Тема: Формули скороченого множення
Формування компетентностей:
Тип уроку : узагальнення та систематизація знань
Обладнання: комп’ютер, проектор, сенсорна дошка, комп’ютерний клас з Internet; презентація PowerPoint; картки з завданнями; посилання до онлайн-тестування.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Доброго всім дня! Діти, сподіваюсь, що настрій у всіх теж добрий, починаємо працювати.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Звірте за дошкою правильність розв’язання домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
До вашої уваги «хмаринка слів». Подивіться уважно: які означення, терміни, ключові слова, вже знайомі для вас, ви бачите на екрані? (відповіді дітей) (слайд1)
Отже, тема нашого уроку: «Застосування формул скороченого множення». В зошитах записуємо число, класна робота. Сьогодні ми узагальнимо, повторимо всі ті знання, що ви отримали протягом останніх уроків, і підготуємось до контрольної роботи.
Девізом нашого уроку будуть слова американського математика Нівена: «Математику не можна вивчати, спостерігаючи, як це роблять інші». Звичайно, і ви не будете спостерігачами. Як і завжди, працюємо з натхненням. (слайд 2)
ІV.Систематизація узагальнення знань.
Повторимо формули скороченого множення.
Завдання 1. Продовжи формулу»
4) (а – в)(а + в) = а2 – в2
5) а2 + 2ав + в2 = (а + в)2
Завдання 2. «Знайди правильну відповідь»
Завдання 3. (дві групи)
І група. Знайди помилку в записах та виправ
ІІ група. Заповніть пропуски
Фізкультхвилинка
Діти стають в одну шеренгу . Учитель називає числа. Якщо число є квадратом будь-якого числа, то вони присідають, якщо кубом – поворот вправо –вліво, інакше –встати навшпиньки.
Діти скажіть , де застосовують формули скороченого множення?
Завдання 4. Розв’язування вправ біля дошки.
(х-5)2 – (х-7)(х+7)
а) х2 -14х +49 =0
б) 25у2 – 1 =0
3. Доведіть тотожність:
(а-1)2 +2(а-1) +1 = а2
412 – 312
V. Онлайн –тестування
І на завершення нашої роботи , ми попрацюємо в онлайн сервісі «Кахут»
VІ. Підсумок уроку
було нецікаво – стікер « відправляють» до корзини для сміття;
машини;
якщо отримані знання нові та корисні – до валізи, щоб забрати з собою та
втілювати в життя
VІ. Домашнє завдання.
Повт. § Ст. 113-114. Перевір себе №4