Економічний брейн-ринг

Про матеріал
Брейн – ринг проводиться серед команд учнів І кусу (3 групи ). Кожна команда складається з 5 учнів (в тому числі капітан команди). Брейн – ринг супроводжується презентацією, картками для роботи в командах та індивідуальними завданнями, конвертами із запитаннями. Після кожного конкурсу журі виставляє в таблицю у відповідний рядок з назвою конкурсу зароблені командою бали. Під час рекламної паузи (рекламна пауза після проведення перших 4 конкурсів) журі обробляє проміжні підсумки. Після завершення всіх 8 конкурсів журі підводить остаточні підсумки всієї гри. Та команда, яка зібрала найбільшу кількість балів отримує 1 місце, інші команди за наявною кількістю балів відповідно 2 і 3 місця. Після проводиться нагородження команд.
Перегляд файлу

Тема. Економічний «Брейн-ринг».

Мета:

- узагальнити знання і вміння учнів з попередньо вивчених тем з географії та економіки серед учнів І курсу;

- розвивати вміння працювати в колективі, знаходити спільні рішення;

- виховувати любов до природи, розважливість і ощадливість в користуванні природними ресурсами, повагу до думок однокласників.

Обладнання: презентація, картки, конверти із запитаннями.

Форма проведення: гра

Підготовчий етап. Вчитель заздалегідь призначає день і час проведення гри «Брейн-ринг», попереджує учнів про майбутній позакласний захід (приблизно за 2тижні), формує команду, оголошує теми, які необхідно повторити, консультує учнів, перевіряє хід підготовки до позакласного заходу (підготовка сценарію представлення команди, підготовка питань команді-суперниці).

 

Командне оцінювання брейн – рингу.

Підсумковий протокол брейн – рингу.

 

№ з/п

Найменування конкурсу

Гр. № 3

Гр. № 6

Гр. № 10

1.

Представлення команд

 

 

 

2.

Розминка

 

 

 

3.

Заповни пропущені слова

 

 

 

4.

Командне обговорення

 

 

 

5.

Хто більше

 

 

 

6.

Конкурс капітанів

 

 

 

7.

Мої потреби

 

 

 

8.

Бліцопитування

 

 

 

 

Підсумок брейн-рингу.

 

 

 

 

Виставляються бали за підсумком кожного конкурсу.

 

Умови проведення брейн – рингу.

Брейн – ринг проводиться серед команд учнів І кусу (станом на 2017/2018 уч.рік маємо 3 групи І курсу, відповідно 3 команди). Кожна команда складається з 5 учнів (в тому числі капітан команди). Брейн – ринг супроводжується презентацією, картками для роботи в командах та індивідуальними завданнями, конвертами із запитаннями. Після кожного конкурсу журі виставляє в таблицю у відповідний рядок з назвою конкурсу зароблені командою бали. Під час рекламної паузи (рекламна пауза після проведення перших 4 конкурсів) журі обробляє проміжні підсумки. Після завершення всіх 8 конкурсів журі підводить остаточні підсумки всієї гри.  Та команда, яка зібрала найбільшу кількість балів отримує 1 місце, інші команди за наявною кількістю балів відповідно 2 і 3 місця. Після проводиться нагородження команд.

 

 

 

 

 

Зведена таблиця по всім конкурсам.

 

№ з/п

Найменування заходу

Номер команди - учасника

Гр. №

Гр. №

Гр. №

1.

Представлення команд

2 бали максимум

 

 

 

 

 

 

Всього за конкурс

 

 

 

 

2.

Розминка (добре / погано)

1 бал за правильну відповідь

 

 

 

 

 

 

Всього за конкурс

 

 

 

 

3.

Заповни пропущені слова

1 бал за слово

 

 

 

 

 

 

Всього за конкурс

 

 

 

 

4.

Командне обговорення

3 бали максимум

 

 

 

 

 

 

Всього за конкурс

 

 

 

 

 

Рекламна пауза

Підсумки за 4 конкурси

 

 

 

 

5.

Хто більше?

1 бал за кожне слово

 

 

 

 

 

 

Всього за конкурс

 

 

 

 

6.

Конкурс капітанів

2 бали за кожну правильну відповідь

 

 

 

 

 

 

Всього за конкурс

 

 

 

 

7.

Мої потреби

5 балів максимум

 

 

 

 

8.

Бліцопитування

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

 

 

 

 

Всього за конкурс

 

 

 

 

 

Підсумки балів.

Підсумки за 8 конкурсів

 

 

 

 

 

Члени журі: ___________________

 

                       ___________________

 

                       ___________________

 

                       ___________________

 

 

 

 

 

 

 

Хід заходу

 

Вступне слово вчителя. Сьогодні ми з вами зібралися для того, щоб перевірити ваші знання з економіки. У грі беруть участь 3 команди. Вітаємо наші команди! А яка ж гра без суддів? Представляємо наше журі! (в журі викладачі нашого учбового закладу). Отож, часу не гаймо, а «Брейн-ринг» розпочинаймо!

 

І раунд «Представлення» (2 бали)

Умови раунду: кожна команда повинна представитися (назва команди, девіз, емблема).

 

ІІ раунд «Розминка» (1 питання – 1 бал)

Кожному учаснику команди по черзі задається запитання (Добре / Погано).

Конкуренція:

1. Спричиняє безробіття. (Погано)

2. Може призвести до перевиробництва товарів. (Погано)

3. Покращує якість продукції. (Добре)

4. Підвищує ефективність виробництва. (Добре)

5. Зменшує доходи найманих працівників. (Погано)

6. Знижує ціни і збільшує загальний добробут. (Добре)

Загальні питання:

7. Жадібність породжує некероване використання природних ресурсів. (Погано)

8. Деякі природні ресурси є поновлюваними. (Добре)

9. Люди часто купують зайві товари і продукти. (Погано)

10. Коштовний товар не відповідає високій якості. (Погано)

11. Можливість купувати товари у кредит. (Добре)

12. Підприємець зацікавлений задовольнити попит на свою продукцію. (Добре)

13. Товар однакової якості коштує у різних виробників різну ціну. (Добре)

14. Розмаїття різних товарів і цін на ринку. (Добре)

 

III раунд «Заповни пропущені слова» (За кожне слово по 1балу)

  1. Люди рідкісних професій, хорошої освіти або пов'язаних з ризиком, отримують _____________ зарплату.
  2. Підприємець не завжди отримує стабільний _______________, так як в його діяльності є  велика частка ризику.
  3. Маючи будинок, можливо здавати його в _____________ і отримувати дохід у вигляді ____________ .
  4. Вільні гроші можна покласти в банк і одержувати ___________________.
  5. Я студент, навчаюсь у ПТУ № 2 і щомісяця отримую ________ від держави.
  6. Всі доходи членів моєї родини мають загальну назву _________________.

  

IV раунд «Командне обговорення» (За повну правильну відповідь – 3 бали)

Запитання для команди групи № 3

Назвіть виробничі ресурси?

Що таке сімейний бюджет?

Які ресурси на землі обмежені?

Запитання для команди групи № 6

Чим оцінюється праця людини?

Чому праця людей оцінюється по-різному?

Назвіть джерела доходів сім’ї.

Запитання для команди групи № 10

Які три питання вирішує виробник?

Шлях просування товару?

Які ресурси на землі практично необмежені?

 

V раунд «Хто більше?» (За кожне слово - 1 бал)
Скласти якомога більше слів із сполученням “сто” за 2 хвилини.

 

VI раунд «Конкурс капітанів» (За кожну правильну відповідь – 2 бали)

Капітани по черзі обирають 1 карточку поміж інших на якій написано слово з економічним змістом. Зазначене слово вони показують жестами, без слів своїм командам, які повинні його відгадати.

  1. Ринок
  2. Кредит
  3. Сімейний бюджет
  4. Заощадження
  5. Банк
  6. Виробництво
  7. Перепродаж
  8. Договір
  9. Конкуренція

 

VII раунд «Мої потреби»

Команди отримують зображення піраміди Маслоу. Завдання: необхідно підписати всі елементи (складові) піраміди від найважливіших до найменш важливих. Правильність виконаного завдання оцінюється в 5 балів

 

VIII «Бліцопитування» (Так/ Ні)

Потрібно вказати чи правильне вказане твердження.

1. Прибуток – це дохід, який перевищив витрати. (Так)

2. Конкуренти - виробники стандартних або схожих взаємозамінних товарів. (Так)

3.Підприємництво – це завжди ризик. (Так)

4. Виробництво – кінцева фаза обігу товару. (Ні)

5. Вугіль, нафта і газ є невичерпними природними ресурсами. (Ні)

6. Потреби людей безмежні. (Так)

 

Вчитель. Просимо наших суддів оголосити результати нашої гри!

(журі оголошує результати проведеної гри)

Підсумок вчителя: сьогодні ми з вами гарно попрацювали. Всі команди – учасники добре попрацювали і отримають солодку винагороду і грамоти відповідно отриманим призовим місцям. Дякую за роботу! До побачення!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запитання для команди групи № 3

 

Назвіть виробничі ресурси?

Що таке сімейний бюджет?

Які ресурси на землі обмежені?

 

Запитання для команди групи № 6

Чим оцінюється праця людини?

Чому праця людей оцінюється по-різному?

Назвіть джерела доходів сім’ї.

 

Запитання для команди групи № 10

Які три питання вирішує виробник?

Шлях просування товару?

Які ресурси на землі практично необмежені?

 

 

Ринок

 

 

Кредит

 

 

Сімейний бюджет

 

 

Заощадження

 

 

Банк

 

 

Виробництво

 

 

Перепродаж

 

 

Договір

 

 

Конкуренція

 

 

docx
Додано
8 листопада
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку