Фрагмент уроку ЯДС з використанням діяльнісного підходу

Про матеріал
Тиждень 24: «Підкорюємо час» Тема уроку: Усе встигаємо і часу не гаємо Досліджуємо проблемне запитання: Як керувати часом? Використовуємо діяльнісний підхід.
Перегляд файлу

Авторська розробка фрагменту уроку ЯДС з використанням діяльнісного підходу (ранкова зустріч)

1 клас

Тиждень 24:  «Підкорюємо час»

Тема уроку: Усе встигаємо і часу не гаємо

Дослідницьке/ проблемне запитання: Як керувати часом?

 

  1. Вітання
  • Гра «Привіт, усі!»

Завдання: кожен повинен за певний час (1-3 хв) привітатися за руку з максимальною кількістю дітей. Звертаєм увагу, що руку потрібно тиснути доброзичливо, дивлячись людині в очі. Завершуючи вправу, запитуємо, хто привітався більше, ніж з 10 дітьми? (Чи будь-які інші запитання.)

  1. Обмін інформацією
  • Слухання і обговорення уривка казки «Час – наш друг» (за М. Солтис-Смирновою)
  •           Що бентежило дівчинку?
  •           Діти, а як ви вважаєте, куди дівається час?
  •           Чи можна його наздогнати чи зупинити? Чому?
  1. Гра «Збери втрачений час»

Діти об’єднуються у групи. Вони мають зібрати хвилинки (фішки, кубики, картки) у мішечок. Перемагає група, яка швидко і правильно впорається з завданням.

  •           Ви, напевно, часто чуєте «Подивись, скільки часу збігло, а ти…», «Чому ти так повільно робиш?», «Бережи свій час!» А на вашу думку, час може бігати?
  1. Вправа «Дослідники часу»
  •           Перед вами годинник. Якщо довга (хвилинна) стрілка просунеться на одну поділку, мине одна хвилина. Пропоную, дивлячись на годинник, почекати, поки мине одна хвилина. Просто посидимо і почекаємо. Все, одна хвилина минула.
  •           А зараз візьміть олівці і за моїм сигналом намалюйте  квіточку (чи будь-що за вашим бажанням) протягом однієї хвилини. Увага! Почали! Закінчили роботу. Діти, яка хвилина, на вашу думку, минула швидше?
  •           А насправді вони зовсім однакові. Отже, коли нічого не робиш, то час спливає дуже повільно. Навіть є таке прислів’я: «Довгий день до вечра, якщо робити нічого». А коли робиш яку-небудь справу, то час минає дуже швидко.
  1. Фантастичні перетворення.
  •           Уявіть, що ви -  Чарівник, який може зупиняти час. Які ваші дії?
  1. Гра-змагання (робота в парах)

Перед дітьми -  пісковий годинник. На парті – три кольорові олівці.

Завдання: протягом хвилини розфарбувати квіточки так, щоб кожна наступна квітка була іншого кольору.

  •           Чи всі впоралися?
  •           Скільки квіточок намалювали?
  •           Чи важко було порозумітися?
  1. Групове заняття «Знавці режиму дня»

Кожна група отримує малюнки певного моменту дня школяра (зарядка, чищення зубів, сніданок, школа, обід, ігри,уроки, мультики, прогулянка тощо)

Завдання: згрупувати і приклеїти ці моменти так, щоб утворилася карта режиму дня в малюнках. Діти презентують свої роботи і прикріплюють на дошці.

  •           Якщо ви дотримуватиметесь  режиму дня, то кожен ваш день буде вдалим.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Сухай Світлана
Додано
15 листопада
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку