Документ містить додаток до презентації "Phonetic Tales". За допомогою казки дитина швидше опановує нові знання. Використовуючи "Phonetic Tales", учні швидко та легко вивчать правила читання.
ee - [i:]
Слоненя має два вушка, які нагадують дві букви ee. Коли слон піднімає хобот догори та купається, оббризкуючи себе водою, то хобот нагадує звук [i:]. Отже буквосполучення ee треба читати як звук [i:].
Хобот дозволяє тварині дихати, їсти, пити та слідкувати за чистотою тіла. Навіть купаються та захищаються слони за допомогою хоботів. А вітаються слони, переплітаючись хоботами.
sh - [ʃ]
sh - [ʃ]
Зустрілись дві букви: буква s, яка сьогодні перетворилась на кішку та буква h, яка перетворилась на собаку. Але ж деякі кішки не люблять собак. Тому кішка почала шипіти на собаку утворюючи звук [ʃ]. Отже буквосполучення sh треба читати як звук [ʃ].
Коли кішки шиплять, вони притискують вуха, скалять свої ікла і мружаться, приймаючи вигляд змії, тим самим викликаючи страх у більшості тварин.
ck - [k]
На підвіконні лежав смачний бублик, який за формою нагадував букву c та стояв кактус, який за формою нагадував букву k. Прилетіла пташка та з’їла бублик і на підвіконні залишився стояти лише кактус. Отже буквосполучення ck треба читати як звук [k].
Дзьоби у птахів бувають зовсім різної форми. Дзьобами птахи утримують, розривають, подрібнюють та заковтують їжу. Також чистять пір’я та захищаються. А ще багато птахів за допомогою дзьоба щебечуть, скрекочуть, стукають, вибивають дроб.
kn – [n]
kn – [n]
Біля відчиненого вікна стояв кактус, який за формою нагадував букву k. Стояв він на стільці, який за формою нагадував букву n. Через деякий час трапилася страшна буря та через сильний вітер кактус впав зі стільця. А стілець так і залишився стояти біля підвіконня. Отже буквосполучення kn треба читати як звук [n].
Сильні вітри — стихійне лихо, яке може статися в будь-яку пору року, але найчастіше — у серпні і вересні. Синоптики відносять їх до надзвичайних подій із помірною швидкістю поширення, тому найчастіше вдається оголосити штормове попередження.
wr - [r]
wr - [r]
Зустрілись дві букви: буква w, яка сьогодні перетворилась на кішку та буква r, яка перетворилась на собаку. Але ж деякі собаки не люблять кішок. Тому собака почала ричати на кішку утворюючи звук [r]. Отже буквосполучення wr треба читати як звук [r].
Але деякі собаки та кішки все ж таки знаходять спільну мову та становляться справжніми друзями.
qu - [kw]
qu - kw]
На болоті стояла чапля, її вигляд нагадує букву q та почала розпускатися квітка лотос, яка нагадує букву u. Неподалеку квакали жаби, їх квакання звучало так [kw] (звук квакання жаб). Отже буквосполучення qu треба читати як звук [kw].
Росте лотос зазвичай в каламутній, майже стоячій воді або на болотах. Щовечора лотос закриває свою квітку і ховається під воду, а вранці з'являється знову. Але незважаючи на брудну домівку, квітка його завжди залишається сухою, випромінює чистоту і свіжість.
oo - [ʊ]
oo - [ʊ]
Була тиха ніч. Сова як звичайно не спала. ЇЇ очі яскраво горіли та нагадували букви oo. Але як настав ранок, то сова полетіла додому та заснула. ЇЇ тулуб нагадував звук [ʊ]. Отже буквосполучення oo треба читати як звук [ʊ].
Сова спить вдень, але не тому що боїться сонця, а тому що всю ніч провела в полюванні, бо вночі їй немає рівних серед усіх нічних мисливців. У сов розкішний нічний зір завдяки величезним очам, які займають майже весь об’єм її великої голови.