Урок "Тема:У мене є два ока. Підтема: У мене є нова іграшка."

Про матеріал

Мета уроку: Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Продовжити роботу над вдосконаленням читання та аудіювання. Продовжити формувати навички говоріння. Повторити лексику уроку за допомогою вірша. Закріпити вживання структур What a nice… Навчити вживати конструкцію have got. Продовжити розвивати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу. Виховувати дбайливе ставлення до речей.

Перегляд файлу

Дата___/____/__                                                                                                                 Клас______2_____

    Тема:У мене є два ока

    Підтема: У мене є нова іграшка

Мета уроку: Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Продовжити роботу над вдосконаленням читання та аудіювання. Продовжити формувати навички говоріння. Повторити лексику уроку за допомогою вірша. Закріпити вживання структур What a niceНавчити вживати конструкцію have got. Продовжити розвивати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу. Виховувати дбайливе ставлення до речей.

Обладнання: Підручник, запис музики та читання слів диктором, іграшки, малюнки-картинки, роздатковий матеріал

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

                            Хід уроку

  •                 1. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення
    1. Привітання.
    2. Перевірка готовності учнів до уроку.
    3. Фонетична вправа ( читання і та а у відкритому та закритому складі за диктором)

Сьогодні до нас знову завітав Mr. Tongue. Покажіть мені вашого. ..

Ball, small, tall

  1. Скоромовка

Clarence the clown can’t climb the cliffs.  Repeat after me.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу

Гра з м'ячем – Can you swim – I can swim…..

  •                 2. Основна частина
    1. Повідомлення теми та мети уроку
    2. Введення нових ЛО
    1. Словникова робота

Look at these toys.

Показати іграшки. Прочитати з дошки їхні назви.

  1. Гра «Ланцюжок»

Назвати слово – іграшку, наступний повторює слово,додає своє

  1. В. 1, с. 84  
  2.   Записують нові слова у словники

                                           Руханка

  I can….

  1. Подання нового граматичного матеріалу
    1. Введення конструкції

З коробки витягую різні предмети й коментую: I have got a pen….

Здійснюю контроль розуміння за допомогою питань – Про що я вам розповіла? – Повний переклад звучить « Я маю…», але частіше ми кажемо « У мене є…»

  1. В. 2, с. 84
  1. Вправа на аудіювання
    1. підготовча вправа – опис малюнка с.85
    2. Аудіювання
    3. Перевірка розуміння
  2. Читання – В. 5, с.85

 

 3. Заключна частина

  1. Підбиття підсумків уроку

Чи сподобався урок? Які завдання сподобалися найбільше? Які складні? Давайте повторимо слова, вивчені на уроці. I have got

  2.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

РЗ сторінка

1

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку