Година спілкування: "Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?"

Про матеріал
Тема: Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр? Мета: ознайомити дітей з історією виникнення театру; формувати уявлення про види театру; розширювати знання про специфіку театральних професій: актора, режисера, гримера, декоратора – оформлювача, костюмера; розвивати пізнавальний інтерес , творчі здібності, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, театральну культуру, доброзичливе ставлення одне до одного.
Перегляд файлу

Тема: Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?

Мета: ознайомити дітей з історією виникнення театру; формувати уявлення про види театру;

 розширювати знання про специфіку театральних професій: актора, режисера, гримера, декоратора – оформлювача, костюмера;

 розвивати пізнавальний інтерес , творчі здібності, пам'ять, мислення, увагу й уяву;

виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, театральну культуру, доброзичливе ставлення одне до одного.

Обладнання: презентація, відео-фрагмент з мультфільму, розмальовки

                                   План заняття

І. Організаційний момент

- Налаштування дітей на позитивний емоційний лад

- Повідомлення теми і мети заняття

ІІ. Основна частина заняття

- Словникова скарбничка

- Перегляд фрагмента мультфільму «Фіксики. Історія речей. Театр» (2 сезон, 93 серія)

- Фізкультхвилинка

- Гра «Так чи Ні»

- Гра «Ми - веселі тваринки»

- Створюємо свою маску

ІІІ. Підсумок заняття

- Рефлексія


                                                           Хід заняття

І.Організаційний момент

 - Налаштування дітей на позитивний емоційний лад.

Ось  і сонечко вже встало, (підняти руки догори)

І у гості завітало, (пригорнути себе)

Подивилось на всі боки (руки в боки, крутитись)

Посміхнулось і вклонилось. (вклонитися до кожного)

- Повідомлення теми і мети заняття.

Сьогодні ми з вами здійснимо подорож до театру. Познайомимося трішки з його історією та дізнаємося навіщо людям ходити до театру.

ІІ. Основна частина заняття

- Словникова скарбничка

Так що ж таке театр?

Театр – вид сценічного мистецтва, що відображає життя в сценічній дії, яку виконують актори перед глядачами, а також установа, що здійснює сценічні вистави певним колектив артистів і приміщення, будинок, у якому відбуваються вистави.                            

Театр виник дуже давно. Адже колись не було ані телевізора, ані радіо, ані кіно, ані журналів. А так хотілося чогось цікавого, особливо на свято! І завжди були люди, які вміли найкраще співати чи розповідати історії. А інші і задоволенням їх слухали. От із цих співців та оповідачів і вийшли акторі – люди, які зробили свій талант професією.

А зараз давайте подивимося картинки які пов’язані з театром (Театр,  сцена, актор,  завіса, режисер, декорації, балет, опера) (показ картинок до кожного з поданих слів)

- Перегляд фрагмента мультфільму «Фіксики. Історія речей. Театр» (2 сезон, 93 серія)

Коли актори виконували сумну п’єсу – трагедію вони надягали на обличчя сумні, похмурі маски. Якщо на сцені розігрувалася весела п’єса – комедія, актори надівали веселі усміхнені маски. ( показ масок)

Раніше актори виступали прямо на вулиці і кожен перехожий міг підійти і подивитися виставу.

Пройшли роки і в містах, з’явилися великі, красиві будівлі – театри. В середині театру є великий глядацький зал. Центральне місце в ньому займає сцена, на якій виступають актори. Для того щоб дійсно було яскравим і барвистим виступ сцену прикрашають декораціями. Вони допомагають глядачам опинитися біля прекрасного замку або в дрімучому лісі.

- Фізкультхвилинка

Трава низенька-низенька (роблять присідання)                                           

 Дерева високі-високі (підіймають руки вгору)                                                               Вітер дерева колише-гойдає (підіймають руки вгору і колишуть ними)                                                                                                                                                     То направо, то на ліво                                                                                                            Птахи летять над вершиною дерев (махають руками як крильцями)

            А учні тихенько сідають.

- Гра «Так чи Ні»

На правильну відповідь ви будете хлопати в долоні, а на не правильну ви тихенько сидите.

В театрі можна галасувати (Ні)

Побачивши знайомого вітатися з ним дуже гучно (Ні)

Проходити на своє місце необхідно за декілька хвилин до початку вистави (Так)

Переглядаючи виставу можна розмовляти з сусідом, коментувати виставу (Так)

Чи добре якщо ти запізнився на виставу (Ні)

Чи можна сидіти в куртці (Ні)

Чи можна кашляти коли йде вистава (Ні)

- Гра «Ми - веселі тваринки»                                                                                                      Кожен учень обирає собі тваринку, яку демонструватиме. Дозволяється тільки мімікою і пластикою зображувати обрану тваринку, тільки використовувати слова не можна. Завдання всіх: вгадати, яку тваринку зображую учень рухами.

- Створюємо свою маску

Так грати вже грали, кожен був актором своєї вистави. А зараз давайте як у справжніх акторів зробимо свою маску. Кожному будуть дані маски, але вони не яскраві. Вам потрібно буде їх розмалювати, так яку ви би хотіли мати. (дітям роздають аркуші паперу на яких є маска, але в кожного різні або похожі, то зайчика, то жабеняти, то медведика, то курчати, то левеняти)

ІІІ. Підсумок заняття

- Рефлексія

- Продовжіть речення:

-Сьогодні на занятті ми говорили про…

- Чи сподобалося вам подорожувати театром?

- Що сподобалося найбільше ? Чому саме?

 

docx
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
2316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку