Фрагмент педагогічної ради з теми: «Сучасний керівник гуртка на шляху до вдосконалення» Метод ПРЕС

Про матеріал
  • Фрагмент методичної ради «Сучасний керівник гуртка на шляху до вдосконалення», яку можна провести у формі методичного мосту. В заході беруть участь 3 команди:
  • -Школа педагогічного досвіду,
  • -Школа молодого педагога.
  • -Експерти
  • Вправи виконуються із застосуванням методу Прес
Перегляд файлу

Білозерський освітньо – культурний центр

Добропільської міської ради

Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Майстерня успіху – інноваційні форми методичної роботи з молодими педагогами»

 

Методичний міст з теми: «Сучасний керівник гуртка на шляху до вдосконалення»

Метод ПРЕС

 

 

 

 

 

 

                                 Підготувала

                                    методист ОКЦ

                                      Пилипенко Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

2018 рік

Ми живемо у час змін, час модернізації освіти, і позашкілля – не може стояти осторонь. Методист – це учитель учителів. І його обов’язок допомогти педагогу адаптуватися в інноваційному просторі, а також створити умови для самовираження та самостверджування. На початку навчального року, коли до закладу прийшов молодий педагог, то адміністрація в першу чергу з’ясувала:

- На якому рівні професійної компетентності знаходиться молодий педагог;

- На скільки він схильний до зростання;

- Чи здатний до самоосвітньої діяльності;

- Якої конкретно методичної допомоги потребує .

   Молодий педагог при своїй недосвідченості,  несе в собі дух творчості та пошуку, а це і є по суті інновація. І головне – не загасити ці іскорки, а дати можливість розгорітися багаттю, підкидаючи нові ідеї, прийоми, методи та технології.

Успіх проведення нетрадиційних методичних заходів залежить в значній мірі від організації та «включення» всіх членів колективу у роботу.

Отож до роботи, колеги!

  1. Щоб заручитися вашою  підтримкою, я пропоную вправу

« Знайомство!»

Завдання:

  1. Назвати своє ім’я
  2. Назвати 1-2 слова  своєї характеристики
  3. 1 речення про вашу діяльність
  4. 1 речення про ваші захоплення

 

Умови розповіді:

2 і 3 завдання – слова повинні починатися з букви, на яку  починається власне імя.

На виконання вправи відводиться 1-3 хвилина

  1. Вправа « Очікувані результати»

Напишіть 1-2 слова про те чого очікуєте ви від зустрічі зі  мною на квіточках та прикріпіть їх на нашій імпровізованій вазі.

Висновок: Ми з вами зібрали чарівний букет. Подивимось, чи справдяться ваші  очікування.

  1. Я пропоную до вашої уваги – метод ПРЕС.
  • Актуальність : використовується у випадку, коли виникають суперечки, або спірні питання і треба посісти чітку позицію.
  •  Мета: дає можливість навчити формулювати свою думку та використовуватись аргументовано, чітко, стисло.
  • Завдання: за короткий відрізок  часу обговорити проблему та аргументувати її.

  • Очікувані результати:  методика допоможе у професійному зростанні педагога, підвищує ступінь упевненості в собі.
  • Вимоги до організації та проведення, поради щодо практичного застосування: для ілюстрації цього методу можна виготовити плакат  або  зробити слайд ( мудра сова чи слон тримають вислів – незакінчене речення: я вважаю,що... (пояснення причини),тому, що...(висловлюємо думку), наприклад...( наводимо  приклад ), Отже, або ,,таким чином,,...(формулюємо висновок).

Я використовувала цей метод на методичній раді « Сучасний керівник гуртка на шляху до вдосконалення», який проводила у формі методичного мосту. В заході брали   участь 2 команди:

  • Школа педагогічного досвіду,
  • Школа молодого педагога.

Розподіл на групи

Починаємо роботу.

Пропоную вправу1.  «Оголошення» на тему « У закладі позашкільної освіти є вакансія керівника гуртка. Кваліфікаційні вимоги...»

Завдання: оформити оголошення і зробити висновок – презентацію за методом прес.

Відведений час 5 хвилин.

Захист робіт

Висновок: все, що ви написали  – це ваш стимул до роботи, ваш рейтинг. та імідж. Усі ми різні, по різному мислимо та діємо і це чудово, бо ми можемо один в одного щось  для себе запозичити.

Вправа 2. « Сходинки до вдосконалення» Кожен ваш крок – це крок до досконалості педагога.

Мета: активізувати педагогів до подальшого професійного зростання.

Завдання: Вам треба визначити кроки – сходинки до вдосконалення і зясувати своє місце знаходження на цих сходах. Внизу залишиться все те ,чого ви вже досягли, а наверху те, до чого є сенс прагнути.

Застосовуємо метод ПРЕС.

Висновок: ви склали перспективний план дій для  себе і вам є до чого прагнути.

Вправа 3 . ____________________( Ліцензія успіху)

Назву цієї вправи я назову трохи згодом , а зараз послухайте притчу.

« Все в твоїх руках»

«Колись в Стародавньому Китаї жив дуже розумний, але дуже пихатий вельможа. Увесь день його складався з приміряння на себе дорогого вбрання та розмов про власний розум. Так минали дні за днями, роки за роками...

    Аж ось по країні пройшов поголос, що неподалік від кордону з’явився чернець, найрозумніший  за всіх у світі. Дійшов той поголос і до нашого вельможі. Він дуже  розлютився: як це хтось може називати якогось там чернця найрозумнішою людиною у світі?! Але не дав цього зрозуміти, а , навпаки запросив ченця до себе в палац. Сам же задумав обдурити його. «Я візьму в руки метелика, сховаю за спиною і запитаю, що в мене в руках - живе чи мертве. Якщо скаже “живе” – розчавлю метелика, а якщо “мертве” – випущу його», - сказав він собі.

   І ось настав день зустрічі. У пишному залі зібралося багато людей, усім хотілося   побачити двобій найрозумніших людей світу. Вельможа сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і з нетерпінням чекав приходу ченця. Аж ось і двері відчинилися, і до зали увійшов невеличкий, худорлявий чоловічок. Він підійшов до вельможі, привітався і сказав, що готовий відповісти на будь - яке запитання. І вельможа,  підступно посміхаючись, сказав: “Скажи - но мені, що я тримаю в руках - живе чи мертве?”. Мудрець трохи подумав, усміхнувся і відповів: ”Усе в твоїх руках!”.

   Збентежений вельможа випустив метелика з рук, і той полетів на волю, радісно тріпочучи яскравими крильцями.

 

  • Напишіть, що ви маєте зробити, шоб стати  більш успішними у професійній діяльності.

Час для виконання 2-3 хвилини

Слухаємо відповіді.

Висновок: Кожен учасник отримав власну «Ліцензію на успіх». Лише від вас самих залежить, чи будете ви успішною, яскравою, конкурентоспроможною людиною.

Пропоную методичну літературу:

  1. Прийоми  педагогічної техніки. А.О.Гін.

      Харків. Видавнича група «Основа» 2015 рік

  1.    Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій.

     Наволокова Н.П.

     Харків. Видавнича група «Основа» 2014 рік

  1. Інноваційні форми ведення педагогічної ради

Голубенко М.К.

Київ. Шкільний світ. 2009 рік

  1. Сучасні форми роботи з педкадрами

Голубенко М.К.

Київ. Шкільний світ. 2010 рік

  1. Метод проектів. Косогова О.О.

ТОВ Видавництво  «Ранок», 2011 рік

 

Рефлексія:

Чи справдились ваші очікування?

Відповіді.

Вправа « Незакінчене речення...»

  1. Мені було цікаво, тому що…
  2. Мені було нецікаво, тому що…
  3. Майстер – клас навчив мене…
  4. Я хочу…
  5. Я бажаю…

 

Вірш - побажання для всіх « Я дарую …» О. Б. Філіппенко


Я дарую вам квіти й весну,

Що на крилах птахи принесли,

І природу, що встала зі сну,

І дерева, що вже підросли.

Я дарую вам співи птахів,

Що співають веселі пісні.

Я бажаю вам легких шляхів,

І життя рушники розписні.

Я дарую вам неба блакить,

Ранки а  росі, і зорі ясні,

Сонце тепле, що синь золотить,

І щасливії дні весняні.


Бажаю успіху і натхнення в роботі.

Дякую за увагу.

 

1

 

docx
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
1200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку