Українці не здаються! Ви ще надто маленькі, щоб допомогти нашим солдатам у війні чи надати допомогу біженцям та мирному населенню сходу, тому сьогодні ми здійснимо незвичайну подорож. Ми повеземо гуманітарну допомогу на схід країни.
Нам слід завантажити поїзд "провізією" на декількох станціях, щоб це зробити, слід якнайкраще виконувати завдання, збирати продукти, їжу, напої. Наприкінці уроку ваша "провізія" перетвориться на бали, також ви зможете заповнити вагони гуманітарною допомогою, тобто тими продуктами, які ви зберете за урок. За кожне правильно виконане завдання я вручатиму необхідні продукти.
Дата_26__/__03__/_2015_ Клас_____3______
Тема: Життя суспільства
Підтема: Їжа, повсякденні справи
Мета уроку: Закріпити вивчени й матеріал, сприяти різнобічному розвитку особистості. Розвивати навички говоріння, читання, письма та аудіювання. Вчити робити свідомий вибір. Виховувати відповідальних громадян та патріотів, здатних до розумного ризику.
Обладнання: аудіозаписи,презентація до уроку,роздатковий матеріал, поїзд, фото овочів,фруктів, напоїв, продуктів
Тип уроку: урок - подорож
T: Good morning. I'm glad to see you
Ps: Good morning. We are glad to see you, too.
Ps: Good morning. We are glad to see you, too.
T: Smile to each other
T: Smile to each other. Sit down. I wish you a good lesson.
Ps: Thank you.
T: Are you ready for the lesson?
Ps: We are ready.
T: Let’s start with a phonetic task. Listen and repeat.
[ i: ] – please, pease, tea, meat, cheese, cream
[ ۸ ] – lunch, some, onion, supper, butter
[ ǽ ] – carrot, rabbit, apple, fat, jam
T: What sound is it? Read the words.
Висновок:
We revised reading the words from topic “ Food ”.
Never say die. – Ніколи не здавайся. Якщо перекласти це прислів'я дослівно, то вийде: Ніколи не кажи вмираю, але суть – ніколи не здавайся. Чи підходить це прислів'я для українського народу, враховуючи події минулого і цього року?
Українці не здаються! Ви ще надто маленькі, щоб допомогти нашим солдатам у війні чи надати допомогу біженцям та мирному населенню сходу, тому сьогодні ми здійснимо незвичайну подорож. Ми повеземо гуманітарну допомогу на схід країни.
Нам слід завантажити поїзд провізією на декількох станціях, щоб це зробити, слід якнайкраще виконувати завдання, збирати продукти, їжу, напої. Наприкінці уроку ваша провізія перетвориться на бали, також ви зможете заповнити вагони гуманітарною допомогою, тобто тими продуктами, які ви зберете за урок. За кожне правильно виконане завдання я вручатиму необхідні продукти.
The theme of our lesson is “Food. Enjoy your meal ”. We’ are going to speak about the right food to eat.You’ll remember the words from the topic “Food,” practice them in texts, games and exercises.
( діти називають овочі та фрукти )
T: Look at the рictures. I think you know them. These are fruits and vegetables. Can you name all the fruits/ vegetables.?
Well, some food is healthy – that is good for our soldiers, but some food is not! The Americans call food that is not healthy “ junk food ” – сміттєва їжа. What food is healthy? Apples are healthy. What other food is healthy?
Ps: Fruits/vegetables, milk, juice, cereal….
T: What food isn’t healthy?
Ps: Sandwiches, Cola, pizza, hot dogs.
Висновок: So, we take only healthy food for our soldiers.
Look at the screen. It’s game. You can find other healthy food. Listen to the word and translate it into Ukrainian.
We continue speaking about food.
Can you make a salad?
Ps : Yes, we can.
T: What fruits/ vegetables do you need for your salad?
Let’s listen to the text “ Making Salads ”.
Read and choose the true sentences.
Висновок : You are good pupils. People in the nouth can make salads.
Do you usually have breakfast in the morning?
Is your breakfast big or small?
What do you like for breakfast?
Open your books at page 85. Look at the text of exercise 4. Read and translate it.
It’s game. Clap your hands when you will listen to the word from the text.
T: Make up your own menu for breakfast. Choose and say
І like big/small breakfast.
I usually have eggs/some fruits/a sandwich/some soup.
I usually drink a cup of milk/tea/coffee/
T: Now we know what you like for breakfast.
Everyone has favourite food. People in the east, too. You made a project “ My Favourite Food ”. Say what you like eating and drinking.
What new information about food have you learned? Name one product which is
2. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
2.1. Завдання для всього класу
2.2. Індивідуальне завдання.
3. Оцінювання
4. Хвилина мовчання
Додаткові завдання
T: Are you ready to answer my questions?
Ps: We are ready