Мета уроку: Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Продовжити роботу над вдосконаленням читання та аудіювання. Продовжити формувати навички говоріння. Повторити лексику уроку за допомогою вірша. Закріпити вживання структур What a nice… Навчити вживати конструкцію have got. Продовжити розвивати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу. Виховувати дбайливе ставлення до речей.
Дата___/____/__ Клас______2_____
Тема:У мене є два ока
Підтема: У мене є нова іграшка
Мета уроку: Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Продовжити роботу над вдосконаленням читання та аудіювання. Продовжити формувати навички говоріння. Повторити лексику уроку за допомогою вірша. Закріпити вживання структур What a nice… Навчити вживати конструкцію have got. Продовжити розвивати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу. Виховувати дбайливе ставлення до речей.
Обладнання: Підручник, запис музики та читання слів диктором, іграшки, малюнки-картинки, роздатковий матеріал
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Хід уроку
Сьогодні до нас знову завітав Mr. Tongue. Покажіть мені вашого. ..
Ball, small, tall
Clarence the clown can’t climb the cliffs. Repeat after me.
Гра з м'ячем – Can you swim – I can swim…..
Look at these toys.
Показати іграшки. Прочитати з дошки їхні назви.
Назвати слово – іграшку, наступний повторює слово,додає своє
Руханка
I can….
З коробки витягую різні предмети й коментую: I have got a pen….
Здійснюю контроль розуміння за допомогою питань – Про що я вам розповіла? – Повний переклад звучить « Я маю…», але частіше ми кажемо « У мене є…»
3. Заключна частина
Чи сподобався урок? Які завдання сподобалися найбільше? Які складні? Давайте повторимо слова, вивчені на уроці. I have got…
2. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
РЗ сторінка
1