ТЕМА: Свійські тварини рідного краю.
МЕТА:
Навчальна: продовжити формувати уявлення дітей про свійських тварин ознайомити дітей з умовами утримання свійських тварин у рідному краї, простежити вплив людини на розвиток тваринництва у рідному краї;
Розвиваюча: розвивати вміння аналізувати, порівнювати, класифікувати, висловлювати судження, описувати та розпізнавати тварин; розвивати мислення, увагу, спостережливість, бажання пізнавати рідний край;
Виховуюча: виховувати любов до рідного краю, бережливе ставлення до тварин рідного краю.
ОБЛАДНАННЯ: презентація «Свійські тварини», ілюстрації із зображенням свійських тварин рідного краю, відео для фізкультхвилинки «Пес Патрон», відео «Свійські тварини», загадки, інтерактивні вправи «Мої очікування», «Хто де живе», «Чиє дитинча?», підручни.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
1. Вітання
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок.
Починаємо урок!
Вже закінчилась перерва.
І дзвенить для нас дзвінок.
Всі зібралися у класі?
Починаємо урок!
Учні, сьогодні до нас завітали гості. А коли гості в домі – це свято. Тож проведемо урок так, щоб нашим гостям було цікаво і радісно. Привітайте їх будь ласка.
2. Гра «Очікування»
Доповніть речення:
3. Календар погоди
- Яка зараз пора року?
- Який місяць?
- Яке число?
- Тепло чи холодно надворі?
- Який стан неба?
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Показ зображень тварин (слайд 2)
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий урок. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Давайте зараз пригадаємо:
Наші очі на уроці добре що? (дивляться і все бачать)
Вуха уважно слухають і все? (чують)
Голова добре ? ( думає)
Отож, завдання наші такі:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
Сьогодні ми з вами продовжимо подорожувати нашим рідним краєм. Ми вже з вами знаємо рослини, тварини рідного краю. Сьогодні ми поглибимо наші знання про тварин, адже немає такого куточка на Землі, хоч трохи придатного до життя, в якому не було б тварин. Вони живуть у найбільших глибинах лісу, зустрічаються на найвищих горах, пристосувались до життя біля людей. І зараз ми будемо вивчати одомашнених тварин – свійських, тих, які людині вдалось приручити.
V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Перегляд презентації (слайд 5)
Зараз ми зіграємо з вами у гру. Завдання просте – відгадувати загадки. За правильну відповідь ви будете отримувати квіточки. До кінця уроку хто найбільше отримає квіточок, той і переможець. Отож, уважно слухаємо. І пам’ятаємо, людину красить скромність і вихованість. На уроці не можна говорити, викрикувати відповіді без дозволу вчителя.
Про кого ці загадки? Як назвати ці відгадки одним словом? Чому їх називають свійськими тваринами? (слайд 15)
Перегляд відео «Свійські тварини» (слайд 16)
https://www.youtube.com/watch?v=JAWy3UlbmDM&list=LL&index=1&t=163s
— Чим свійські тварини відрізняються від диких? (Люди годують їх, будують їм житла, піклуються про їх потомство). (слайд 17)
— Чим вони платять людям за їх любов, ласку, увагу?
— Чи правильно те, що до свійських тварин відносять рогату худобу (бик, корова, коза, баран)? Які тварини ще ми можемо назвати свійськими? (свійські тварини — це ще і птахи (кури, гуси, качки), і риби (короп), і комахи (бджоли, шовкопряд)). (слайд 18)
Гра «Посели тваринку у будиночок» (слайд 19)
https://wordwall.net/uk/resource/55639844
VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
https://www.youtube.com/watch?v=foFUavVgKg4 (слайд 20)
VIІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Робота з підручником (стлоінка 86, завдання 1,2) (слайд 21)
Гра «Чиє дитинча?»
https://wordwall.net/uk/resource/55639084 (слайд 22)
VIII. ПІДСУМОК УРОКУ
Рефлексія
Всіх тварин ми дуже любим
Бо вони потрібні людям. (слайд 23)