Фізико-математичний «Брейн-ринг»
Мета: вчити учнів швидко орієнтуватися в особистих знаннях, використовувати їх на практиці, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, синтезувати, класифікувати, узагальнювати певні поняття і явища; прищепити любов до певного предмета, бажання вчитися й підвищувати навчальний та загальний рівень знань; виховувати колективізм, відповідальне ставлення до доручення.
Обладнання: комп’ютер, інтерактивна дошка, проектор, ноотбук, картки, сигнальні кнопки для команд
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Форма проведення: змагання між двома командами.
Хід змагань
Добрий день усім!
Ми дуже раді привітати вас на нашому «Фізико-математичному брейн-рингі»
Сьогодні ми будемо свідками найцікавішої боротьби юних, веселих, винахідливих математиків і фізиків
В таємниці земної кори,
Математика всіх закликає:
Ти міркуй, фантазуй і твори!
Відтоді розум найцінніший....
Багатство можеш ти не мати,
Та фізику повинен ти вивчати!
У «Брейн-рингу» грають дві команди. Команда «Левеня» і команда «Кенгуру». Привітаємо їх.
Оцінювати команди буде наше великодушне журі………
У кожної команди є капітан.
Правила
І. Конкурс «Розминка» (2 слайди)
ІІ. Конкурс «Дешифрувальник» (6 сл.)
ІІІ. Конкурс «Інтелект» ( 5сл.) – Ребуси
IV. Хвилинка відпочинку
V. Конкурс капітанів.
Математики і фізики – талановиті люди. Щоб бути математиком чи фізиком, потрібно мати здібності і в малюванні, аби гарно зображати многогранники, геометричні фігури, графіки, тіла обертання. Отже, конкурс має назву «Художник». Запрошую до змагання ккапітанів
Завдання: лівою рукою намалювати коло,
а правою – одночасно – трикутник
VI. Конкурс «Логіка» (5 сл.)
VII. Гра з вболівальниками
VIII. Підсумки.
Нагороди переможцям. Нагорода найактивнішому гравцю.