викладача в навчальному процесі.
Як свідчать дослідження щодо впровадження змішаного навчання, яке здійснюється у поєднанні традиційних технологій з дистанційним навчанням, то це дає гарні результати.
Дорожня карта - стратегія для уроку української мови.
Дорожня карта для учня 9 класу
___________________________
Урок української мови
Тема: Узагальнення та систематизація матеріалу з тем «Фонетика», «Морфологія», «Синтаксис», технологія виконання тестових завдань.
Практичні завдання –
Тести –
Тести –
Опорні конспекти –
теорія ---
практика –
5 клас --- , 7 клас --- , 9 клас --- .
Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший