Фізико-математичний «Брейн-ринг»

Про матеріал
Обладнання: комп’ютер, інтерактивна дошка, проектор, ноотбук, картки, сигнальні кнопки для команд Тип уроку: узагальнення і систематизація знань. Форма проведення: змагання між двома командами.
Перегляд файлу

Фізико-математичний  «Брейн-ринг»

Мета:  вчити учнів швидко орієнтуватися в особистих знаннях, використову­вати їх на практиці, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, синтезувати, класифікувати, узагальнювати певні поняття і явища; прищепи­ти любов до певного предмета, бажання вчитися й підвищувати навчальний та загальний рівень знань; виховувати колективізм, відповідальне ставлення до доручення.

Обладнання: компютер, інтерактивна дошка, проектор, ноотбук, картки, сигнальні кнопки для команд

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

 

Форма проведення: змагання між двома командами.

Хід змагань

  1. Ведучий

    Добрий день усім!

Ми дуже раді привітати вас на нашому «Фізико-математичному брейн-рингі»

Сьогодні ми будемо свідками найцікавішої боротьби юних, веселих,  винахідливих математиків і фізиків

  1. Слова дітей
  1. Проникаючи в зоряні далі,

      В таємниці земної кори,

     Математика всіх закликає:

     Ти міркуй, фантазуй і твори!

 

  1. Відколи крутиться Земля,

      Відтоді розум найцінніший....

     Багатство можеш ти не мати,

     Та фізику повинен ти вивчати!

  1. Ведучий

 

У «Брейн-рингу» грають дві команди. Команда «Левеня»  і  команда «Кенгуру». Привітаємо їх.

Оцінювати команди буде наше великодушне журі………

У кожної команди є капітан.

Правила

  1. Командам дається завдання
  2. Оголошується час  «Пісочний годинник»  на відповідь надається 1 хвилина
  3. Після чого команди обговорюють питання, капітан тисне на кнопку  і визначає хто з команди відповідає. Хто з капітанів швидше натисне, та команда і відповідає.
  4. За правильну відповідь, команда отримує  1  бал,  якщо команда відповідає не правильно, право на відповідь отримує  друга команда.
  5. Якщо відповіді не правильні в обох командах, наступне  питання оцінюється  в  2 бали.
  6. Бажаємо командам успіху, а глядачів попросимо уважно слідкувати за ходом гри і після її завершення назвати кращого знавця, якому ми вручимо спеціальний приз!

І. Конкурс «Розминка»  (2 слайди)

ІІ. Конкурс «Дешифрувальник»  (6 сл.)

ІІІ. Конкурс  «Інтелект»  ( 5сл.) – Ребуси

IV. Хвилинка відпочинку

V. Конкурс капітанів. 

Математики  і  фізики – талановиті люди. Щоб бути математиком  чи фізиком,  потрібно мати здібності  і  в малюванні,  аби гарно зображати многогранники, геометричні фігури,  графіки,  тіла обертання. Отже,  конкурс має назву «Художник».  Запрошую  до змагання ккапітанів

    Завдання: лівою рукою намалювати коло,                  

                   а правою – одночасно – трикутник

VI. Конкурс «Логіка»  (5 сл.)

VII. Гра з вболівальниками

VIII. Підсумки. 

Нагороди переможцям. Нагорода найактивнішому гравцю.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 7 клас, Сценарії
Додано
22 січня 2020
Переглядів
529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку