Урок "Тема: Життя суспільства Підтема: Їжа, повсякденні справи"

Про матеріал

Українці не здаються! Ви ще надто маленькі, щоб допомогти нашим солдатам у війні чи надати допомогу біженцям та мирному населенню сходу, тому сьогодні ми здійснимо незвичайну подорож. Ми повеземо гуманітарну допомогу на схід країни.

Нам слід завантажити поїзд "провізією" на декількох станціях, щоб це зробити, слід якнайкраще виконувати завдання, збирати продукти, їжу, напої. Наприкінці уроку ваша "провізія" перетвориться на бали, також ви зможете заповнити вагони гуманітарною допомогою, тобто тими продуктами, які ви зберете за урок. За кожне правильно виконане завдання я вручатиму необхідні продукти.

Перегляд файлу

Дата_26__/__03__/_2015_                                                                                                       Клас_____3______

    Тема:  Життя суспільства

    Підтема:  Їжа, повсякденні справи

Мета уроку: Закріпити  вивчени й матеріал, сприяти різнобічному розвитку особистості. Розвивати навички говоріння, читання, письма та аудіювання. Вчити робити свідомий вибір. Виховувати відповідальних громадян та патріотів, здатних до розумного  ризику.

Обладнання: аудіозаписи,презентація до уроку,роздатковий матеріал, поїзд, фото овочів,фруктів, напоїв, продуктів

Тип уроку:  урок - подорож

  •                 1. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення
    1.                    Привітання.

           T: Good morning. I'm glad to see you

Ps: Good morning. We are glad to see you, too.

Ps: Good morning. We are glad to see you, too.

T: Smile to each other

 

  1.                    Енерджайзер

           T: Smile to each other. Sit down. I wish you a good lesson.

Ps: Thank you.

 

  1.                    Перевірка готовності учнів до уроку.

T: Are you ready for the lesson?

Ps: We are ready.

 

  1.                    Фонетична вправа

T: Let’s start with  a  phonetic   task. Listen and repeat.

[ i: ] – please, pease, tea, meat, cheese, cream

[ ۸ ] – lunch, some, onion, supper, butter

[ ǽ ] –  carrot, rabbit, apple, fat, jam

T: What sound is it? Read the words.

Висновок:

We revised reading the words from topic “ Food ”.

  1.      Прислів'я

Never say die. – Ніколи не здавайся. Якщо перекласти це прислів'я дослівно, то вийде: Ніколи не кажи вмираю, але суть – ніколи не здавайся. Чи підходить це прислів'я для українського народу, враховуючи події минулого і цього року?

 

  1.                    Повідомлення теми та мети уроку

Українці не здаються! Ви ще надто маленькі, щоб допомогти нашим солдатам у війні чи надати допомогу біженцям та мирному населенню сходу, тому сьогодні ми здійснимо незвичайну подорож. Ми повеземо гуманітарну допомогу на схід країни.

Нам слід завантажити поїзд провізією на декількох станціях, щоб це зробити, слід якнайкраще виконувати завдання, збирати продукти, їжу, напої. Наприкінці уроку ваша провізія перетвориться на бали, також ви зможете заповнити вагони гуманітарною допомогою, тобто тими продуктами, які ви зберете за урок.  За кожне правильно виконане завдання я вручатиму необхідні продукти.

The theme of our lesson isFood. Enjoy your meal ”. We’ are going to speak about the right food to eat.You’ll remember the words from the topic “Food,” practice them in texts, games and exercises.

  •                 2. Основна частина
  1. Подання лексичного матеріалу

 

  1. Робота над слайдом «фрукти та овочі »

( діти називають овочі та фрукти )

T: Look at the рictures. I think you know them. These are fruits and vegetables. Can you name all the fruits/ vegetables.?

  1.  Усна бесіда

Well, some food is healthy – that is good for our soldiers, but some food is not! The Americans call food that is not healthy “  junk food ” – сміттєва їжа.  What food is healthy? Apples are healthy. What other food is healthy?

Ps: Fruits/vegetables, milk, juice, cereal….

T: What food isn’t  healthy?

Ps: Sandwiches, Cola, pizza, hot dogs.

Висновок: So, we take only healthy food for our soldiers.

  1.  Гра «  Хто швидше…»

Look at the screen. It’s game. You can find other healthy food. Listen to the word and translate it into Ukrainian.

  1. Аудіювання

We continue speaking about  food.

  1. Етап підготовки

Can you make a salad?  

Ps : Yes, we can.

T: What fruits/ vegetables do you need for your salad?

  1. Аудіювання

Let’s listen to the text “ Making Salads ”.

  1. Етап перевірки розуміння

Read and choose the true sentences.

Висновок : You are good pupils. People in the nouth can make salads.

  1. Відпрацювання граматичного матеріалу. Робота в зошиті.
    1. a/an, some
  2. Подання тексту для читання
    1. Етап підготовки

Do you usually have breakfast in the morning?

Is your breakfast big or small?

What do you like for breakfast?

  1. Читання

Open your books at page 85. Look at the text of exercise 4. Read and translate it.

  1. Етап перевірки розуміння. Гра « Злови слово »

It’s game. Clap your hands when  you will  listen to the word from the text.

  1. Складання тексту на основі прочитаного

T: Make up your own menu for breakfast. Choose and say

І like big/small breakfast.

I usually have eggs/some fruits/a sandwich/some soup.

I usually drink a cup of milk/tea/coffee/

T: Now we know what you like for breakfast.

  1. Проектна робота

Everyone has favourite food. People in the east, too. You made a project “ My Favourite Food ”. Say what you like eating and drinking.

  •                 3. Заключна частина
  1. Підбиття підсумків уроку

What new information about food have you learned? Name one product which is

  • -  sweet
  • - delicious
  • - good for health
  • - bad for health
  • - is good for vegetarians
  • - you like for breakfast.
  •  

  2.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

2.1. Завдання для всього класу

 2.2. Індивідуальне завдання.

      3. Оцінювання

      4. Хвилина мовчання

 

                                         Додаткові завдання

  1.      Мовна розминка

T: Are you ready to answer my questions?

Ps: We are ready

  • What do you usually have for lunch?
  • What do you like to drink?
  • What do you always have for supper?
  • What fruit do you like?
  1. Порівняти себе з іншими учнями; 2 учнів; 2 кімнати
  2. Відтворити порядок слів
  3. Переклад фонетичних вправ

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку