Мета виховної години :
Виховна година
Тема: Дивовижний світ В. Сухомлинського
Мета:
Обладнання: портрет В.Сухомлинського, мультимедійний пристрій, екран,
ноутбук, виставка книжок В.Сухомлинського, фарби, кольорові
олівці, воскові крейди тощо, папір розміром А4, пензлики, скля-
нки для води, серветки, смайли настрою, паперові фігурки
людей для сходинки успіху.
Аудиторія: для вихованців початкового рівня.
Методи і прийоми роботи:
Хід заняття
І. Організаційна частина.
1) Привітання
- Доброго дня,- кожному зичу я.
- Доброго дня усім, мовлю за звичаєм.
- Ви усміхніться у відповідь, люди,
- Бо добрі слова для кожного любі.
- Раді ми гостей вітати
- І захід наш розпочинати.
2) Ігровий тренінг « Я обираю настрій»
Звучить пісенька – привітання
https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk
Керівник гуртка:
3) Мотивація
Керівник гуртка:
( чарівність, повчання, добро, цікавість, сила, дружба, насолода...)
4) Актуалізація знань
Керівник гуртка:
Висновок : є народні казки, а є казки авторські. І сьогодні ми будемо говорити про українського автора казок Василя Сухомлинського ( показує портрет)
Керівник гуртка:
ІІ. Основна частина
Керівник гуртка:
Висновок: Так хто є автором знайомих вже вам казок?( В.Сухомлинський)
Ці книжки про життя хлопчиків та дівчаток, про життя рослин і
тварин. Книжки В.Сухомлинського вчать вас бачити красу
природи , рости добрими та сміливими...
Керівник гуртка:
Мудрець сказав:
Лише в добро і в вищу правду віра
Людину відрізня
Від мавпи і від звіра.
Та нагород за це не вимагай.
« Людина починається з добра»
1 |
Голодного ... |
|
Поважати |
2 |
Подорожнього... |
|
Посадити ... берегти |
3 |
Недужого... |
|
Каліками |
4 |
Любити і ... Батьківщину |
|
Іншого |
5 |
Шанувати і ... батьків своїх |
|
Напоїти |
6 |
Дерево... природу... |
|
Захищати |
7 |
Не сміятися над... |
|
Нагодувати |
8 |
Поважати думку... |
|
Відвідати |
9 |
Спраглого... |
|
Прийняти |
Висновок: Давайте ще раз повторимо правила гарно вихованої людини...
Фізхвилинка "Дружби добрий знак"
https://www.youtube.com/watch?v=sNvaWFmkuHE
Керівник гуртка:
Словник : Ілюстрація — зображення, що супроводжує текст літературного твору. До винаходу книгодрукування рукописні книги ілюструвалися художниками вручну.(показ на слайді)
- Пропоную довільний матеріал( кольорові олівці, фарби, воскова крейда)для висловлювання своєї думки на папері у вигляді малюнка.
8) Презентація робіт та оформлення виставки
- Мені сподобалась казка... і я намалював момент ...
9) Оцінювання робіт
Гра « Вільний мікрофон»
- Чия робота вам найбільше сподобалась і чому ви так вважаєте?
Висновок: Роботи дуже цікаві, неординарні, креативні.Вашу виставку побачать і гуртківці, і батьки, і читачі та інші відвідувачі ОКЦ.
ІІІ. Заключна частина
1)Підведення підсумків заняття
Рефлексія змісту матеріалу
Висловіть свою думку одним реченням.
• Мені було цікаво…
• Мені було складно…
• Я зрозумів, що…
• Тепер я зможу…
• Я навчився…
• У мене вийшло …
• Я зміг…
Рефлексія діяльності
«Дробинка успіху» – нижня сходинка ( у «людинки» руки вниз – у мене нічого не вийшло); середня сходинка ( у «людинки» руки в боки – у мене були складнощі) ; верхня сходинка ( у «людинки» руки вверх – мені все вдалося).
Рефлексія настрою
Керівник гуртка:
Він залишив назавжди
Слід після себе в світі.
Слід той не зможуть змести
Сиві і славні століття.
- Чого вчить нас В.Сухомлинський?
- Будьте гідними заповідям великого педагога і письменника, і світ стане добрішим, світлішим, милішим.
Бажаю успіхів у кожній вашій справі.