"Фольклор. Народна казка"

Про матеріал
Контрольна робота для 5 класу з теми "Фольклор. Народні казки" складається із 4-х рівнів. Містить тести з вибором однієї відповіді, завдання на встановлення відповідності, вибору а також завдання творчого рівня.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми « Малі жанри фольклору та народні казки» 5 клас

 

І варіант

І-ІІ рівні (6 балів)

1.Короткий влучний вислів що має повчальний зміст-це:

а)прислів'я           б)приказка                    в)загадка           

2.Вкажіть, що це - прислів'я чи приказки:

а) Орла по крилах упізнають,а людину-по вчинках;

б)Коли гніваєшся на когось,залишай місце для примирення,

в)Краще погоріти,ніж на чужині жити.-

3.Казка «Фарбований шакал» належить:

а)арабському;  б)індійському;    в)німецькому народові?

4.Герой казки «Момотаро,або Хлопчик-персик» потрапив на:

а)Острів Чудовиськ;

б)Острів Дикунів,

в)Острів Піратів?  

5.Синдбад зустрівся на острові з :

а)людожерами;

б)тиграми;

в)мавпами?

 6.Колір фарби, в яку «пофарбувався» шакал:

а) жовтий;           б)синій;          в)зелений?

7.Фарбованого шакала звали:

а) Чінгачгук;      б)Чебурашка;      в)Чандарава?

8.Яка чарівна річ допомогла Іссумбосі «вирости»:

А) маленький чарівний меч;      б)маленький чарівний молоток;      в)поцілунок дочки вельможі?

9.У чому заключалася чудодійна сила малюнків, намальованих чарівним пензликом? Вони:

А) швидко розпродувалися;     б) «оживали»;       в)зникали?

10. Упізнайте казкових персонажів за поданими уривками з текстів.

 Він був задоволений і зажадав ще й кораблі на морі мати. За мить на воді гойдався великий корабель

11.Який прийом застосовано в реченні: «…пасербиця була вродлива й роботяща, а … рідна дочка – погана й ледача»?

12. Хто з перелічених авторів був дослідником фольклору? 

А) О. Уайльд;  Б) О. Пушкін;    В) брати Грімм.

 

ІІІ рівень .(3 бали)

1.Випишіть лише  ті слова,які характеризують пані Метелицю:

потворна, стара, добра, привітна,  красива, зла, справедлива, ввічлива, жорстока  -1 б.

 

2.Установіть відповідність між казковим персонажем та його «нагородою»

1.Синдбад                                                                                           А)  вітер і буря

2.Ледащиця                                                                                        Б)  візок  скарбів

3.Імператор(казка  про Маляна)                                                       В)казан  смоли

4.Іссумбосі                                                                                           Г)  золотий  дощ

5.Малян                                                                                               Д) дочка вельможі

6.Пасербиця                                                                                       Е) пензлик

                                                                                                                        Ж) крам і  гроші


ІУрівень.

Творча робота( 3 бали)

 Якби вам випала нагода скористатися чарівними предметами( паличка,жива вода,каблучка),з якою метою ви їх використали б?( 6 речень)

 

Контрольна робота з теми «Малі жанри фольклору та народні казки»

Варіант ІІ

І –ІІ рівні. (6 балів)

 

1.Фольклор-це:а)народні перекази,в яких утілена мудрість народу;б)наука про усну народну творчість;в)уявлення про природу та зв'язки з нею?

2.Вкажіть,що це: прислів'я чи приказки:а)Суди себе тою ж мірою,що й інших,прощай їх,як самого себе прощаєш;б)Дорог тисячі-правда одна;в)Посієш вітер,пожнеш бурю.-3 б.

3.Створінням самого бога Брахмана називав себе: а)шакал Чандарава,б)Синдбад-мореплавець,в)зла удовина донька?

4.Казка «Момотаро, або Хлопчик-персик» була написана:

а)японською; б)німецькою; в)арабською мовою?

5.Синбад потрапив на острів,на якому жили: а)мавпи; )людожери;  в)тигри?-

4.Приховуючи чарівну силу пензлика, Малян:

А) перестав малювати; б)продав пензлик;     в)став недомалювати картини?

6.Хто заволодів кораблем купців та мандрівників:

А)розбійники;   б) мавпи;  в) людожер?

7.До якого виду казок можна віднести казку „Пані Метелиця” ?

а) про тварин ;  б) чарівні або фантастичні ;   в) побутові .

8. Якою є казка «Фарбований шакал»?

 А) соціально-побутовою; Б) чарівною;   В) про тварин.

9. Яка ідея висвітлена в казці «Пензлик Маляна»?

А) негативні людські якості в образі тварин;  Б) любов до праці, сміливість, кмітли­вість, уміння перемагати обставини;  В) уславлення митця і мистецтва.

10. Упізнайте персонажа казки за описом: «Вона взяла її за руку і провела до вели­кої брами. Брама відчинилася, і тільки-но дівчина ступила за поріг, линув золотий дощ»:

А) пані Метелиця;   Б )пасербиця;    В) рідна дочка.

11. Який чарівний предмет є в казці «Іссумбосі, або Хлопчик -  Мізинчик»?

А) чарівний пензлик; Б) маленький молоточок; В) чарівний починок

12. Шахерезада – це героїня казки… А) «Пензлик Маляна»; Б) «Синдбад – мореплавець»; В) «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик»

 

ІІІ рівень.( 3 бали)

 

1.Випишіть лише ті слова, які характеризують Синбада-мореплавця: злий,мужній,потворний,милосердний,винахідливий,боягуз,красивий,сміливий.-1 б.

2.  Установіть відповідність між персонажем і представником флори і фауни, які згадуються в народних казках


Персонаж

1.  Малян                                                

2. Пасербиця

3. Момотаро

4. Імператор

 

Тварини і рослини

А) яблуня

Б) журавель

В) сакура

Г) фазан

Д) удав


                                                              

ІУ рівень

Творча робота  (3 бали)

Якби вам випала нагода скористатися чарівними предметами(паличка,жива вода,каблучка),з якою метою ви їх використали б?( 6 речень)

 

 

docx
Додав(-ла)
Большак Юлія
Додано
8 жовтня 2020
Переглядів
1836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку