Ефективним засобом для розвитку пізнавальної активності особистості в процесі навчання математики є навчально-дослідницька діяльність учнів , який спрямований набуття учнями досвіду самостійного пошуку й засвоєння нових знань, пояснення окремих фактів і використання набутих знань і умінь в повсякденному житті.
Саме тому я пропоную під час вивчення теми «Розв'язання прямокутних трикутників», зробити особистий внесок у розвиток математики, і перевірити теорію на практиці, за допомогою практичної роботи.
ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИЧНА РОБОТА «РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ»
ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИЧНА РОБОТА
«РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ»
8 КЛАС
Ефективним засобом для розвитку пізнавальної активності особистості в процесі навчання математики є навчально-дослідницька діяльність учнів , який спрямований набуття учнями досвіду самостійного пошуку й засвоєння нових знань, пояснення окремих фактів і використання набутих знань і умінь в повсякденному житті.
Саме тому я пропоную під час вивчення теми «Розв’язання прямокутних трикутників», зробити особистий внесок у розвиток математики, і перевірити теорію на практиці.