Рівень |
Приклад інструкції |
|
Розпізнання об’єкта вивчення (учень сприймає вербальну інформацію через слуховий або зоровий канал, а потім тим чи іншим способом показує, що він впізнає, розрізняє звуки, графеми, граматичні структури і т.д., розуміє усне чи письмове висловлювлювання. |
|
Listen and colour.
1. 2. 3. 4.
|
Listen and number (1-4).
|
||
Look and match.
a b. c. d.
1fifteen rabbits 2seven teddy bears 3nine yo-yos 4seventeen puzzles
|
||
Репродуктивний рівень (учень відтворює повністю або зі змінами сприйнятий ним навчальний матеріал) Всі репродуктивні вправи фактично є рецептивно-репродуктивними. Учень спочатку сприймає, а потім репродукує інформацію повністю або частково. |
(Заучування напам'ять (лексичних одиниць, речень, текстів); повторення (звуків, лексичних одиниць, речень); заміна /вставка лексичних одиниць; зміна граматичної форми, переклад; звуження та розширення речень,; складання речень; переказ тексту (відомого слухачам) |
Write this or that.
1. What’s ? 2. What’s ? 3. What’s ? 4. What’s ? 5. What’s _________?
Look, read and write. He has got She has got
1. ______________________fair hair. 2. a dog. 3. big ears. 4. a big mouth. 5. a snake. 6.
|
Read and write pilot doctor artist dentist
1. A/An saves people.
2. My sister is a/an . She fixes teeth.
3. Paul flies a plane. He’s a/an .
4. Sue paints great pictures. She’s a/an .
|
||
|
||
Продуктивний (учень самостійно породжує висловлювання різних рівнів) |
(Об'єднання ЗМ (одноструктурних і різноструктурних) у понадфразову єдність; об'єднання ЗМ у діалогічні єдності: запитання-відповідь; запитання-контрзапитання; повідомлення- запитання; спонукання-згода / відмова; спонукання-запитання і т. п.) |
Read аnd write.
1. Julie (have) a shower in the morning.
2. Ben (not take) the bus to school. His mother
(drive) him there.
3. you (take) out the rubbish?
Read and write.
Put in the correct order.
2. Were / any goats / on the farm / there / ?
|
Продуктивно-творчий Основні визначальні якості даного типу вправ – наявність мовленнєвого завдання (з'ясувати щось, дати комусь пораду, висловити захоплення) і ситуативності. |
(Повідомлення якогось факту (фактів); опис (погоди, квартири, людини); розповідь (про якісь події, факти); доказ (якихось положень, фактів і т. п.); бесіда (між учнем /учнями і вчителем, між двома учнями; групова); написання записки, листа, плану, тез, анотації і т. п. ) |
Answer about yourself.
1. Do you do your homework after school? __________________
2. Do you walk to school?________________________________
3. What do you do at home?______________________________
Describe her appearance. Use She has got ….
|
Продуктивні уміння - говоріння та письмо - складаються на ґрунті репродуктивних навичок:
|
||
Рецептивні уміння - аудіювання та читання - складаються на ґрунті рецептивних навичок: |
||
|