Експерс- картки застосовуються для швидкої перевірки рівня засвоєного матеріалу. Можна використовувати для самостійної роботи , а також для роботи в парах. Це дає можливість швидко оцінити рівень знань учнів. Зручно, швидко, корисно!
1. Яке з поданих поєднань слів є словосполученням? а) земля і небо; б) до уроків в) вірна дружба.
|
1. Яке з поданих поєднань слів є словосполученням? а) земля і небо б) до уроків; в) вірна дружба.
|
2. Не є словосполученням: а) святковий день; б) настав ранок; в) дружити віддано.
|
2. Не є словосполученням: а) святковий день; б) настав ранок; в) дружити віддано.
|
3. Укажіть речення, в якому правильно виділене звертання: а) Ні брате, я не залишу тебе самого. б) Їж, Мартине, мати ще підкине. в) Ловись рибко, велика та все велика.
|
3. Укажіть речення, в якому правильно виділене звертання: а) Ні брате, я не залишу тебе самого. б) Їж, Мартине, мати ще підкине. в) Ловись рибко, велика та все велика.
|
4. Укажіть речення, в якому правильно підкреслені всі члени речення: А) Йшла весела дівчинка додому Б) Пожовклий лист у вікно моє влетів В)Пливла хмаронька над країною.
|
4.Укажіть речення, в якому правильно підкреслено всі члени речення: А) Йшла весела дівчинка додому Б) Пожовклий лист у вікно моє влетів В)Пливла хмаронька над країною.
|
5. Укажіть речення, в якому є однорідні члени: А. Ліс якусь хвилину стояв нерухомо. Б. Мудрим ніхто не родився, а навчився. В. Солов’їні пісні навіювали на мене теплі спомини.
|
5. Укажіть речення, в якому є однорідні члени: А) Ліс якусь хвилину стояв нерухомо. Б. Мудрим ніхто не родився, а навчився. В. Солов’їні пісні навіювали на мене теплі спомини.
|
6. Укажіть речення, в якому правильно поставлено тире між підметом і присудком: А. Книга джерело - знань. Б Найбільше — багатство здоров’я. В Природа — основа людського суспільства.
|
6. Укажіть речення, в якому правильно поставлено тире між підметом і присудком: А. Книга джерело - знань. Б. Найбільше — багатство здоров’я. В. Природа — основа людського суспільства.
|
7 -8 .Спишіть, розставте розділові знаки Скрізь лежить білий сніг на озері річці ставку. |
7-8.Спишіть, розставте розділові знаки Скрізь лежить білий сніг на озері річці ставку. |
9 Спишіть, розставте розділові знаки Мистецтво найкращий педагог (О. Гончар). 10 -11. Спишіть , підкресліть головні й другорядні члени речення Тривожно й радісно злетіли сірі гуси вгору 12. Складіть речення із звертанням.
|
9 Спишіть, розставте розділові знаки Мистецтво найкращий педагог (О. Гончар). 10 -11. Спишіть , підкресліть головні й другорядні члени речення Тривожно й радісно злетіли сірі гуси вгору 12. Складіть речення із звертанням
|
1. Установіть відповідність між реченням та наявністю в ньому даної синтаксичної конструкції (Розділові знаки не розставлені): 2. Звертання- це…………………………………………………………………………………… 3. Вставне слово- це………………………………………………………………………………
|
1. Установіть відповідність між реченням та наявністю в ньому даної синтаксичної конструкції (Розділові знаки не розставлені): 2. Звертання- це…………………………………………………………………………………… 3. Вставне слово- це………………………………………………………………………………
|
1. Установіть відповідність між реченням та наявністю в ньому даної синтаксичної конструкції (Розділові знаки не розставлені): 2. Звертання- це…………………………………………………………………………………… 3. Вставне слово- це………………………………………………………………………………
|
1. Установіть відповідність між реченням та наявністю в ньому даної синтаксичної конструкції (Розділові знаки не розставлені): 2. Звертання- це…………………………………………………………………………………… 3. Вставне слово- це………………………………………………………………………………
|
1. Установіть відповідність між реченням та наявністю в ньому даної синтаксичної конструкції (Розділові знаки не розставлені): 2. Звертання- це…………………………………………………………………………………… 3. Вставне слово- це………………………………………………………………………………
|
Прізвище
|
Прізвище
|
Прізвище
|
Прізвище
|
Прізвище
|
Прізвище
|
Прізвище
|
Прізвище
|
Знайдіть слова, які неправильно поділені для переносу.
Ро-зіб-рати, зріст, дзь-обик, де-в'ятий, під-земний, підй – ом- ний,
о - же-ледь, зми-ю, си-нь-ого, трис-та, ве-сі-лля, сузі - р’я, надз-вичайний, І.Я – Франко, 4 – кг.,
Знайдіть слова, які неправильно поділені для переносу.
Ро-зіб-рати, зріст, дзь-обик, де-в'ятий, під-земний, підй – ом- ний,
о - же-ледь, зми-ю, си-нь-ого, трис-та, ве-сі-лля, сузі - р’я, надз-вичайний, І.Я – Франко, 4 – кг.,
Знайдіть слова, які неправильно поділені для переносу.
Ро-зіб-рати, зріст, дзь-обик, де-в'ятий, під-земний, підй – ом- ний,
о - же-ледь, зми-ю, си-нь-ого, трис-та, ве-сі-лля, сузі - р’я, надз-вичайний, І.Я – Франко, 4 – кг.,
Знайдіть слова, які неправильно поділені для переносу.
Ро-зіб-рати, зріст, дзь-обик, де-в'ятий, під-земний, підй – ом- ний,
о - же-ледь, зми-ю, си-нь-ого, трис-та, ве-сі-лля, сузі - р’я, надз-вичайний, І.Я – Франко, 4 – кг.,
Знайдіть слова, які неправильно поділені для переносу.
Ро-зіб-рати, зріст, дзь-обик, де-в'ятий, під-земний, підй – ом- ний,
о - же-ледь, зми-ю, си-нь-ого, трис-та, ве-сі-лля, сузі - р’я, надз-вичайний, І.Я – Франко, 4 – кг.,
Вставте з-із-зі 1.Повернулися____Одеси 2.Разом______донькою 3.Мама ____сином 4. Мама______донькою 5. Поїзд______Києва 6. Вареники ______сметаною 7.____його приїздом 8. Борщ____щавлем Вставте у-в 9. Перебувати ____відпустці 10.Прочитати ______творі 11. Сходити _____бібліотеку 12. Картина ______фойє
|
Вставте з-із-зі 1.Повернулися____Одеси 2.Разом______донькою 3.Мама ____сином 4. Мама______донькою 5. Поїзд______Києва 6. Вареники ______сметаною 7.____його приїздом 8. Борщ____щавлем Вставте у-в 9. Перебувати ____відпустці 10.Прочитати ______творі 11. Сходити _____бібліотеку 12. Картина ______фойє
|
Вставте з-із-зі 1.Повернулися____Одеси 2.Разом______донькою 3.Мама ____сином 4. Мама______донькою 5. Поїзд______Києва 6. Вареники ______сметаною 7.____його приїздом 8. Борщ____щавлем Вставте у-в 9. Перебувати ____відпустці 10.Прочитати ______творі 11. Сходити _____бібліотеку 12. Картина ______фойє
|
Вставте з-із-зі 1.Повернулися____Одеси 2.Разом______донькою 3.Мама ____сином 4. Мама______донькою 5. Поїзд______Києва 6. Вареники ______сметаною 7.____його приїздом 8. Борщ____щавлем Вставте у-в 9. Перебувати ____відпустці 10.Прочитати ______творі 11. Сходити _____бібліотеку 12. Картина ______фойє
|
Вставте з-із-зі 1.Повернулися____Одеси 2.Разом______донькою 3.Мама ____сином 4. Мама______донькою 5. Поїзд______Києва 6. Вареники ______сметаною 7.____його приїздом 8. Борщ____щавлем Вставте у-в 9. Перебувати ____відпустці 10.Прочитати ______творі 11. Сходити _____бібліотеку 12. Картина ______фойє
|
Вставте з-із-зі 1.Повернулися____Одеси 2.Разом______донькою 3.Мама ____сином 4. Мама______донькою 5. Поїзд______Києва 6. Вареники ______сметаною 7.____його приїздом 8. Борщ____щавлем Вставте у-в 9. Перебувати ____відпустці 10.Прочитати ______творі 11. Сходити _____бібліотеку 12. Картина ______фойє
|
УСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ 1.А речення із звертанням; 1. Люблю я, Києве, тебе в ранковий Б речення з однорідними час… (М. Упеник) означеннями; 2. Можливо, блискавиць крило ці В речення із вставним словом; горді коси заплело (О. Довженко). Г речення з однорідними додатками. 3. Високий, чистий дзвін коси передвіщав мені радість (О. Довженко).
4. Позирають ночі світлі в розмальовані шибки (Т. Масенко). 5. Мати перша навчила мене любити роси, п'янкий любисток, м'яту, маковий цвіт і калину (М. Стельмах).
|
УСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ 1.А речення із звертанням; 1. Люблю я, Києве, тебе в ранковий Б речення з однорідними час… (М. Упеник) означеннями; 2. Можливо, блискавиць крило ці В речення із вставним словом; горді коси заплело (О. Довженко). Г речення з однорідними додатками. 3. Високий, чистий дзвін коси передвіщав мені радість (О. Довженко).
4. Позирають ночі світлі в розмальовані шибки (Т. Масенко). 5. Мати перша навчила мене любити роси, п'янкий любисток, м'яту, маковий цвіт і калину (М. Стельмах).
|
УСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ 1.А речення із звертанням; 1. Люблю я, Києве, тебе в ранковий Б речення з однорідними час… (М. Упеник) означеннями; 2. Можливо, блискавиць крило ці В речення із вставним словом; горді коси заплело (О. Довженко). Г речення з однорідними додатками. 3. Високий, чистий дзвін коси передвіщав мені радість (О. Довженко).
4. Позирають ночі світлі в розмальовані шибки (Т. Масенко). 5. Мати перша навчила мене любити роси, п'янкий любисток, м'яту, маковий цвіт і калину (М. Стельмах). |
ТЕСТ
1.Яке речення має вставне слово?
Б Запам'ятайте це місце. В Ой на морі хвиля грала. Б Краю мій краю, кращого за тебе я в житті не знаю (В. Сосюра).
В Краю мій, краю, кращого за тебе я в житті не знаю (В. Сосюра).
|
ТЕСТ
1.Яке речення має вставне слово?
Б Запам'ятайте це місце. В Ой на морі хвиля грала. Б Краю мій краю, кращого за тебе я в житті не знаю (В. Сосюра).
В Краю мій, краю, кращого за тебе я в житті не знаю (В. Сосюра). |
|
12…(у,в). школі |
12…(у,в). школі |
12…(у,в). школі |
12…(у,в). школі |
12…(у,в). школі |
12…(у,в). школі |
12…(у,в). школі |
ЕКСПРЕС - ПЕРЕВІРКА (Відповідаємо + або -)
1.Граматична основа речення – це підмет і присудок
2.Дівчинка і хлопчик-це словосполучення
3.Хороша дівчинка-це словосполучення
4.Я займаюсь спортом – спонукальне речення
5.Як я люблю вчитися! – це окличне речення
6.За емоційним забарвленням є розповідні,питальні ,спонукальні речення
7.Підмет відповідає на питання хто?що?
8.Тире ставиться ,якщо підмет і присудок виражені прикметником
9.Поширене речення – це речення ,що має граматичну основу
10.Означення відповідає на питання всіх відмінків , крім називного
11.Додаток називає предмет
12. Означення називає ознаку предмета
ЕКСПРЕС - ПЕРЕВІРКА (Відповідаємо + або -)
1.Граматична основа речення – це підмет і присудок
|
ЕКСПРЕС - ПЕРЕВІРКА (Відповідаємо + або -)
1.Граматична основа речення – це підмет і присудок
|
ЕКСПРЕС - ПЕРЕВІРКА (Відповідаємо + або -)
1.Граматична основа речення – це підмет і присудок
|
Ненаголошені голосні е, и Вправа №1 Запишіть слова у дві колонки: 1) з ненаголошеним е; 2) з ненаголошеним и. Ет...кетка, д...сятий, еф...ктивний, нож...ці, кат...горія, ап...льсин, т...жневий, доб...реться. Ключ. Підкресліть першу букву у кожному слові - прочитаєте назву одного з віршів І. Франка. Вправа № 2 Запишіть слова у дві колонки: у першу - з ненаголошеним е, у другу - з ненаголошеним и. Ож..ледиця, др..жати, ож..вати, л..генький, ел..гантний, в..шневий, ж..рненький, кл..котіти, ст..пи, евр..ка, н..зенько, адр..сат, кр..ниця, ож..вати, нап..кти, дал..чінь, р..ве. Ключ. Підкресліть у кожному слові першу букву - прочитаєте ім'я та прізвище автора повісті ″Зачарована Десна″. Вправа №3 Запишіть слова у дві колонки: у першу - з ненаголошеним е, у другу - з ненаголошеним и. З..рно, вер..с, л..ман, м..далі, ваз..лін, ш..рокі, вер..сень, п..ніцилін, кр..латої, м..сколиз, чер..да, трен..р, пш..ниця, велос..пед, бр..ніти, н..потріб, вес..ло, ц..ферблат, гл..бочінь, з..рном, б..режу, п..ньок, м..тро. Ключ. У кожному слові підкресліть останню букву - прочитаєте народну мудрість. Вправа №4 У ліву колонку випишіть слова з вставленою буквою е, у праву - з вставленою буквою и. Мат..матика, м..лкий, ос..литися, ж..брак, оп..тати, ж..раф, нав..сати, акт..вний, нам..рзати, ан..кдот, н..ктар, тр..вожний, р..зикувати, ет..кет, бр..ніти, арт..стичність, ен..ргетичний. Ключ. У кожному слові підкресліть першу букву. З цих букв прочитаєте закінчення вислову В. О. Сухомлинського ″Треба тонко відчувати три речі:...″
|
Вставити, де потрібно м’який знак
|
Вставити, де потрібно м’який знак
|
Вставити, де потрібно м’який знак
|
Вставити, де потрібно м’який знак
|
Вставити, де потрібно м’який знак
|
Вставити, де потрібно м’який знак
|
Вставити, де потрібно м’який знак
|
Вставити, де потрібно м’який знак
|