Дропшипінг презентація

Про матеріал
Кожен, хто бодай раз задумувався про відкриття власної справи, нерідко стикався з таким поняттям, як дропшипінг. Але що це таке та як це працює? Щоб допомогти розібратись в темі, підготували матеріал, де розповіли всі нюанси ведення цього бізнесу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Drop shipping

Номер слайду 2

Кожен, хто бодай раз задумувався про відкриття власної справи, нерідко стикався з таким поняттям, як дропшипінг. Але що це таке та як це працює? Щоб допомогти розібратись в темі, підготували матеріал, де розповіли всі нюанси ведення цього бізнесу.

Номер слайду 3

Що таке дропшипінг?Дропшипінг — це посередництво між продавцем та покупцем певного товару або послуги. Працює це так: ви як дропшипер співпрацюєте з постачальником продукції, рекламуєте та просуваєте товари, знаходите покупців та передаєте замовлення продавцю. Для цього не потрібна ані оренда складів, ані закупка товару: почати справу можна з мінімальними або взагалі нульовими вкладеннями, а головна задача тут — продати товар постачальника.

Номер слайду 4

Дропшипінг має такі переваги:

Номер слайду 5

Водночас є у цієї справи й недоліки

Номер слайду 6

Дропшипінг: з чого почати?Як стати дропшипером? Якщо ви все ж вибрали цей вид діяльності для старту, варто перейти до безпосередніх дій та створити план/стратегію продажів. Почнемо по черзі:

Номер слайду 7

Як знайти постачальника по дропшипінгу?Найголовніше в цій діяльності — знайти надійного постачальника з релевантним, якісним товаром, адже саме цей товар ви продаватимете. У мережі існує кілька десятків різних сайтів та баз даних з контактами різного роду постачальників. Щоб знайти їх, введіть в Google запит типу «база постачальників дропшипінг». Серед популярних сайтів — postavschiki.ua, ukrpartner.ua, Alibaba та інші.

Номер слайду 8

Постає питання: що питати та перевіряти у потенційного партнера-постачальника? Зверніть увагу на такі дані та факти:

Номер слайду 9

Товари для дропшипінгу: огляд популярних ніш

Номер слайду 10

Розглянути варто й такі критерії вибору продукції для просування та продажу:

Номер слайду 11

Дропшипінг платформа, або де продавати товари. Товар та нішу вибрано, постачальника знайдено, а отже, залишається… правильно, реклама та продаж продукції. Для цього потрібно вибрати один або одразу кілька методів просування товарів.

Номер слайду 12

Соцмережі. Серед таких — Instagram, Telegram, Facebook, Tik. Tok. Створюєте акаунт, публікуєте фото/відео, запускаєте таргетовану рекламу та насолоджуєтесь результатами. Переваги: можлива робота без вкладень, популярність соцмереж серед користувачів, багато потенційних клієнтів, мобільність (працювати можна як з ПК, так і зі смартфона). Недоліки: складність в просуванні без запуску реклами, необхідність активного ведення сторінки, обмеженість видів оплати (лише на картку продавцеві або післяплатою на пошті), залежність від рішень модераторів (заблокований акаунт = відсутність продажів).

Номер слайду 13

Маркетплейси та дошки оголошень. Популярними є сайти OLX, Shafa, Ria, Rozetka, Prom та інші. Достатньо просто створити оголошення (одне оголошення — один товар) та очікувати замовлень. Переваги: можлива робота без вкладень, різноманіття видів платежів (внутрішні ескроу-рахунки, захищена оплата, післяплата тощо), популярність платформ серед покупців, швидкий запуск та створення перших оголошень. Недоліки: залежність від правил та умов платформи, кожне оголошення проходить модерацію, недовіра покупців через концентрацію тут шахраїв, висока конкуренція, необхідність створювати сотні оголошень для різних товарів.

Номер слайду 14

Сайти на конструкторах. Ще один варіант — створити власний односторінковий лендінг через конструктори сайтів (Tilda, Word. Press тощо). Переваги: створення сайту без вкладень, швидкий запуск роботи, різноманіття платіжних систем, рішень з дизайну та оформлення, можливість створити сайт самостійно. Недоліки: складність органічного (SEO) просування сайту в пошукових сервісах, відсутність вже наявної аудиторії на сайті (яка є, наприклад, на Prom, OLX та в Instagram), платне просування через рекламу, складність запровадження власних змін та залежність від функціонала конструктора.

Номер слайду 15

Власний сайт. Цей спосіб рекомендується тим, хто вже має певну аудиторію та покупців, а також планує масштабувати діяльність, щоб підвищити продажі. Спершу знадобиться створення самого сайту, далі — придбати хостинг, а після потурбуватись про просування та ранжування сайту. Переваги: незалежність від інших платформ та систем, перспектива високих продажів, довіра аудиторії (компаніям з сайтами довіряють більше), необмеженість в виборі оформлення, дизайну та шаблону вебсторінки. Недоліки: висока вартість розробки та розміщення сайту, необхідність допомоги професіоналів (якщо ви не маєте відповідних навичок), складність просування та ранжування сторінки, довгий запуск (до кількох місяців).

Номер слайду 16

Просування та пошук клієнтів. Головна задача дропшипера — пошук клієнтів та забезпечення стабільних продажів. Створити сайт або акаунт в соцмережах — це, звісно, добре, але клієнти на початку вашої діяльності навряд чи знайдуть ваш магазин самостійно. Стратегія просування залежить від вибраної платформи:

Номер слайду 17

Висновки. Дропшипінг — один із популярних способів заробітку коштів з мінімальними вкладеннями або без вкладень взагалі. Ризики та можливі фінансові втрати в такій діяльності досить низькі, а тому якщо ви вирішили розпочати власну справу, але ще не визначились з нішею, рекомендуємо спробувати себе в дропшипінгу!

Номер слайду 18

П'ять головних талантів для успіху: вміння зосередитись, обережність, організованість, новаторський підхід та спілкування. Гарольд Дженін, американський підприємець, мільярдер

pptx
Додано
17 січня
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку