Фрагмент уроку математики в інклюзивному класі "Закріплення таблиць множення і ділення чисел 2 і 3"

Про матеріал
Мета. Дидактична. Повторити вивчений матеріал. Вправляти у розв язуванні виразів та задач, які включають дії першого та другого ступеня. Розвивальна. Розвивати індуктивне мислення, комбінаторне мислення під час виконання геометричного завдання, логічне мислення під час розв язування задач, математичне мовлення. Виховна. Виховувати уважність під час вибору дій у завданнях, інтерес до математичних способів вирішення проблем, дружелюбність, вміння співпрацювати у групах.
Перегляд файлу

Фрагмент заняття з  математики у 2 класі.

Тема. Повторення вивченого матеріалу

Мета. Дидактична. Повторити вивчений матеріал. Вправляти у розв язуванні виразів та задач, які включають дії першого та другого ступеня.

Розвивальна. Розвивати індуктивне мислення, комбінаторне мислення під час виконання геометричного завдання, логічне мислення під час розв язування задач, математичне мовлення.

Виховна. Виховувати уважність під час вибору дій у завданнях, інтерес до математичних способів вирішення проблем, дружелюбність, вміння співпрацювати у групах.

Обладнання: конверти, презентація, капелюхи, цеглинки леґо, шаблон меню, грошові купюри, геометричний матеріал, малюнки до задач.

Етапи уроку (презентація)

1. Трішки подумайте, трішки попрацюйте.

2. Разом працювати час і завдання ці дляв вас.

3. Працювали, відпочивали. Але ще ми не грали.

4. Нашу працю підсумуємо. Де ж  знання ми застосуємо?

 

  • І. Організаційний етап

ІІ. Етап повідомлення теми та завдань уроку

  • Сьогодні у нас незвичайний урок під назвою "Урок - крос". Крос - це змагання між командами.  Ми будемо закріплювати знання таблиць множення та ділення чисел 2 та 3, обчислювати вирази та розв язувати задачі. Вам доведеться розв язати багато цікавих завдань і показати, як ви вмієте працювати в групах та допомагати один одному.
  •  Крос - це змагання яких дітей?

К - кмітливих

Р - розумних

О - організованих

С - спортивних

У кожної команди на парті лежать конверти різних кольорів. Нам з вами потрібно виконати всі завданні, які знаходяться в конвертах, при цьому працювати  і відповідати за всю команду. У кожної команди є спікер, який контролює дії своєї команди і відповідає за її роботу.

 

ІІІ. Етап повторення та закріплення  знань і способів діяльності

Беремо жовтий конверт. Що на ньому написано?  Гра "Хто швидше?"

Кожній команді роздається завдання на аркуші.

1к. 9 : 3 * 2 + 18 + 20 - 4 =

2 к.: 21: 3 * 2 + 6 + 45- 6 =

3 к.: 18 : 3 * 2 + 8 + 35 -6 =

4 к.: 24 : 3 * 2 + 9 + 41 - 6 =

5 к.: 12 : 3* 2 + 12 +46 - 9 =

Діти з особливими освітніми  потребами отримують картку на повторення таблиць множення  чисел 2 і 3, де зліва записані вирази, а справа, на зірочках, розташовані відповіді. Їм потрібно поєднати вираз з відповіддю.

C:\Users\User\Documents\0a5d092027bbff77db3cd9404a35bafd.pngC:\Users\User\Documents\0a5d092027bbff77db3cd9404a35bafd.pngC:\Users\User\Documents\0a5d092027bbff77db3cd9404a35bafd.pngC:\Users\User\Documents\0a5d092027bbff77db3cd9404a35bafd.png2 * 2 = 

3 * 5 =

2 * 4 =

3* 7 =

 

 Наступне завдання в зеленому конверті. КАФЕ.

 Ми з вами вирушаємо в кафе. Чому люди ходять в кафе? Що ми повинні з собою взяти? (гроші)

У кожної команди в конверті є меню. Розгляньте його й замовте дві страви на обід. Яка їх вартість?. Запишіть відповідні рівності. Якими купюрами ви будете розраховуватися.

 

Борщ - 20 грн                                          Вареники - 25 грн

Млинці - 32 грн                                       Грибна юшка - 24 грн

Піцца - 65 грн                                          Бульйон - 16 грн

Діти працюють у групі, бо це командна робота, допомагаючи дітям з особливими освітніми потребами.

Працювали, але ще ми не грали... (з використанням леґо)

Гра "Так чи не так!"

- 5 пальців на руці

- 2 вогники у світлофора

- у веселки 6 кольорів

- тиждень має 7 днів

- у трикутника 3 сторони

- у квадрата 5 сторін

у песика 2 хвоста

- 20 + 20 =40

- у кота 4 лапи.

Дітям з особливими освітніми потребами можна запропонувати  викласти світлофор з  леґо, спираючись на малюнок.

Завдання від червоного конверта.  "Взаємне навчання"

Проблема: якої шкоди завдають нашій планеті поліетиленові пакети.

Очікувані результати: учні використовують зібрані дані для обговорення досліджуваної проблеми. Розгляньте фото. Про що вони розповідають? На яку проблему вказують?

Як можна змінити шкідливий вплив поліетиленових пакеті на природу?.

 

Зошит правильно кладіть, ручку правильно тримайте.

Сядьте рівно, не схиляйтесь і писати всі старайтесь!

 

1 к.

 Поліетиленовий пакет коштує 6 грн,

 а екопакет - 12 грн.

 На скільки дорожчий екопакет?

2к.

Сім я купила 3 екосумки по 5 грн. та екопакет за 7 грн. Скільки грошей витратила сім я на покупку?

3 к.

 За місяць сім я Петренків витратила з бюджету 90 грн на поліпакети, а сім я Сидоренків - 60 грн на екопакети.  На скільки більше грошей витратила сім я Петренків. ніж сім я Сидоренків?

4 к.

Поліетиленовий пакет коштує 6 грн,

 а екопакет - 12 грн.

 У  скільки разів  дорожчий екопакет?

5 к.

Поліпакет розкладається в ґрунті 200 р. За скільки років розкладуться 2 таких пакети?

 

C:\Users\User\Documents\unnamed.jpg
C:\Users\User\Documents\unnamed.jpg
C:\Users\User\Documents\unnamed.jpg
Діти з особливими освітніми потребами отримують задачу  про екопакети у вигляді малюнка.

C:\Users\User\Documents\cellofan-1.jpg
       5 грн                5 грн                5 грн

3 грн

 

Завдання від синього конверта. Геометричний матеріал

У конвертах різні геометричні фігури. Розкласти на 2 групи:   за однаковою кількістю сторін.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дітям з особливими освітніми потребами потрібно показати ту фігуру, яку називає вчитель або асистент.

Підсумок уроку. Рефлексія.

Вправа 6 капелюхів (кожній групі капелюх)

Білий. Що нового ви дізналися на уроці,  чого не знали раніше?

Жовтий. Що вашій команді вдалося найкраще?

Чорний. Що вашій команді вдавалося найважче?

Зелений. Які завдання ми виконували на уроці?

Синій. Де в житті ми можемо використати знання отримані на уроці?

Білий. (для всіх команд). Які емоції та відчуття були у вас під час уроку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 травня 2020
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку