Навчити дітей добре читати – одне із найважливіших завдань школи. В. О. Сухомлинський зазначив, що без високої культури читання немає ні школи, ні справжньої розумової праці, що погане читання – ніби брудне вікно, крізь яке нічого не видно. Тому, проблема над якою я працюю це “Формування виразного та швидкого читання в учнів початкових класів.” Для формування оцінки рівня сформованості ключових предметних компетентностей використовую інтерактивні технології, які ґрунтуються на діалозі, моделювання ситуації вибору, вільному обміні думками тощо. Саме інтерактивні методи дають змогу під час проведення уроків читання створити таке навчальне середовище, в якому формується свідоме, швидке і виразне читання.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Мікрофон Це технологія загально групового обговорення, вона дає змогу кожному учаснику у визначеному порядку щось швидко сказати, висловлюючи свою думку. В дітей розвиває асоціативне мислення, уяву.
Номер слайду 6
Мозковий штурм Це такий метод вирішення проблеми, коли всі учасники розмірковують над однією і тією ж проблемою і «йдуть на неї в атаку». Цю технологію застосовую, коли потрібні кілька варіантів розв’язання проблеми.
Номер слайду 7
Акваріум. Цю технологію застосовую, коли учні вже мають певні навики групової роботи. Ефективна вона для розвитку спілкування, вдосконалення вміння дискутувати.