Використання інноваційних технологій при вивченні економічних дисциплін
При викладання дисциплін економічного циклу використовуються різні види нетрадиційних форм та методів навчання. З метою формування пізнавальних інтересів студентів застосовуються інтерактивні методи навчання: ділові ігри, мозкові атаки, штурми, конференції, проведення брейн-рингів, КВК, «тестові завдання, складання та розв’язування кросвордів з дисциплін, складання та розв’язання економічних задач, створення груп. Використання цих методів сприяє підвищенню успішності по дисциплінам та підвищенню якості знань студентів, а також вони роблять заняття більш цікавими.
Становлення особистісно-орієнтованого навчання зумовлене соціально-економічними змінами в нашому суспільстві, розвитком ринкових відносин. Нині суб'єкти праці вільно розпоряджаються своїм основним капіталом – кваліфікацією, самостійно обирають для себе вид праці. Ринкові умови вимагають професійної мобільності, високої компетентності, низки особистісних якостей.
З огляду на це особистісно-орієнтоване навчання має на меті: розвивати індивідуальні пізнавальні здібності кожного студента, допомогти їм пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в них культуру життєдіяльності, яка дає змогу продуктивно будувати своє життя.
Застосування інформаційних технологій дозволяє реалізувати диференційований підхід до учнів з різним рівнем готовності до навчання.
Економіка – це дисципліна , яка для студенів є цікавою, але й одночасно дуже складною. Впровадження на заняттях економіки ІКТ відкриває нові шляхи й надає широкі можливості для формування пізнавальних компетенцій у студентів. За допомогою засобів ІКТ та інтерактивних технологій на заняттях економіки викладач має кількісні і якісні переваги. Якісно нові можливості очевидні, якщо порівняти словесні описи з безпосереднім аудіовізуальним поданням.