Година спілкування на тему: "Революція гідності. Революція на граніті."

Про матеріал
Тема знайомить учнів з поняттями "гідність". Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурну – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальну – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими; громадянську –усвідомлювати свою приналежність до Української держави, виховувати почуття патріотизму, гуманне ставлення до людей, плекати національну самосвідомість та громадянську активність.
Перегляд файлу

Марченко С.В.,

вчитель початкових класів,

спеціаліст вищої категорії,

Шполянської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №1 Шполянської об’єднаної  територіальної  громади
Черкаської області

Година спілкування

Тема.  Революція гідності. Революція на граніті.

Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурну – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальнупродуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі  та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими; громадянську –усвідомлювати свою приналежність до Української держави, виховувати почуття патріотизму, гуманне ставлення до людей, плекати національну самосвідомість та громадянську активність.

Хід заняття:

І. Організація класу.

Емоційна та моральна підготовка до уроку.

Аутотренінг.

Я- спокійний.

Я- школяр.

Я- творча особистість.

Я вмію думати, аналізувати, висловлювати свої судження.

Я хочу знати більше.

Я прислухаюсь до думок товаришів.

Я вірю в те, що добре працюватиму на занятті, бо дуже цього хочу.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1.Гра «Мікрофон»

- Назвіть найбільші цінності українців.

(орієнтовані відповіді учнів:Батьківщина, мова, народ, земля)

C:\Users\runa\Desktop\Новая папка\images.jpg

2.Народна скарбничка

Робота в групах.(Доповнити прислів`я та пояснити їх зміст)

Батьківщина-мати…(умій за неї постояти)

За рідний край…(життя віддай)

Людина без Вітчизни,…( як соловей без пісні)

3.Мозковий штурм «Хто такий патріот?»

- Патріотом називають людину, яка…

- У чому проявляється патріотизм?Наведіть приклади.

ІІІ. Повідомлення теми і мети заняття

Вступне слово вчителя.

  • Тема сьогоднішнього нашого заняття «  Революція гідності.Революція на граніті.»

-Я пропоную епіграфом нашого заняття взяти рядки чудового вірша.

Майдан за майбутнє мирно боровся,

Збирав у містах мільйони.

Мій мужній і мудрий народ із колін вже підвівся,

І вже на коліна не стане ніколи.

Юнь України вибрала курс:

За демократію, гідність, Євросоюз.

Вийшла на площі й майдани,

Досить вже бути рабами.

http://news.liga.net/upload/medialibrary/6a3/6a345bab0e21ed23df8aa823713775e1.jpg

  • Подивіться, будь ласка , у вікно: шепоче замріяний вітер.Обнялися берізки.Світить сонечко. Такою ми бачимо нашу неньку- Україну. Вона горда від того, що зуміла виховати людей, здатних об`єднатися на Майдані, здобути волю, вибороти справедливість.

Ми заявили про себе, як про велику націю , гідну зайняти достойне місце у світовій спільноті.

ІV. Робота над темою заняття

1 учень.

  • А як все починалось?

21 листопада 2013 року студенти Києва вийшли на майдан Незалежності в підтримку євроінтеграції за Європейську Україну.

Спочатку- це була виключно мирна акція з гаслами: «Україна - це Європа», «Ми вільні».

Кількість активістів зростала з дня в день.

http://meduniv.lviv.ua/files/press-centre/2015/n1602153/n1602153_1.jpg

2 учень.

  • А що ж було далі…А далі не підписання угоди про асоціацію.

А далі – жорстке побиття студентів в ніч з 24 на 25 листопада.

А далі…А далі – покалічені людські тіла та серця, барикади, шини. Революція гідності.

Народ України виступив за свої права.

3 учень.

  • Революція Гідності довела усьому світу, що український народ неможливо поставити на коліна. Це народ волі, сили та незламного духу. Разом ми обов`язково переможемо. Разом – ми велика сила.

http://www.profi-forex.org/system/news/4/9/f08aea261a77.jpg

4 учень.

-Трагічні події в Україні, починаючи з листопада 2013 року, тривожать та не залишають байдужими жодного громадянина країни.

Кожному з нас необхідно усвідомити , за що боролися учасники Євромайдану і заради чого пожертвувала своїм життям « Небесна сотня»

http://dyvys.info/wp-content/uploads/2015/02/10929989_10153640644906664_4514833521558478993_n.jpg

2.Дискусійна сітка

- Як би ви вчинили, якби були дорослими і були на Майдані?

Руханка.

3. Гра «Моя позиція»

Учень починає висловлювати свою думку зі слів «Хоч я іще не дорослий , але для своєї рідної Вітчизни я можу…»

4.Вправа «Сенкан»(робота в парі)

Скласти сенкан до слова Україна.

Алгоритми складання сенкану

  • Тема(іменник)
  • Опис(2 прикметники)
  • Дія(3 дієслова)
  • Ставлення(фраза з 4-х слів)
  • Перефразування сутності (синонім)

5.Вправа « Мікрофон»

- У чому виявляється ваша любов до Батьківщини?

- У яких ситуаціях вам доводилося виявляти сміливість, мужність?

- Подумайте і скажіть, як можна підготувати себе до подвигу?

- Заради чого герої віддали свої життя на Майдані?

V. Підсумок заняття.

1.Вправа « Мрія»

-  Кожний народ у своєму образі уособлює якогось птаха.Таким птахом для України є лелека.(У конверті паперові птахи лелеки)

Напишіть на лелечих крилах, якими ви бачите майбутнє України.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/47/5e/57/475e5715f4d0369b936be7704adc3736.jpg

2.Молитва за Україну.

Хай молитва до неба полине

За всіх нас, як спокута летить.

Та найперше за рідну країну

Буду щиро я Бога просить.

Боже, змилуйся, прошу, над нами,

Нагадай нам, що всі ми – брати,

Хай синів не втрачатиме мама.

Дім від ворога наш захисти.

Боже, дай нам і спокою, й миру,

Колоситься хай хліб золотий.

За Вкраїну молюся я щиро:

Бережи, Боже , край наш святий!

( Д.Орел за мотивами пісні, «Помолюся»Ф.Млинченка)

http://uk.kubg.edu.ua/images/phocagallery/Podii/2014/revol-gidnocti/thumbs/phoca_thumb_l_revol-gidnocti2.jpg

Використана література:

1.Пашкова В.Герої нашого часу// Початкова школа.-2015.-№3/126)-с.55-56.

2.Ковальчук Л.М. Я-громадянин і патріот своєї держави//Класному керівнику.Усе для роботи.-2014.-№12/72)-с.9-11.

3.Юр`єва Д.Людські чесноти.Мужність // Початкова школа.-2015.-№2-с.55-57.

Інтернет - ресурси :

1.https://www.google.com.ua/search

2.https://uk.wiktionary.org/wiki/

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
13 травня 2019
Переглядів
1099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку