Досвід роботи викладача економічних дисциплін

Про матеріал
Досвід роботи викладача економічних дисциплин на тему: "Використання інтерактивних методів навчання при викладанні економічних дисциплін.
Перегляд файлу

 

 

Анотація досвіду

 

 В основу педагогічного досвіду Дерев’янко Марії Олегівни покладено сучасні інноваційні та нестандартні форми проведення занять в процесі вивчення дисципліни «Економіка виробництва» для підготовки молодших спеціалістів спеціальності 208 Агроінженерія.

 На сучасному рівні майбутніх фахівців, зокрема фахівців лісогосподарської галузі, ставляться висок вимоги,  які полягають   не лише в досконалих заняттях фаху, а й у високому рівні володіння професійними  економічними навичками, вмінням вирішувати лісогосподарські виробничі питання та проблеми, а для цього потрібен фахівець ерудований, грамотний, людяний ,вмілий і доброзичливий – чому вчить його саме дисципліна «Економіка виробництва».

Тому Дерев’янко М.О., вивчає і працює над інтерактивними методами навчання викладання  при викладанні дисципліни «Економіка виробництва», які найповніше допомагають вирішенню практичних, професійних, виховних завдань молодим фахівцем.

 Педагогічний досвід Дерев’янко М.О. дозволив створити навчально – методичний комплекс для викладання дисципліни «Економіка виробництва». Доцільно використані методики навчання та підготовки дидактичного матеріалу сприяють підготовці студентів  до самостійної роботи, розвивають вміння вирішувати будь – які проблемні та професійно – ділові питання.

 У педагогічній  діяльності викладача Дерев’янко М.О., домінуючи є такі напрями:

  • Зміцнення знань та розвиток умінь і навичок у розумінні життя, творчості та світоглядних позицій студентів у процесі вивчення дисципліни «Економіка виробництва».

 

  • Виховання у студентів глибокої любові до вибраної професії, почуття людяності, поваги, доброзичливості, взаєморозуміння, правдивості.

 

  • Професійне спрямування мотивації навчальної діяльності.

 

  • Використання сучасних новітніх технологій навчання.

На заняттях викладач широко використовує  нестандартні форми проведення занять , рольові ігри, роботу  в малих групах, електронні підручники, презентації, відео лекції,  презентації. Майже  з усіх тем, передбачених для вивчення є тести та тестові завдання для контролю знань.

 

 

 

Широке використання активних методів навчання сприяє ефективному вирішенню головної проблеми вузів – підвищення якості підготовки молодих фахівців, а також  підвищується результативність у засвоєнні знань і формуванні умінь, формується вміння співпрацювати , розвивати стосунки між студентами.

 Аналіз застосування викладачем описаної методики свідчить про доцільність її використання в учбових закладах  1 – 2 рівня акредитації.

 Досвід роботи Дерев’янко М.О., апробовано і втілено в освітній процес  у споріднених лісогосподарських коледжах: Чугуєво – Бабчанському лісову коледжі, Малинському лісотехнічному коледжі, Дніпровський державний технікум енергетичних та інформаційних технологій Курахівська філія,  про що свідчать надані довідки, названих учбових закладів.

 

 

 

 

docx
До підручника
Економіка (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Радіонова І. Ф., Радченко В. В.)
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку