Година спілкування "Самопізнання та професійне самовизначення"

Про матеріал
Мета: допомогти випускникам усвідомити важливість професійного самовизначення, розвинути навички самоаналізу та самооцінки, розширити знання про світ професій та можливості працевлаштування, стимулювати активний пошук свого місця в житті.
Перегляд файлу

Година спілкування

"Самопізнання та професійне самовизначення"

Мета: допомогти випускникам усвідомити важливість професійного самовизначення, розвинути навички самоаналізу та самооцінки, розширити знання про світ професій та можливості працевлаштування, стимулювати активний пошук свого місця в житті.

Необхідні матеріали: фліпчарт або дошка, маркери, аркуші паперу, ручки, презентація, роздатковий матеріал (анкети, тести, інформаційні листівки)

Хід заняття

1. Вступ (10 хвилин)

  • Привітання: Привітатися з випускниками, створити дружню атмосферу.
  • Актуалізація: Задати запитання, щоб зацікавити аудиторію:
    • "Як ви уявляєте своє життя через 5 років?"
    • "Які професії вам здаються цікавими?"
    • "Що для вас важливо у виборі майбутньої роботи?"
  • Повідомлення теми: Озвучити тему заняття і пояснити її актуальність.

2. Самопізнання (20 хвилин)

  • Вправа "Моє "Я": Пропонуємо учасникам написати на аркуші паперу 5-7 слів, які характеризують їх як особистість.
  • Обговорення: Учасники по черзі зачитують свої слова, а група доповнює їх.
  • Тест на визначення типу особистості: Провести короткий тест, який допоможе учасникам краще зрозуміти свої сильні сторони та інтереси.
  • Обговорення результатів тесту: Обговорити результати тесту в групі, підкреслити індивідуальність кожного.

3. Світ професій (20 хвилин)

  • Презентація: підготувати презентацію про різноманітні професії, їхні переваги та вимоги.
  • Обговорення: обговорити з учасниками, які професії їм найбільш цікаві і чому.
  • Робота в групах: розділити учасників на групи і запропонувати їм скласти список професій, які пов'язані з їхніми інтересами та здібностями.
  • Презентація результатів роботи груп: кожна група презентує свій список професій, обґрунтовуючи свій вибір.

4. Професійне самовизначення (20 хвилин)

  • Вправа "Моя ідеальна робота": запропонувати учасникам описати свою ідеальну роботу, відповівши на такі запитання:
    • Чим я буду займатися?
    • Де я буду працювати?
    • З ким я буду працювати?
    • Що я буду отримувати від цієї роботи?
  • Обговорення: обговорити з учасниками, наскільки реальна їхня мрія і що потрібно зробити для її досягнення.
  • Розробка плану дій: допомогти учасникам скласти план дій для досягнення їхніх професійних цілей.

5. Підведення підсумків (10 хвилин)

  • Рефлексія: запропонувати учасникам поділитися своїми враженнями від заняття.
  • Підсумки: підсумувати основні ідеї заняття, підкреслити важливість самопізнання і професійного самовизначення.
  • Надання інформації: надати учасникам інформацію про додаткові ресурси, які можуть їм допомогти у виборі професії (кадрових агентств, центрів зайнятості, навчальних закладів).

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
26 вересня
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку