Рівень |
Приклад інструкції |
|
Розпізнання об’єкта вивчення (учень сприймає вербальну інформацію через слуховий або зоровий канал, а потім тим чи іншим способом показує, що він впізнає, розрізняє звуки, графеми, граматичні структури і т.д., розуміє усне чи письмове висловлювлювання. |
|
Listen and colour.
1. 2. 3. 4.
|
Listen and number (1-4).
|
||
Look and match.
a b. c. d.
1fifteen rabbits 2seven teddy bears 3nine yo-yos 4seventeen puzzles
|
||
Репродуктивний рівень (учень відтворює повністю або зі змінами сприйнятий ним навчальний матеріал) Всі репродуктивні вправи фактично є рецептивно-репродуктивними. Учень спочатку сприймає, а потім репродукує інформацію повністю або частково. |
(Заучування напам'ять (лексичних одиниць, речень, текстів); повторення (звуків, лексичних одиниць, речень); заміна /вставка лексичних одиниць; зміна граматичної форми, переклад; звуження та розширення речень,; складання речень; переказ тексту (відомого слухачам) |
Write this or that.
1. What’s ? 2. What’s ? 3. What’s ? 4. What’s ? 5. What’s _________?
Look, read and write. He has got She has got
1. ______________________fair hair. 2. a dog. 3. big ears. 4. a big mouth. 5. a snake. 6.
|
Read and write pilot doctor artist dentist
1. A/An saves people.
2. My sister is a/an . She fixes teeth.
3. Paul flies a plane. He’s a/an .
4. Sue paints great pictures. She’s a/an .
|
||
|
||
Продуктивний (учень самостійно породжує висловлювання різних рівнів) |
(Об'єднання ЗМ (одноструктурних і різноструктурних) у понадфразову єдність; об'єднання ЗМ у діалогічні єдності: запитання-відповідь; запитання-контрзапитання; повідомлення- запитання; спонукання-згода / відмова; спонукання-запитання і т. п.) |
Read аnd write.
1. Julie (have) a shower in the morning.
2. Ben (not take) the bus to school. His mother
(drive) him there.
3. you (take) out the rubbish?
Put in the correct order.
|
Продуктивно-творчий Основні визначальні якості даного типу вправ – наявність мовленнєвого завдання (з'ясувати щось, дати комусь пораду, висловити захоплення) і ситуативності. |
(Повідомлення якогось факту (фактів); опис (погоди, квартири, людини); розповідь (про якісь події, факти); доказ (якихось положень, фактів і т. п.); бесіда (між учнем /учнями і вчителем, між двома учнями; групова); написання записки, листа, плану, тез, анотації і т. п. ) |
Answer about yourself.
1. Do you do your homework after school? __________________
Describe her appearance. Use She has got ….
|
Продуктивні уміння - говоріння та письмо - складаються на ґрунті репродуктивних навичок:
|
||
Рецептивні уміння - аудіювання та читання - складаються на ґрунті рецептивних навичок: |
||
|