Г.Сковорода "Бджола та Шершень"

Про матеріал
опрацювати байку Г. Сковороди «Бджола та Шершень», зосереджуючи увагу на ідейно-тематичному спрямуванні байки; розвивати вміння аналізувати, коментувати зміст твору; світогляд учнів; виховувати любов до Батьківщини.
Перегляд файлу

image” Бджола та Шершеньimage

Проповць житейськоТ невибагливостт, пошуку гармотТ з собою сттом, Повчальний характер imageхудожт особливостт збтрки ” Байки Харювсью

image

Без смаку страва, без очей поглядуцбез керма корабель, без толку мова, без природи справа... с те саме, що без розмћрћв будувати, без закрою а без такта танцювати„,

imageЯ не покину

Батьктвщгт

текстабзацу

ни, Мет моя сошлка imageтвця дорожчт царського вшця,

Мета опрацювати байку Г, Сковороди «Бджола та Шершень», зосереджуючи увагу на цейно-тематичному спрямувант байки; розвивати вмшня аналзувати, коментувати змтст твору; сттогляд учтв; виховувати любов до Батьктвщингт,

Прослухати байку за посиланням

imageShare

image

Watch оп ОУоиТиЬе

БДжола та Шершень

Аналз . Автор - Григортй Сковорода

Рж написания: 1774.

Збтрка «Байки Харктвськт»

Жанр: лттературна байка.

стиль - бароко

Тема «Бджола та Шершень»: розповць про призначення пращ в життт кожно; людини на приклад] малогу Бджоли Шершня,

[дея «Бджола та Шершень»: возвеличення пращ, яка с сенсом щасливого життя; засудження JIlHl, ледарства, крадтжки,

Основна думка «Бджола та Шершень»: праця мас стати для людини природною потребою «найсолодшою поживою» (цея спорцненоТ пращ),

Байка ”Бджола Шершень” утверджус цею життя за покликанням.

Художнт засоби «Бджола та Шершень»: алегорш, персотфжащя, епттет, портвняння; крилатт вислови «Веселсть серця — життя для людини» (Страх),

«Подяка блажентй натур] за те, що потртбне зробила неважким, а важке непотртбним» (Гшкур),

Головт героТ: Бджола, Шершень,

Шершень     се образ людей, котрт живуть крадтжкою чужого народжет на те т]льки, щоб тести, пити т. ш.;

Бджола це символ мудроТ людини, яка у природженому дтлт трудиться;

Скластп сенкан 31 словом ”праця”image

”Бджола”,

”Шершень”

Охарактеризувати образи ”Бджола та Шершень”

image

За допомогою алфатту розшифрувати

назви

1, image

2,   image

З,                image

Шдсумок уроку

Виконати завдання на платформт

”Wordwoll”

Текст абзацу


image

pdf
До підручника
Українська література 9 клас (Коваленко Л.Т., Бернадська Н.І.)
Додано
15 листопада
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку