Година спілкування "Самопізнання та професійне самовизначення"

Про матеріал
Мета: допомогти випускникам усвідомити важливість професійного самовизначення, розвинути навички самоаналізу та самооцінки, розширити знання про світ професій та можливості працевлаштування, стимулювати активний пошук свого місця в житті.
Перегляд файлу

Година спілкування

"Самопізнання та професійне самовизначення"

Мета: допомогти випускникам усвідомити важливість професійного самовизначення, розвинути навички самоаналізу та самооцінки, розширити знання про світ професій та можливості працевлаштування, стимулювати активний пошук свого місця в житті.

Необхідні матеріали: фліпчарт або дошка, маркери, аркуші паперу, ручки, презентація, роздатковий матеріал (анкети, тести, інформаційні листівки)

Хід заняття

1. Вступ (10 хвилин)

  • Привітання: Привітатися з випускниками, створити дружню атмосферу.
  • Актуалізація: Задати запитання, щоб зацікавити аудиторію:
    • "Як ви уявляєте своє життя через 5 років?"
    • "Які професії вам здаються цікавими?"
    • "Що для вас важливо у виборі майбутньої роботи?"
  • Повідомлення теми: Озвучити тему заняття і пояснити її актуальність.

2. Самопізнання (20 хвилин)

  • Вправа "Моє "Я": Пропонуємо учасникам написати на аркуші паперу 5-7 слів, які характеризують їх як особистість.
  • Обговорення: Учасники по черзі зачитують свої слова, а група доповнює їх.
  • Тест на визначення типу особистості: Провести короткий тест, який допоможе учасникам краще зрозуміти свої сильні сторони та інтереси.
  • Обговорення результатів тесту: Обговорити результати тесту в групі, підкреслити індивідуальність кожного.

3. Світ професій (20 хвилин)

  • Презентація: підготувати презентацію про різноманітні професії, їхні переваги та вимоги.
  • Обговорення: обговорити з учасниками, які професії їм найбільш цікаві і чому.
  • Робота в групах: розділити учасників на групи і запропонувати їм скласти список професій, які пов'язані з їхніми інтересами та здібностями.
  • Презентація результатів роботи груп: кожна група презентує свій список професій, обґрунтовуючи свій вибір.

4. Професійне самовизначення (20 хвилин)

  • Вправа "Моя ідеальна робота": запропонувати учасникам описати свою ідеальну роботу, відповівши на такі запитання:
    • Чим я буду займатися?
    • Де я буду працювати?
    • З ким я буду працювати?
    • Що я буду отримувати від цієї роботи?
  • Обговорення: обговорити з учасниками, наскільки реальна їхня мрія і що потрібно зробити для її досягнення.
  • Розробка плану дій: допомогти учасникам скласти план дій для досягнення їхніх професійних цілей.

5. Підведення підсумків (10 хвилин)

  • Рефлексія: запропонувати учасникам поділитися своїми враженнями від заняття.
  • Підсумки: підсумувати основні ідеї заняття, підкреслити важливість самопізнання і професійного самовизначення.
  • Надання інформації: надати учасникам інформацію про додаткові ресурси, які можуть їм допомогти у виборі професії (кадрових агентств, центрів зайнятості, навчальних закладів).

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
26 вересня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку