Математичний КВЕСТ "Подорож по станціях країни Математика"

Про матеріал
Математичний квест «Подорож по станціях країни Математика» Вступне слово. Шановні учасники гри! Сьогодні Ви будете подорожувати по станціях. Для успішної подорожі та просування до мети Вам знадобляться знання з математики, спритність, кмітливість і згуртованість. Допомагати Вам будуть незалежні консультанти. Капітанам команд вручаються конверти із завданнями. Після виконання завдань, на кожній станції капітан отримує конверт із зазначенням наступної станції. Пропонується наступний набір станцій із завданнями на них: І станція: «Задачкіно» 1. Вправа. За певний час команда повинна розв’язати якомога більше завдань. Завдання: 1. Кут в один градус розглядають крізь збільшувальне скло, що дає чотириразове збільшення. Який величини здасться кут? 2. 2² = 4,5² = 25. Чому дорівнює кут в квадраті? 3. Алюмінієва каструля наповнена по вінця водою. Як відлити половину каструлі, не користуючись ніякий інший посудом? 4. Котра буде година, якщо решта доби вдвічі більша за попередню. 5. Найбільше десятизначне число, в якому всі цифри різні. 6. Які три числа, якщо їх скласти або перемножити дають один і той же результат? 7. Розставити 10 стільців вздовж стін так, щоб у кожної стіни стояло 3 стільця.
Перегляд файлу

 

  Маршрутний лист:

Команда ________________ Капітан _________________

Назва станції

Кабінет

Бали

Примітка

Підпис

1

Задачкіно

 

 

 

 

2

Архитектурна

 

 

 

 

3

Рибальська

 

 

 

 

4

Шпаргалка

 

 

 

 

5

Окомірна

 

 

 

 

6

Творча

 

 

 

 

7

Допомоги

 

 

 

 

8

Мовознавець

 

 

 

 

9

Кмітливість

 

 

 

 

 

  Маршрутний лист:

Команда ________________ Капітан _________________

Назва станції

Кабінет

Бали

Примітка

Підпис

1

Задачкіно

 

 

 

 

2

Архитектурна

 

 

 

 

3

Рибальська

 

 

 

 

4

Шпаргалка

 

 

 

 

5

Окомірна

 

 

 

 

6

Творча

 

 

 

 

7

Допомоги

 

 

 

 

8

Мовознавець

 

 

 

 

9

Кмітливість

 

 

 

 

 

 

 

 

Математичний квест

«Подорож по станціях країни Математика»

 Вступне слово.

Шановні учасники гри! Сьогодні Ви будете подорожувати по станціях. Для успішної подорожі та просування до мети Вам знадобляться знання з математики, спритність, кмітливість і згуртованість. Допомагати Вам будуть незалежні консультанти.

Капітанам команд вручаються конверти із завданнями. Після виконання завдань, на кожній станції капітан отримує конверт із зазначенням наступної станції.

  Пропонується наступний набір станцій із завданнями на них:

І станція: «Задачкіно»

  1. Вправа. За певний час команда повинна розв’язати якомога більше завдань.

Завдання:

  1.     Кут в один градус розглядають крізь збільшувальне скло, що дає чотириразове збільшення. Який величини здасться кут?
  2.     2² = 4,5² = 25. Чому дорівнює кут в квадраті?
  3.     Алюмінієва каструля наповнена по вінця водою. Як відлити половину каструлі, не користуючись ніякий інший посудом?
  4.     Котра буде година, якщо решта доби вдвічі більша за попередню.
  5.     Найбільше десятизначне число, в якому всі цифри різні.
  6.     Які три числа, якщо їх скласти або перемножити дають один і той же результат?
  7.     Розставити 10 стільців вздовж стін так, щоб у кожної стіни стояло 3 стільця.
  8.     Число 666 збільшили в 1,5 рази, не роблячи з ним ніяких дій.
  9.     Як за допомогою однієї палички утворити трикутник?
  10. Трійка коней пробігла 15 км. Скільки пробіг кожен кінь?
  1. Вправа «Друдли»

Друдли — дивне, таємниче і незвичайне слово. Що це? Іноді думають, що це якась чудернацька тваринка, або загадкова рослинка, або, можливо, комашка чи предмет, або...

Виявляється, друдли — це схематичні малюнки, про які важко точно сказати, що саме зображено на них. Придумав їх письменник Роджер Прайс. 

                                             

1.

Уважно розгляньте малюнок. Що ви бачите на ньому? 

http://2.bp.blogspot.com/-Ct--xNK3yvI/UokabeMElWI/AAAAAAAABRs/aZD-5CtyfJY/s1600/Droodle_02.jpgДобре, якщо опис несподіваний, цікавий, зрозумілий, дотепний і, звісно, схожий на зображення.

 

 

 

 

 

Можливі відповіді

  • Людина в костюмі з краваткою-метеликом, яку прищемив ліфт
  • Метелик, який сів відпочити на мотузку для білизни .
  • два гучномовці на стовпі
  • дзьобики пташок, які схопили одного черв’ячка
  • трикутник, який цілує власне відображення у дзеркалі.

 Хтось ще згадає про пісочний годинник, флюгер, бантик, цукерку тощо.

 

2. Уважно розгляньте малюнок. Що ви бачите на ньому? 

http://yuriy-o.com.ua/wp-content/uploads/2012/03/drudle26.jpgДобре, якщо опис несподіваний, цікавий, зрозумілий, дотепний і, звісно, схожий на зображення

                                        Можливі відповіді

  • п’ятачок ;
  •  розетка ;
  •  піднос з чашками, тарілками;
  •  два солдата в човні;
  •   середня частина касети від магнітофона;

 

Хтось ще згадає про космічний корабель вид ззаду;

цистерну з двома отворами ;

вилку від електроприладу.

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ станція: «Архітектурна»

  1.                   Конкурс «Анограми»

ПРАВИЛА

Перестав букви в словах і отримай математичні терміни

 (За виконане завдання 15 балів)

Мапря

(Пряма)

Чотка

(Точка)

Дарох

(Хорда)

Ретамід

(Діаметр)

Лочис

(Число)

Рисекбіста

(Бісектриса)

Неділе

(Ділене)

Локо

(Коло)

Нокдадо

(Доданок)

Темамаакти

(Математика)

 

2. Гра джанга.

Завдання: витягувати по черзі цеглинки з башти, доки вона не впаде. Кількість цеглинок кількість балів. 1 спроба пробна і 2 враховуються.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ станція: «Рибальська»

Команді пропонується зловити «Рибку-завдання» і як можна швидше вирішити її.

Обладнання: магнітна вудка, магнітні рибки.

 Завдання:

1. Які числа називаються простими?

2. Як називаються прямі, що не перетинаються?

3. Кут менший 90?…

4. Як називається чотирикутник, в якого всі сторони паралельні?

5. Число при додаванні до якого сума не змінюється?

6. Як називається частина прямої, що має початок і немає кінця?

7. Як називається відрізок, що сполучає вершину трикутника з серединою протилежної

його сторони?

8. Як називається кут, що дорівнює 90??

9. Як називається трикутник, який має кут 90??

10. Які числа називаються „складеними”?

11. Як називається кут більший за 90??

12. Як називається чотирикутник, в якого тільки дві сторони паралельні?

13. Число при множенні на яке добуток не змінюється?

14. Як називаються прямі, що перетинаються під прямим кутом?

15. Як називається частина прямої, яка складається з усіх точок площини і знаходиться між

двома іншими?

16. Як називається перпендикуляр, проведений з вершини трикутника до  протилежної його

сторони?

17. Як називається кут, що дорівнює 180??

18. Як називається трикутник, в якого дві сторони рівні?

19.  Зустрів старий вовк осла і питає: «Скільки тобі років?»

А тобі скільки?

Мені 15.

Тоді я в 3 рази старше тебе та ще на одну третину.

Скільки років ослу?

20. Мисливський собака злякав зайця, який сидів під кущем в 150 м від неї. Через скільки хвилин собака наздожене зайця, якщо він за 6 хвилин пробігає 3,6 км, а заєць 3 км?

21.  Граничний вік життя собаки 15 років, що становить ¾ граничного віку свині. Скільки років може прожити свиня?

22.   Донька на 4 роки молодша від сина і в 4 рази молодша від мами, а син у 4 рази молодший від батька. Скільки років кожному, якщо їм усім разом 100 років?                                 

23.  Хвіст риби важить 4 кг, голова важить стільки, скільки хвіст і половина тулуба, а тулуб стільки, скільки голова і хвіст. Скільки важить вся риба?

24. У двох рибалок запитали: «Скільки риби в ваших кошиках?»

    «У моєму кошику половина числа того, що в кошику у нього, та ще 10», - відповів перший.

    «А у мене в кошику стільки, скільки у нього, та ще 20», - відповів другий.

     Скільки ж риби в кошиках?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV станція: «Шпаргалка»

  1.                   Конкурс «Підказки»

Вам читають підказку. Відгадана відповідь за 1 підказку 3 бали, за 2 підказку 2 бали, за 3 підказку 1 бал.

Вправа 1.

І.  1) Звичайно буває в центрі населеного пункту

     2) Вимірюється в квадратних одиницях

     3) У прямокутнику – добуток довжини на ширину.           ( Площа)

Вправа 2.

   1) Їх формулюють математики.

     2) Є про трикутник , є про кути.

     3) Їх треба доводити.                                                              ( Теореми)

                Вправа 3

 1) На них вчаться.

    2) Відмінники їх роблять рідко.

    3) За це знижують оцінки.                                                       ( Помилки)

Вправа 4

1)Запам’ятати їх усі неможливо.

     2) За ними обчислюють.

     3)  Їх багато у довідниках.                                                      ( Формули)

Вправа 5

1.Вони такі незамітні, але дуже потрібні, важливі, в геометрії без них неможливо.

2. Вони зустрічаються не тільки в геометрії, Але і у всіх книжках.

3. Іноді, коли учень не вивчив урок і погано відповідає, вчитель ставить її в журнал і каже:

 (Точка)

Вправа 6

1. Вони бувають великі і маленькі, різного об’єму і  однакової  форми,  вони оточують нас

всюди.

2. Вони… як сік Джафа , як пачка печива, морозиво таке також буває.

3.  Майже  всі  приміщення  мають  таку  форму.  І  зараз  ми  знаходимося  всередині  такого

приміщення.

(Паралелепіпед)

  1.                   КОНКУРС –  „МАТЕМАТИЧНИЙ АЛФАВІТ”.

А зараз Вам потрібно створити шпору для кожної букви  алфавіту.   Підібравши математичний термін. Наприклад: А 

алгоритм, Б – бісектриса.

 

 

 

 

 

V станція: «Окомірна»

На цій станції перевіряється окомір. Учасники відповідають на питання, що задаються незалежними консультантами.

  1. Розминка з сірниками.

Устаткування: сірники (складене завдання).

Дано 5 сірників. Як додати ще 5, щоб вийшло три?

       Відповідь:

 

Зробіть так, щоб рівність стала правильною (можна доторкнутися тільки до одного сірника).

V = V I I + I I

Відповідь: V = V I I - I I

  1. Дати наближену відповідь.

Завдання

Точне значення

Значення, яке зараховується як правильне

  1. Який діаметр 1 гривневої монети?

25 мм

20-30 мм

  1. Висота чотириповерхового будинку?

16 м

12-20 м

  1. Довжина звичайного олівця?

178 мм

15-20 см

  1. Середня швидкість пішохода?

5 км/год

4-6 км/год

  1. Середня швидкість лижника?

20 км/год

15-25 км/ год

  1. Середня швидкість потяга?

60 км/год

40-100 км/год

  1. Скільки важить учнівський зошит?

35 г

20-50 г

  1. Скільки важить цегла?

4 кг

2-5 кг

  1. Скільки важить футбольний м’яч?

400 г

200-600 г

  1. Скільки важить слон?

5 т

2-7 т

  1. Скільки важить велика породиста свиня?

200 кг

100-300 кг

  1. Скільки важить паровоз?

150-200 т

100-250 т

  1. Скільки літрів молока можна надоїти від однієї корови за 1 раз?

10-15 л

8-20 л

  1. Скільки ударів за хвилину робить пульс дорослої людини?

70-80

50-100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ станція: «Творча»

  1. ЗАВДАННЯ – ЖАРТ.

Будьте уважні!

На фото твоє уважно дивлюся, про вік твій одразу я дізнаюся За правильну відповідь — 5

балів.

Скільки років цій симпатичній жінці та скільки родичів у пітуха ?

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок із цифр"  Пов’язане зображення  Результат пошуку зображень за запитом "малюнок із цифр"

  1. Гра «Скарби Дракона»

В цю гру грають до 8 учасників. Рахується за тим хто набирає найбільшу кількість карток «Doobl image». (

 

 

 

 

 

 

VII. Станція «Допомоги»

   Перш за все давайте дізнаємося,якщо ви допомагаєте чи  завжди говорите правду                           

  1. Гра «Так-ні»
  2. Доба коротша взимку ,ніж  влітку.(Ні).
  3. Якщо одне яйце вариться 10 хв. , то  5 яєць варитимуться теж 10 хвилин.(Так).
  4. Число «Пі» ще називають числом Архімеда.(Так).
  5. Якщо півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг,то він буде важити, стоячи на двох ногах 10 кг. (Ні).
  6. Дід, бабка, онучка, собачка Жучка, кішка, мишка тягли-тягли і витягли ріпку. 12 очей побачило ріпку.(Так).
  7. Натщесерце можна з’їсти двоє  яєць.(Ні).

2.Гра «Допоможи королю»

  1.              Допоможи  королю знайти найкоротший шлях  в протилежний кут шахматної дошки. Він може рухатися по горизонталі, вертикалі і діагоналі(навскіс), але наступати тільки на клітинки з тими числами, сума цифр яких дорівнює п’ять, вісім або тринадцять. (Шлях намалюйте ручкою)

 

40

58

67

76

85

94

39

44

14

41

23

32

83

68

57

76

35

44

53

45

36

50

86

32

25

32

52

16

49

20

22

58

23

77

88

53

46

30

41

55

41

99

67

33

65

40

94

11

28

14

48

54

62

60

18

17

король

42

85

76

51

23

44

82

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Король потрапив у полон. Через підкупленого  охоронця друзі повідомили йому, що в північ двері його темниці будуть відчинені, і він зможе пройти через інші не зачинені двері, на яких крейдою написані числа, що діляться  на 3 або в написання яких входить цифра 3. Знайдіть цей шлях. (Шлях намалюйте ручкою)

 

1

2

4

5

6

7

8

10

11

11

12

13

15

16

18

21

24

25

26

27

28

30

31

32

40

3

6

7

9

12

14

16

17

18

19

20

21

22

23

25

король

27

30

31

40

1

3

6

7

8

10

11

12

14

16

18

19

21

23

24

25

27

28

12

30

31

32

1

3

6

9

10

29

14

16

17

18

19

20

22

23

 

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII. Станція «Мовознавець»

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/37/PiCM200.svg/108px-PiCM200.svg.pngВправа «Спільний початок»                                                                                                                    

Записати закінчення слів,початком яких   є

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/37/PiCM200.svg/108px-PiCM200.svg.png                                                                                          

 

 

 

 

C:\Users\Чухан\Pictures\img047.jpgСкласти не менше 5 слів.

C:\Users\Чухан\Pictures\img047.jpgВправа «Кросворд»

 

 

                               

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІ. Стація «Кмітливість»

                                                       Вправа «Запиши число»

Завдання    Із написаних  на аркушах паперу прислів’їв  та приказок вибрати потрібні і розташувати їх в такому порядку,щоб згадувані у них числа утворили число «Пі».

1. Бог…  любить.                                               1.Набрався …копи лиха.

2. Муха … весь борщ зіпсує.                            2.Цибуля від…недуг лікує.                                                           3.… воріт без чобіт.                                           3.У книги -…очей.

4.… пори року – як  сусіди-недруги.               4.У ведмедя …пісень,і всі про мед.     5.Такий родич,як…вода на киселі.                  5.…дуб ще не ліс.

(За правильно виконане завдання команда отримує фішку.)

 Вправа «Ребуси»

Завдання розгадати, якомога більше ребусів.

 

 

 

 

docx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
1680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку