Формувальне оцінювання. Рівні. Рівневі завдання.

Про матеріал
Пояснювальна рівнева таблиця(розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний та продуктивно-творчий рівні) зі зразками завдань з англійської мови.
Перегляд файлу

Рівень

Приклад інструкції

 

Розпізнання об’єкта вивчення

(учень сприймає вербальну інформацію через слуховий або зоровий канал, а потім тим чи іншим способом показує, що він впізнає, розрізняє звуки, графеми, граматичні структури і т.д., розуміє усне чи письмове висловлювлювання.

  • Знайди /підкресли/ обведи «Покажи» «Виконай наказ», «Так чи ні?», «Відгадай», «Що зайве?»

  

 Listen and colour.

Rev 1-4 

 

 

         1.   2.     3.      4.

 

Listen and number (1-4).

Rev 1-4d 

 

 

 

  1.                b.                c.                d.

 

Look and match.

17

           a                        b.                              c.                                d.

 

1fifteen rabbits          2seven teddy bears          3nine yo-yos           4seventeen puzzles

 

Репродуктивний рівень

 (учень відтворює повністю або зі змінами сприйнятий ним навчальний матеріал) Всі репродуктивні вправи фактично є рецептивно-репродуктивними. Учень спочатку сприймає, а потім репродукує інформацію повністю або частково.

  •      Вибери з поданих варіантів / заміни/ постав питання, перекажи  текст (відомий слухачам) / зміни (граматичну форму), закінчи речення/ переклади/ об'єднай ( прості речення у складне)/ склади (речення з поданих слів)

(Заучування напам'ять (лексичних одиниць, речень, текстів); повторення (звуків, лексичних одиниць, речень); заміна /вставка лексичних одиниць; зміна граматичної форми, переклад; звуження та розширення речень,; складання речень; переказ тексту (відомого слухачам)

Write this or that.

1 

1.  What’s                   ?

2.  What’s                    ?

3.  What’s                    ?

4.  What’s                    ?

5.  What’s                 _________?

 

     Look, read and write.       He has got    She has got

 

                1.  ______________________fair hair.

          2.                      a dog.

          3.                      big ears.

          4.                      a big mouth.

          5.                      a snake.

6. 

Rev 1-4e

 

Read and write

   pilot    doctor   artist   dentist

 

1. A/An                  saves people.

 

2. My sister is a/an                  . She fixes teeth.

 

3. Paul flies a plane. Hes a/an                  .

 

4. Sue paints great pictures. Shes a/an      .

 

 

 

Продуктивний

(учень самостійно породжує висловлювання різних рівнів)

  •          Запиши у формі/ утвори форму/ запитай/  заповни пропуски в тексті/

(Об'єднання ЗМ (одноструктурних і різноструктурних) у понадфразову єдність; об'єднання ЗМ у діалогічні єдності: запитання-відповідь; запитання-контрзапитання; повідомлення- запитання; спонукання-згода / відмова; спонукання-запитання і т. п.)

Read аnd write.

 

1. Julie               (have) a shower in the morning.

 

2. Ben               (not take) the bus to school. His mother             

 

(drive) him there.

 

3.               you                (take) out the rubbish?

 

Read and write.

  1. Sam has got (93)               shells.
  2. Have you got (35)               pencils?
  3. Pete and Adam have got (100)                rubbers.
  4. She hasn’t got (10)               books in her bag.

 

Put in the correct order.

 

  1. wasn’t / mother / at the park / My /yesterday / .

 

       2. Were / any goats / on the farm / there / ?

 

  1. delicious / popcorn / was / The / .
  2. were / The / children / noisy / .

 

 

Продуктивно-творчий

Основні визначальні якості даного типу вправ – наявність мовленнєвого завдання (з'ясувати щось, дати комусь пораду, висловити захоплення) і ситуативності. 

  •                  Склади розповідь/ розіграй ситуацію/ опиши, розкажи про/

(Повідомлення якогось факту (фактів); опис (погоди, квартири, людини); розповідь (про якісь події, факти); доказ (якихось положень, фактів і т. п.); бесіда (між учнем /учнями і вчителем, між двома учнями; групова); написання записки, листа, плану, тез, анотації і т. п. )

Answer about yourself.

 

1. Do you do your homework after school?  __________________

 

2. Do you walk to school?________________________________

 

3. What do you do at home?______________________________

 

Describe her appearance. Use She has got ….

C:\Users\Admin\Desktop\рисунок-с-водяным-цветом-девушка-в-розовой-верхней-и-зеленой-юбке-156254129.jpg

 

Продуктивні уміння - говоріння та письмо - складаються на ґрунті репродуктивних навичок:

-граматичних, тобто навичок вибору морфолого-синтаксичного оформлення одиниці усного або писемного мовлення;

-лексичних, тобто навичок вибору, сполучення та реалізації лексичної одиниці в усному і писемному мовленні;

- вимовних навичок говоріння, тобто навичок артикулювання та інтонування;

- каліграфічних та орфографічних навичок письма, тобто навичок графічного зображення мовлення та написання слів за правилами орфографії.

 

 

 

 

Рецептивні уміння - аудіювання та читання - складаються на ґрунті рецептивних навичок:

-граматичних, тобто навичок розпізнавання граматичних та прогнозування синтаксичних структур усного або писемного мовлення;

-лексичних, тобто навичок розпізнавання звукових або графічних образів лексичних одиниць та їх безпосереднього розуміння;

-слухових, тобто навичок сприймання та розпізнавання звуків, звукосполучень, інтонації в усному мовленні;

- перцептивних, тобто навичок сприймання та розпізнавання букв, буквосполучень, знаків пунктуації в писемному мовленні.

 

 

 

 

docx
Додано
26 січня 2022
Переглядів
887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку